In december heb ik een Philips WakeUp light gekocht. Door de refund actie van Philips was de prijs iets aantrekkelijker geworden. Thuisgekomen, alles ingevuld, uitgeknipt en gecopieerd wat gevraagd werd en opgestuurd. Nu krijg ik van Philips een reactie dat zij de streepjescode niet hebben ontvangen, ik heb deze ook niet meer, kennelijk moet er tussen de TNT-brievenbus en Philips Eindhoven iets mis zijn gegaan. Heeft iemand ervaring hoe ik dit het beste kan aanpakken? Philips consumentenservice staat mij vriendelijk te woord echter zeggen niets voor mij te kunnen betekenen?
Groet Ron
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips Refund actie WakeUp light
Re: Philips Refund actie WakeUp light
Ik ben bang dat je niet echt sterk sta... wat ik altijd doe is een kopie maken van de barcode en deze achter de hand te houden. Je zou uiteraard naar de winkel kunnen gaan en vragen of hun van zo'n product even een kopie kunnen maken van de barcode..... kan jij die gebruiken om alsnog je refund te claimen. Andere optie: foto maken van je lamp als bewijs dat je deze echt hebt en dus ook van de sticker die er ergens opstaat met het serienummer, en productnummer oid... Wellicht willen ze je daarmee wel helpen. (Hoewel ik geen goede ervaringen hebt met hun). Succes ermee!