Hallo iedereen,
Op foto.com heb ik 23 december een bestelling geplaatst. Het betreft een fotoboek.
Alles was goed verlopen en ik kreeg per e-mail een bevestiging.
Echter, begin januari had ik nog niks ontvangen terwijl de 'normale' levertijd 5 tot 7 dagen is.
Toen had ik een e-mail gestuurd waarop geantwoord werd het omwille een technische fout vertraagd was.
Daarop heb ik gereageerd dat ik hiervoor begrip toon en ik nog even afwacht. Uiteraard ook vanwege de kerstperiode die er nog tussen zat.
Nu heb ik nog niks ontvangen en heb ik begin deze week weer een bericht gestuurd waar ook in stond dat het vanwege een technische fout niet goed ging en het vertraging met zich mee bracht.
Na nog wat heen en- weer gemail heb ik hun in het laatste e-mail bericht attent gemaakt dat ik wanneer ik het volgende week (= 27 januari 2009) nog niks thuis ontvangen heb ik naar de politie stap vanwege oplichterij.
Dit mede dankzij dit forum waar ik gelezen heb dat vele andere mensen dit ook meegemaakt hebben (in 2008) ook met dezelfde reden en die tenslotte niks ontvangen hebben.
Wat is nu een handige stap die ik kan gaan maken? En hebben jullie ook een dergelijk iets meegemaakt bij www.foto.com? Laat het mij dan graag weten!
Groet,
Flinstonnetje
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bestelling op foto.com
-
flinstonnetje
Re: bestelling op foto.com
Inmiddels heb ik net weer een bericht ontvangen. Daaruit kon ik duidelijk de conclusie trekken dat dit standaard berichten zijn die ze versturen. Er wordt niet op mijn argumenten ingegaan en mijn vragen worden niet beantwoord.
Hieronder het ontvangen bericht van foto.com (3 keer ontvangen sinds 23 decemebr):
'Beste klant,
Helaas zijn er heel wat zendingen die geblokkeerd zijn.
Hierdoor is er een vertraging in de productie.
We kunnen helaas niet zeggen wanneer deze gaat geleverd zijn,
maar we doen ons uiterste best om deze zo snel mogelijk te verzenden.
Met vriendelijke groeten,
Uw FOTO.COM Team'
Graag hoor ik jullie verhalen.
Flinstonnetje
Hieronder het ontvangen bericht van foto.com (3 keer ontvangen sinds 23 decemebr):
'Beste klant,
Helaas zijn er heel wat zendingen die geblokkeerd zijn.
Hierdoor is er een vertraging in de productie.
We kunnen helaas niet zeggen wanneer deze gaat geleverd zijn,
maar we doen ons uiterste best om deze zo snel mogelijk te verzenden.
Met vriendelijke groeten,
Uw FOTO.COM Team'
Graag hoor ik jullie verhalen.
Flinstonnetje