Op 6 Januari dit jaar, werd er uit het niets per automatische incasso door Otto €50,- afgeschreven.
Ik heb vorg jaar zomer wel wat besteld, maar had dat al lang afbetaald.
De volgende dag natuurlijk gelijk gebeld, waarna ik het bedrag de volgende dag via de ING kon stoneren. Tot mijn verbazing werd hetzelfde bedrag de volgende dag wéér afgeschreven en 2 dagen later nog een keer! Hebben totaal €100,- afgeschreven.
De vele telefoontjes, lange wachttijden!! ,15 cent per minuut[zal ik wel merken op mijn telefoonrekening] niet bepaald vriendelijke telefoniste's , op één na.
ben ik nog geen steek verder. ja de automatisch incasso is stopgezet, ze kunnen er niets meer vanaf halen. Vanochtend weer gebeld , er kan werkelijk nog geen sorry vanaf, ze ging het doorgeven aan de debiteuren administratie, voor de zooveelste keer!!!!
hoop dat ik mijn geld nog terug krijg!
IK BESTEL NOOIT IETS MEER BIJ DE OTTO!!!!!!!!!!!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OTTO
Re: OTTO
Ik heb iets bij Otto besteld en hier een review over geschreven. Hier stonden ook negatieve punten in. De review is een week later nog niet geplaatst. Heeft dezelfde ervaring? Ik ben bang, dat ze alleen positieve reviews plaatsen.
Je moet wel het knopje bevestig gebruiken.Als het er dan niet meteen staatIk heb iets bij Otto besteld en hier een review over geschreven. Hier stonden ook negatieve punten in. De review is een week later nog niet geplaatst. Heeft dezelfde ervaring? Ik ben bang, dat ze alleen positieve reviews plaatsen.
is er wellicht een storing geweest dan alsno een maal opnieuw proberen.
gr Henk
Klachten na de koop altijd schriftelijk doen!!! Ik heb te weinig overzicht in wat er is gebeurt en wanneer, om verder een concreet advies te geven. Wettelijke rente eisen en dreigen met een incassobureau komen tot mijn gedachten.
Je kan je geld tot een jaar terughalen(storneren)ellentje65 schreef:Op 6 Januari dit jaar, werd er uit het niets per automatische incasso door Otto €50,- afgeschreven.
Ik heb vorg jaar zomer wel wat besteld, maar had dat al lang afbetaald.
De volgende dag natuurlijk gelijk gebeld, waarna ik het bedrag de volgende dag via de ING kon stoneren. Tot mijn verbazing werd hetzelfde bedrag de volgende dag wéér afgeschreven en 2 dagen later nog een keer! Hebben totaal €100,- afgeschreven.
De vele telefoontjes, lange wachttijden!! ,15 cent per minuut[zal ik wel merken op mijn telefoonrekening] niet bepaald vriendelijke telefoniste's , op één na.
ben ik nog geen steek verder. ja de automatisch incasso is stopgezet, ze kunnen er niets meer vanaf halen. Vanochtend weer gebeld , er kan werkelijk nog geen sorry vanaf, ze ging het doorgeven aan de debiteuren administratie, voor de zooveelste keer!!!!
hoop dat ik mijn geld nog terug krijg!
IK BESTEL NOOIT IETS MEER BIJ DE OTTO!!!!!!!!!!!!!
Dus dat zou ik maar doen als ik jou was,want als je op Otto moet wachten krijg je het nooit.
Let op: Otto verkoopt een Montiss KTO 5741 oven voor een aanbiedingsprijs. Het is echter een andere oven, dan de foto die getoond wordt op hun website! Hierover contact gehad. Kreeg te horen dat het om een verouderd type gaat en dat het daarom in de aanbieding is! Ze hebben dus het nieuwe type op de site staan, maar ze leveren het oude type! Ik kreeg wel het aanbod deze oven te retourneren (ondanks dat hij gebruikt is), maar het nieuwe type kunnen ze niet leveren, "ze gaan eruit", aldus de medewerkster.