LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] e-mail van kpn

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
loekl6

e-mail van kpn

Ongelezen bericht door loekl6 »

ik heb al enige tijd kpn en het bevalt mij prima echter de laatste tijd krijg ik veel e-mails met het verzoek om mijn adres en wachtwoord toe te zenden i.v.m. de overvolle mailbox nooit gedaan natuurlijk wel kpn gebeld met deze mededeling deze zeggen echter niet mijn probleem wij kunnen niets doen volgens de wet toen ik opperde om het dan wel volgens de wet te doen of een instantie in te schakelen die dat wel konden weer het antwoord niet mijn probleem zit nu echter te twijfelen om dan maar over te stappen naar de kabel daar had ik nooit geen probleem
maar volgens mij zitten er daar bij de kpn een par goedkope studenten die een papiertje voor zich hebben en verder geen verstand van zaken hebben.

agro

Re: e-mail van kpn

Ongelezen bericht door agro »

Die mailtjes komen niet van kpn, en zijn uitsluitend bedoeld om gegevens los te peuteren om zo misbruik te kunnen maken van je e-mail.

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

agro schreef:Die mailtjes komen niet van kpn, en zijn uitsluitend bedoeld om gegevens los te peuteren om zo misbruik te kunnen maken van je e-mail.
Ja, maar de reaktie van KPN is weer een typische KPN reaktie: "bekijk het maar"
Een beetje bedrijf stuurt zijn klanten een waarschuwing hier over t.s zal echt niet de enige zijn.
KPN is tegenwoordig nog beroerder dan UPC ooit geweest is. (och jé, ik heb het U woord gebruikt, nu komt Henri weer uit de kast :lol: )

agro

Ongelezen bericht door agro »

Een beetje bedrijf stuurt zijn klanten een waarschuwing hier over t.s zal echt niet de enige zijn.
Ongeveer 3 a 4 maanden geleden heb ik van kpn een mail gekregen dat zulke mailtjes werden gestuurd en werd gewaarschuwd om vooral niet op deze mailings te reageren.

Degene die deze mailtjes sturen, komen aan mail adressen met software welke het internet afstruinen op zoek naar e-mail adressen, en ook de zogenaamde grappige mails welke naar hele groepen personen worden doorgestuuurt zonder dat de aan de reeds verzonden adressen worden doorgehaald, zijn debet aan dit soort en andere spam.

Vandaar is het ook aan te raden als men een mailing verzend naar meerdere personen dit via "bcc" te versturen, dus niet via "aan" en "cc", zodat de adressen niet voor de overige ontvangers zichtbaar zijn.

SirPeter

Ongelezen bericht door SirPeter »

Altijd negeren zulke mails.

Als het goed is heeft de helpdesk gezegt: "het is geen probleem meneer, u hoeft hier niet op te reageren. Wij hebben deze mails niet verzonden".

TS heeft dit niet begrepen als ik zijn post lees. Met alle respect natuurlijk.

tampie74

Ongelezen bericht door tampie74 »

Ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat deze mails niet afkomstig zijn van KPN. Kijk maar eens op http://www.virusalert.nl/ onder de hoax, daar staat het een en ander over de kpn in, het zijn dus nep mailtjes, om zo achter gegevens te komen. Als je vreemde mailtjes tegen komt, kijk dan eens op deze site of deze voorkomen, dan weet je zeker of je moet reageren of niet.

Op de mailtjes van KPN absoluut niet reageren is echt nep.

Gesloten