LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotelgoldcard

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
sammie4848
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 dec 2009 21:12

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door sammie4848 »

jaa weer een brief van het incassobureau gehad ik krijg nog 3 dagen de tijd om te betalen (wat ik dus echt niet ga doen).
Maar ik krijg ook echt geen contact met ze ik blijf bellen maar is steeds in gesprek!
De hoorn zal er wel afliggen ofzo!

Banchy_NL
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2009 14:38

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Banchy_NL »

We zijn nu anderhalve maand verder en ik heb nu de tweede brief van een incassobedrijf genaamd Millrynd Holding B.V. ontvangen.
Telefonisch 033-43334970 zijn zij niet te bereiken en ook op internet is er niet veel te vinden.
Op de brief staat alles behalve de tekst gericht aan mij in het engels geschreven en zijn zij in Leusden gevestigd alleen als je Googled dan zitten zij weer in Twello met een heel ander nummer nl, 0571-262018 en deze is niet in gebruik volgens de KPN.
Iemand hier ervaringen mee?
Ik wordt hier echt een beetje moe van en wil hier graag vanaf!

ickke
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 dec 2009 12:50

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door ickke »

zo, heb ondertussen ook een brief ontvangen dat ze dreigen met het incassobureau.
Heb maar meteen de politie gebeld en die denken dat het een ja/nee spelletje is en ik me er niet teveel zorgen om moet maken.
Wel mag ik van het weekend langs komen om mijn hele verhaal vast te leggen en kopieën te laten maken voor in een dossier.
Dat is dus positief nieuws. Ben benieuwd of er dan ook wat mee gedaan gaat worden. Zal het bedrijf zelf een vrolijk mailtje sturen dat alles bij de politie ligt, haha.
En dan maar weer afwachten op de volgende brief.

sammie4848
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 dec 2009 21:12

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door sammie4848 »

Bij mij was de brief van het incassobureau wel in het nederlands en er stond nu ook bij dat ik niet kan bellen maar alleen schriftelijk of per e-mail kan reageren.
Dus gelijk een e-mail gestuurd, ben benieuwd of ik iets hoor van ze!
hun e-mail adres is [email protected]

timmierotterdam
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 dec 2009 00:54

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door timmierotterdam »

Lekker profeesioneel ook een incassobureau met een Gmail adres..........

@Moderator- Waarom heb je de namen weggehaald met xxxx?
Het is toch niet verboden om achter bepaalde namen te komen die op internet gewoon vermeld staan alsmede telefoonnummers?
Mag een link naar bv de SIDN mbt de houdergegevens of de telefoongids wel?

pmiek
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2010 14:41

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door pmiek »

Ook ik ben sinds 3-12-09 de dupe. Het telefoonnummer wat ik ontving om de kaart te activeren gebeld om te zeggen dat ik er vanaf zag (fout 0900 nummer doorgekregen, dus een hele zoektocht wie en wat dit bedrijf is) mailtjes gestuurd, gebeld, geen reactie mogen ontvangen. Ik zou 9 dagen bedenktijd hebben gehad volgens de mevrouw aan de telefoon.
kaart na 3 weken toegestuurd gekregen, direct dezelfde dag geretourneerd, en op 30-12-09 €153.95 laten storneren(buckaroo st. derdengelden rek nr 935441) en vandaag per post een dreigbrief van Direct Incasso uit arnhem ontvangen, met een verwijzing naar een schrijven van Sell it welke ik nooit ontvangen heb. Schade inmiddels 192,77. In het gesprek met direct incasso wordt ik doorverwezen naar de klant omdat zij geen idee hebben wat er speelt en alleen maar incasseren.Geen telefoonnumer van hotelgold card of email adres. Ik ga wel een mail maken naar sell it en laat me wel dagvaarden als ze denken dat ze in hun recht staan!
Sterkte allemaal enne...wat zijn we toch ongelooflijk naief met zn allen :P . Oja, ik wordt foutief aangeschreven als Dhr en een verkeerde achternaam.....dat sterkt me weer :D

jehupidowa
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jan 2010 17:59

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door jehupidowa »

