LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat is een reeel budget

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
whelo
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2010 11:42

Re: wat is een reeel budget

Ongelezen bericht door whelo »

keukenkoper99 schreef:Misschien moet u eens kijken op deze website:
http://www.deprijsvanmijnkeuken.nl

Op deze website kun je wel een goed beeld krijgen van je budget. Je vult de calculator in aan de hand van de wensen die jij net op noemde, en vervolgens kun je een budget downloaden.

Heb t zelf ook gebruikt en het resultaat gaf wel een goede budgetindicatie!
Deze website heeft ook mij een op zich goede indicatie gegeven.. Het is uiteraard een indicatie, maar op deze manier ga je wel met een beter idee naar een winkel heen.. Een exacte prijs kun je van te voren toch niet weten.
Traphuis116 schreef:Ik vind het onzin om voor iets te betalen als er hier genoeg deskundige mensen zijn die mij een (gratis) antwoord kunnen geven op mijn bovenstaande vraag.

Daarnaast kan ik op jouw site niet al mijn informatie invoeren over opstelling, materiaal en mogelijkheden. Misschien kan je mij gewoon via dit topic antwoord geven :wink:
Toen ik gister op de website een prijs heb gemaakt, heb ik niet hoeven betalen.. Misschien is dit veranderd. Je kan misschien niet alles precies invoeren, maar het gaat ook om een globale indicatie lijkt me. Voor mensen die dit zoeken lijkt het me een heel goede website! Hij is mij erg goed bevallen:)

Traphuis116
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 nov 2009 16:07

Re: wat is een reeel budget

Ongelezen bericht door Traphuis116 »

Haha, net geprobeert en dit zijn echt totaal onzinnige sites, hoe kan je nou met zo weinig informatie een reeel beeld geven van een budget. Wij hebben gekozen voor een keukenopstelling met een aanrecht en daar tegenover een keukenmeubel, staat al niet in de keuzemogelijkheden. Hoe dik zijn de stolwanden of je keukenblad? Daarnaast zijn er zoveel andere opties die je prijs van de keuken beinvloeden, totaal belachelijk dat er het idee gegevens wordt dat je hiermee een budget kunt samenstellen. Hier op het forum helpen zelfstandige en maxx je veel beter!! (is al vaker gezegd, maar kan niet vaak genoeg gezegd worden, jullie leveren een hele nette bijdrage aan dit forum!)

Inmiddels zijn wij geslaagd en is er een order geplaatst.
We hebben een keuken die aan onze wensen voldoet met daarin de nodige luxe maar ook wat consessies om het betaalbaar te houden, overall zijn we zeer tevreden met het resultaat. Ons oorspronkelijke budget hebben we uiteindelijk overschreden, maar ook mede omdat zelfstandige in dit topic al aangaf dat inclusief montage en het verleggen van leidingwerk het budget waarschijnlijk wat omhoog zou moeten. We zijn uitendelijk uitgekomen op het bedrag wat zelfstandige aangaf, dus wat mij betreft een geslaagde deal.
Of ik betere apparatuur had kunnen krijgen, of nog meer van de prijs af had kunnen krijgen, waarschijnlijk wel. Maar het gevoel is goed, de keuken naar wens en we hebben het geld er voor over.
Nogmaals zelfstandige, bedankt!

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: wat is een reeel budget

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Graag gedaan :oops:

Reacties als die van u blijven mij toch aansporen het forum te bezoeken informatie te verstrekken.... en de mogelijkheid om verschillende meningen van consumenten te kunnen doorgronden.
En zelfs contacten met collega's te leggen en onderhouden (Maxx / Klasse e.d..)

lampie69
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2009 00:05

Re: wat is een reeel budget

Ongelezen bericht door lampie69 »

Traphuis116 schreef: Hier op het forum helpen zelfstandige en maxx je veel beter!! (is al vaker gezegd, maar kan niet vaak genoeg gezegd worden, jullie leveren een hele nette bijdrage aan dit forum!)
:!: :!: :!: :!:
Helemaal mee eens.
Het helpt mij bij het inzicht in wat ik wil en wat er kan.
Top

Gesloten