LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
bas074
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jan 2010 19:00

Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door bas074 »

Beste mensen,

Ik heb op 14-5-2008 een acer aspire laptop gekocht t.w.v. 649 euro. Ik kocht deze bij de mediamarkt. Op 17-09-2009 begaf de laptop het. De videokaart was doorgebrand. Hierop heb ik contact opgenomen met de mediamarkt en die vertelden mij dat ik slechts 1 jaar garantie heb. Ik vroeg hierop wat ik met de laptop moest doen, men vertelde mij dat reparatie erg duur zou worden (een nieuw moederbord) en dat ik net zo goed een nieuwe kon kopen. De laptop was hiermee dus waardeloos geworden.

Uiteraard ging ik hier niet me akkoord en heb de mediamarkt een brief gestuurd (de vestigingsdirecteur) en heb verzocht om reparatie, immers de laptop een economische levensduur heeft van minimaal 3 jaar. Hierop kwam geen reactie. Ik schreef wederom een brief, ditmaal niet met een verzoek, maar met een eis. Wanneer hier geen gehoor aan werd gegeven, zou ik verdere (juridische) stappen ondernemen. Binnen 3 dagen kreeg ik een reactie terug en was van harte welkom. Daar het een non-conformiteit is, zou het notebook kosteloos worden hersteld. Ik eiste dat de laptop binnen 2 weken gerepareerd/vervangen zal worden, hierop werd gereageerd met "wij hebben ca. 3 weken nodig voor reparatie ivm logistieke redenen".

Op 14-12-2009 werd de laptop aangeboden en tot op heden is de laptop nog bij Acer. Het is nu wachten op het juiste onderdeel. Men vertelde mij dat ik beter kan wachten totdat de laptop klaar is, immers men anders de laptop gaat factureren en dit valt in mijn nadeel uit. Men berekend dan de restwaarde en daar moet ik het dan mee doen. Mijn vraag is of dit zomaar kan? Ik wacht erg lang op mijn product, die ik destijds kocht om de specifieke specificaties van de laptop. Nu heb ik sinds vandaag (na enig tumult op de vestiging daar en enig aandringen) een leen-laptop mee gekregen. Men vertelde mij dat ik de handjes dicht mocht knijpen, immers deze laptop veel betere specificaties heeft (wat dus niet waar is). Deze laptop heeft geen videokaart, (de mijne een nvidea met 1gb geheugen). Deze laptop heeft geen geintegreerde webcam. Deze laptop heeft geen HDMI aansluiting. Deze laptop heeft geen HD opties, deze laptop heeft niet de uitgebreide slots die de mijne allemaal wel heeft.

Kortom, kan ik de mediamarkt in gebreke stellen? Kan ik de overeenkomst alsnog ontbinden, immers de redelijke reparatie termijn inmiddels al wel overschreden gaat worden (ik moet rekening houden met 2 weken vanaf vandaag, al met al dus 2,5 maand reparatietijd).
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? En moet ik zomaar akkoord gaan met een restwaarde van mijn laptop? Of kan ik een nieuwe vergelijkbare laptop eisen (minimaal dezelfde specificaties als mijn laptop).

Rickyman
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 dec 2009 23:38

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door Rickyman »

Beste Bas,
Als 1e zit je dus al een half jaar buiten de garantie (zie website Acer voor garantievoorwaarden), dus zou het reparatiebedrag ongeveer voor 50% voor jou moeten zijn en voor 50% Media Markt.
Ten tweede is een leen laptop keurige service (ook al moet je ervoor zeuren) want de winkelier moet de reparatie met het minst mogelijke ongemak uitvoeren en doet dat dus nu ook.
Ten derde Als je eind december je laptop inlevert weet je dat de week tussen kerst en oud en nieuw er niets meer gebeurd, 5 weken + 2 die je nu nog moet wachten is een redelijke termijn te noemen.
Ik weet niet hoe je aan 2,5 maand komt van 14 december tot laten we zeggen begin februari is bij mij ongeveer 7 weken en geen 10!
Daarnaast als ze de restwaarde uitbetalen heb je het zuur, want een vergelijkbare laptop kost nu waarschijnlijk 150 euro minder, dus jou restwaarde wordt dan bepaald, niet aan de hand van je nieuwprijs maar aan de hand van een gelijkwaardige machine nu.
Kortom als je dan 250 euro vangt houdt het wel op.
Ontbinden en eisen kun je niet er is namelijk geen enkele reden toe.
Het is je 1e reparatie en je machine heeft dus geen verleden qua reparaties opgebouwd en je dient ze dus gewoon in de gelegenheid te stellen dit op te lossen.
Oh; leer mij Media Markt kennen, deze reparatie gaan ze echt niet voor niets uitvoeren tenzij je dit zwart op wit hebt gekregen.

Rickyman

alfatrion
Berichten: 21937
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door alfatrion »

In het geval van non-conformiteit is niet nodig om een winkel in gebreken te stellen. Je kan het wel doen maar dat betekent alleen dat je nog langer moet wachten tot dat je de koop kunt ontbinden.

De winkel moet het product dan binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast kosteloos herstellen of vervangen. Hiervoor mag de winkel geen bedrag in rekening brengen. De winkel heeft zelf aangegeven dat ze drie weken nodig hadden, dus zou ik zeggen dat meer vijf weken geen redelijke termijn meer is. Je kunt dus nu al de overeenkomst ontbinden.

In dat geval heb je recht op je geld minus een gebruiksvergoeding. De gebruiksvergoeding wordt bepaald naar ratio van hoe lang je het product normaal gebruikt tegen hoe lang soortgelijke producten gemiddeld meegaan. De economische levensduur van het product is dus niet bepalend. En winkels hanteren vaak een te korte termijn.
bas074 schreef:En moet ik zomaar akkoord gaan met een restwaarde van mijn laptop?
Nee, de restwaarde is een ander bedrag dan aankoopprijs - gebruiksvergoeding.