Beste mensen, ook ik ben het slachtoffer van deze zwendel. In al mijn goedheid en naïeviteit toch in getrapt. Afgelopen maandag 18-01-2010 heb ik de bevestiging gehad dat de aangetekende retour brief met documentatie, brieven en card's retour zijn afgeleverd. En dat de zending is afgeleverd op het adres zoals in de Algemene Voorwaarden staat beschreven. Inclusief een brief van mij waarin ik aangeef geen dienst van het aanbod wil maken.
Wat schets mijn verbazing, je raad het al, vandaag 19-01-2010 is € 104,90 van mijn rekening afgeschreven door, ja wel,:

KN: 0000000001011249
BUCKAROO ST.DERDENGELDEN
IZ. SELL-IT
AANKOOP HOTELGOLDCARD
FACTUUR 120017

Direct mijn bank gebeld omhet rekening nummer (121503038) te blokkeren en het geld terug te laten storten, alle medewerking werd toegezegd! Nadat dit zal zijn gebeurd zal, en daar kan je op wachten, komt dus een incasso brief met aanmaning. Geloof me, zodra dat gebeurd, is de eerste stap naar de politie voor aangifte van omkoping en zwendel. Tevens, het bestoken van mail en het schrijven van (aangetekende) brieven zal dan plaats vinden. Verder raad ik iedereen aan, dagelijks je rekening te controleren of er niet een ander duister incasso bedrijf je rekening probeert leeg plunderen. Ook nieuwe brieven van andere duistere incasso bedrijven worden onderschept.
En inderdaad, telefonische verkoop is vanaf nu not-done! Ik heb m'n les geleerd.
Dan heb ik een vraag voor TROS Radar: wat kunnen jullie doen voor al deze gedupeerde mensen? Wellicht dat jullie dit openbaar maken van deze duistere zaken en dat dit stopt!
Succes. P

Krisje1
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010 20:24

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Krisje1 »

Hallo iedereen,

Ik ben ook telefonisch benaderd door Hotelgoldcard.
Ik hoefde niet meteen te beslissen, maar zou eerst een mail krijgen met een inlogcode. Dan zou ik de site kunnen bekijken en dan aan kunnen geven of ik wilde activeren of annuleren, dit moest binnen 7 dagen gebeuren, anders zou het abonnement sowieso ingaan. Daarom moest ik aan de telefoon mijn bankrekeningnummer al geven en werd het gesprek opgenomen.
De mail kreeg ik netjes, maar met de inlogcode kon ik weinig, ik kon alleen maar aangeven dat ik de kaart wilde activeren, niet annuleren.
Vervolgens wilde ik een mailtje terugsturen en kwam ik erachter dat er in piepkleine letters onder de verstuurde mail stond dat ik kon annuleren met een annuleringslink, die stond er ook achter in piepkleine lettertjes.
Dit heb ik gedaan en ik kreeg meteen een mailtje dat mijn 'bestelling' geannuleerd was. Tot nu toe is het 5 dagen geleden dat ik belletje en mailtje ontving en er is nog niets van mijn rekening afgeschreven. Ik hoop dat dit zo blijft!
Let dus op als je ook op deze manier benaderd bent en en net als ik erin getuind: check de mail goed en gebruik de link! Ik hoop dat dat voldoende is om te zorgen dat er geen geld wordt afgeschreven.

Hotelgoldcard
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jan 2010 11:50

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Hotelgoldcard »

@jehupidowa

Geachte heer,
A.d.h.v. uw factuurnummer heb ik e.e.a. voor u nagekeken en het is inderdaad zo dat wij uw retourzending niet retour hebben mogen ontvangen. Dit is dan ook de reden dat wij een incasso hebben uitgevoerd op uw rekening. U geeft op dit forum aan dat u uw zending aangetekend retour heeft gezonden. Als u zo vriendelijk zou willen zijn uw verzendbewijs te mailen naar [email protected] kunnen we daarmee uw telefonische aankoop alsnog annuleren. Uiteraard zullen wij dan niet overgaan tot het versturen van herinneringen/ incasso's.

Ervan uitgaande u langs deze weg voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Bas van der Heuvel
Hotelgoldcard

Hotelgoldcard
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jan 2010 11:50

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Hotelgoldcard »

@ Krisje1

Geachte heer/ mevrouw,

Ik kan u gerust stellen dat als u een bevestiging heeft ontvangen van uw annulering dat deze dan ook geannuleerd is. Er zal dan ook niet geïncasseerd worden op de door u aangegeven rekening.

Ervan uitgaande u langs deze weg voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Hotelgoldcard
xxx

Hotelgoldcard
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jan 2010 11:50

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Hotelgoldcard »

@Tiny_M

Geachte heer/ mevrouw,

Indien u een onjuist rekeningnummer heeft doorgegeven en alle overige gegevens zijn wel juist zult u de kaarten in huis ontvangen, vanzelfsprekend de incasso mislukken en u zult aansluitend een betalingsherinnering ontvangen.

Indien u van uw aankoop af wilt zien kunt u binnen 7 werkdagen uw aankoop, onbeschadigd, en voldoende gefrankeerd uw aankoop retourneren. Na ontvangst van uw kaarten zal er geen incasso plaatsvinden. Wij raden u altijd aan uw retourzending aangetekend te doen. Dit zodat er achteraf nooit enige discussie plaats kan vinden of deze wel of niet is geretourneerd.

Ervan uitgaande u langs deze weg voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,


xxx
Hotelgoldcard

joozz
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 dec 2009 21:12

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door joozz »

Geachte heer xxx

U probeert nu uw straatje schoon te vegen zo te zien, maar hoe verklaard u het dan dat zo'n beetje alle retourzendingen (ook aangetekend) niet aankomen? Waarna het geld toch afgeschreven wordt. Dat is toch op zn minst gezegd vreemd? En een klein googleonderzoekje levert ook al niet zo'n goede reputatie op. En zo kan ik nogal wat 'dingetjes' opnoemen.... lees zelf nog maar eens al die reacties door en kijk eens op google zou ik zeggen, en ga gewoon eerlijk zaken doen!

En dan zou tot slot een betere opleiding van de telefonische verkoop ook niet verkeerd zijn, het wordt namelijk allemaal veel mooier voorgespiegeld dan het in werkelijkheid is.

Tiny_M
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2010 13:39

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Tiny_M »

Hey allemaal,

dat emailadres [email protected] werkt goed, als je maar vaak genoeg mailt en dreigt met een rechtzaak krijg je alle info die je wilt.
Aangetekend terugsturen, dat kost je wel wat, maar dan ben je er wel vanaf.

Volgens mij moeten de stukken gewoon terug naar
Hotelcard
Postbus 113
3958 ZV Amerongen

Mocht dat niet zo zijn dan laat ik nog even van me horen.

Sterkte allemaal!

macme
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2009 21:42

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door macme »

Inderdaad is wat dhr xxx schrijft niet helemaal de werkelijkheid.

Bij mij bleven zij zelf ingebreke door niets aan mij toe te sturen. Vervolgens wel geld afschrijven, en nadat ik het had laten storneren kwam er nog een heerinneringsbrief van Hotelgoldcard en een brief van een Incasso bureau.

Zelf had ik binnen de 7 dagen al via een email aangegeven de koop ongedaan te willen maken.

Toe ze uiteindelijk zelf per mail deze annulering bevestigde werden er toch nog een incasso brief en aanmaning aan mij gestuurd.

Nu heb ik vandaag dan een mailtje ontvangen met daarin hun excuses voor het foutief verwerken van de annulering.

Als het goed is ben ik er nu klaar mee, zo niet dan horen jullie nog van mij.

Een ieder die kort geleden een telefoontje heeft gehad dient er voor te zorgen dat er binnen 8 dagen een mailtje met daarin verzoek tot ontbinding van de koop gericht wordt aan [email protected] of [email protected] of [email protected]

succes
:D

roases
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 dec 2009 03:26

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door roases »

Probeer deze mailadressen gewoon, dan ben je bij de opdrachtgever:
Stichting kindertehuis Afrika, h.o.d.n. Hotelgoldcard.
Er is sinds kort wederom een zoveelste naamswijziging doorgevoerd, nu is het handelend onder de naam Hotelkaart, Stationsplein 8 K, 6221BT Maastricht
[email protected] of [email protected]
Onderaan de site staat het nog steeds: Copyright Hotelgoldcard 2009

Copyright kunnen ze wegens andere belangen nl. niet weg halen, dus maak hier gebruik van !!!!!!!!!!!!!!!!!

Zie: http://www.nationalebedrijvengids.nl/be ... elgoldcard
https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/ZS/ZSW ... 6045&NSDN=

Hotelgoldcard
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jan 2010 11:50

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Hotelgoldcard »

Beste forumlezer,

Hotelgoldcard werkt hard om de, waar ontstane, problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij werken samen met een groot aantal callcenters verspreid over Nederland. Deze callcenters verkopen voor ons de Hotelgoldcard. Met deze kaart kunt u gratis overnachten in ruim 1000 hotels in Europa. Dit onder voorwaarde dat u het ontbijt en diner in het desbetreffende hotel nuttigt. Zij bellen u met een mooie (kennismakings) aanbieding.

Uw aankoop wordt altijd afgesloten met een zogeheten voicelog, niets meer of minder dan een opname van uw gegevens. Dit om er zeker van te zijn dat er geen fouten gemaakt worden in uw persoonsgegevens.

Na 100% controle van deze bandopname wordt uw kaart verzonden. Vanaf het moment dat u de kaart in huis heeft, heeft u 7 werkdagen de tijd om eens rustig te overleggen en te kijken in welk hotel u wilt gaan verblijven. Kunt u tussen de 1000 hotels geen hotel vinden waar u uzelf een weekendje of langer ziet genieten kunt u uw aankoop binnen deze 7 werkdagen annuleren. Dit doet u door uw pakket, onbeschadigd, voldoende gefrankeerd retour te zenden aan;
Hotelgoldcard
Postbus 113
3958 ZV Amerongen
Helaas gaat er ook bij de postbezorging wel eens wat mis. Het blijft mensenwerk. Wilt u er dan ook zeker van zijn dat uw zending in goede orde aankomt raden wij u aan dit aangetekend te doen. Dit om discussies achteraf te voorkomen. Zodra wij uw annulering conform bovenstaand ontvangen hebben wordt deze verwerkt. Incasso zal in dat geval niet plaats vinden. Mocht u hier vragen over hebben kunt u ons bereiken op 0900-7770001(80ct.p.m. 10:00 tot 16:00) of via mail; [email protected]

Met vriendelijke groet,

Bas van der Heuvel

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door jor »

Hotelgoldcard schreef: Helaas gaat er ook bij de postbezorging wel eens wat mis. Het blijft mensenwerk. Wilt u er dan ook zeker van zijn dat uw zending in goede orde aankomt raden wij u aan dit aangetekend te doen. Dit om discussies achteraf te voorkomen. Zodra wij uw annulering conform bovenstaand ontvangen hebben wordt deze verwerkt. Incasso zal in dat geval niet plaats vinden. Mocht u hier vragen over hebben kunt u ons bereiken op 0900-7770001(80ct.p.m. 10:00 tot 16:00) of via mail; verkoop@hotel********.info

Bas van der Heuvel
Vreemd want de post komt iets van 99+% goed over. Ik zou mezelf toch wel twee maal achter de oren krabben voor ik die hotelcard aanschafte. Je zult namelijk aardig wat kosten te moeten maken om met redelijke zekerheid af te kunnen zeggen, een 0900nummer van €0.80.- per minuut(loopt flink op) en de opzegging aangetekend versturen is ook €7.00.-. Niet aan beginnen is dan een beter advies.

Remco619
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 nov 2009 13:30

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Remco619 »

Onlangs heb ik mijn geld terug gekregen. Ik hoop van harte dat andere gedupeerden ook hun geld spoedig zullen ontvangen of al ontvangen hebben.

Voor mij een wijze les geweest: dit nooit meer! Dat hele goldcard bedrijf met hun onkundige personeel zijn een stelletje oplichters en niet serieus te nemen met onkundig personeel en hun duistere praktijken en meest vreemde adres/kantoorverhuizingen!

Radar: doe hier iets aan!!!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door jor »

Nu ja, onlangs :wink: . Nu de rest nog en iedereen is weer tevreden.
Remco619
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht
Vandaag, na lang zeuren, dreigen, bellen, mailen heb ik eindelijk mijn geld teruggeboekt gekregen.
13-Nov-2009

Remco619
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 nov 2009 13:30

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Remco619 »

Ja inderdaad na lang dreigen, mailen, bellen...

Kreeg een smeekberichtje van die V.d. Heuvel van de goldcard of ik mijn berichten zou willen verwijderen en op dit forum wilde laten weten dat ik mijn geld terug gestort heb gekregen.

Hij wilt echt schoon schip maken, althans...doen lijken alsof het allemaal wel mee valt.

[bericht aangepast door de moderator wegens grofheid]

Gesloten