Rickyman
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 dec 2009 23:38

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door Rickyman »

@Alfatrion,
Wettelijk en juridisch gezien heb je gelijk, maar zoals bewezen is dat heel iets anders dan je recht krijgen. Dat wordt een slag bij MM want zie maar eens te bewijzen dat de verkoper heeft gezegd dat het drie weken zou gaan duren!
Voor een Acer is een 3 jarige levensduur erg reëel zeker als je in je afweging meeneemt hoeveel en hoe vaak mensen hier over Acer klagen. Hier staat een lijst van Uneto Vni (via site ombudsman) de verwachte levensduur met de gemiddelde waarde bovenin. 3 jaar (met een Acer) is zo gek nog niet
http://www.hdci.nl/06nhd/ombudsman/lijst.pdf
Vriendelijke groet
Rickyman

bas074
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jan 2010 19:00

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door bas074 »

Besty Rikeyman,

In mijn bericht vermeldde ik dat ik de media markt gesommeerd heb tot reparatie en het product binnen 2 weken gerepareerd terug te krijgen, al dan niet vervangen. In een schrijven van de media markt naar mij toe (zwart op wit dus), stelt de media markt ca. 3 weken nodig te hebben.
De gelikte floor manager (die ik het heb voorgehouden) vertelde mij, ja meneer, het is circa. Echter de mediamarkt heeft mij zwart op wit toegekend ca. 3 weken nodig te hebben, dan lijkt mij dat de redelijke termijn. De termijn die zij zelf hebben gesteld is al met ruim 2 weken overschreden. Helemaal wanneer de laptop tot 4 februari weg is. Mij is gisteren dus door dezelfde meneer verteld dat het nog ongeveer 2 weken gaat duren, maar het kan ook nog langer gaan duren.

Wat betreft de leen service;
Ik heb de media markt van begin af aan verteld dat ik niet zonder laptop kan, niet omdat ik een laptop junk ben, maar voor andere doeleinden. Dit is ook nog eens aan te tonen, doordat de laptop op bedrijfsnaam gekocht is. Het feit dat de beste man zei "je hebt geluk, want deze laptop is vele malen beter dan die van jou" viel mij toch echt even verkeerd, immers het niet waar is.

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

bas074 schreef: Wat betreft de leen service;
Ik heb de media markt van begin af aan verteld dat ik niet zonder laptop kan, niet omdat ik een laptop junk ben, maar voor andere doeleinden. Dit is ook nog eens aan te tonen, doordat de laptop op bedrijfsnaam gekocht is. Het feit dat de beste man zei "je hebt geluk, want deze laptop is vele malen beter dan die van jou" viel mij toch echt even verkeerd, immers het niet waar is.
Toch heb je geluk. Een leenlaptop wordt niet zomaar uitgereikt. Een laptop is niet een eerste levensbehoeft en mediamarkt hoeft hem niet te geven. Daarbij zijn de specificaties al helemaal niet van belang.
En als je voor zakelijke doeleinden echt een high-end laptop nodig hebt (wat ik betwijfel, vaak is mail en office het belangrijkst) kun je voortaan beter bij een zakelijke dealer een laptop kopen met een bijbehorend duur vervangingscontract.

bas074
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jan 2010 19:00

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door bas074 »

Waarom betwijfel je of ik de laptop voor high-end doeleinden nodig heb? Daarnaast is dat dus ook geheel off-topic.

Ik heb de laptop zakelijk, het is gekocht op naam van een webdesignbedrijf, en dus zeker high-end. Maar dat terzijde.

Als de reparatietijd 3 weken is (wat werd aangegeven) en zij overschrijden die met ruim 2 weken, om mij vervolgens mede te delen dat het nog wel minstens 2 weken kan gaan duren, vind ik een leen laptop op zijn minst een verplichting. Als jij de auto naar de garage brengt, door een defect wat in de garantie periode optreedt, dan ga jij toch niet akkoord (als de auto minimaal enkele dagen bij de garage moet staan) om terug te lopen naar huis en vervolgens alles lopend te gaan doen, totdat de auto terug is van reparatie. Ik neem aan dat jij dan ook wel vervangend vervoer wil hebben. Maar goed we dwalen af.

Het punt is dus heel simpel en eenvoudig, evenals de vraag;

De mediamarkt geeft (zwart op wit) aan ca. 3 weken nodig te hebben voor reparatie. Inmiddels zijn we dus ruim 5 weken verder en zal ik minstens nog 2 weken moeten wachten eer de laptop terug is van reparatie. Dit als het onderdeel wat besteld is (die niet op voorraad is, maar wel besteld is door Acer werd mij verzekerd door de media markt) tijdig binnenkomt, zodat overgegaan wordt tot reparatie.

De vraag die hier uit voortkomt;

Moet ik hier zomaar mee akkoord gaan? Heb ik niet het recht (bij het overschrijden van de redelijke reparatie termijn, door de mediamarkt zelf aangegeven als ca. 3 weken) op een vervangend (leen laptop of een nieuwe) product wat overeenkomt met het product wat ik aangeschaft heb.

Ik kan natuurlijk op deze leen-laptop die ik nu heb, geen gevoelige informatie neerzetten, immers het zeer moeilijk en lastig is, om de informatie weer te wissen. Daarnaast heb ik op mijn eigen laptop programma's zitten als;

- Dreamweaver (legale versie)
- Office 2007 (legale versie)
- Tal van andere legale softwareprogramma's

Ik ga dus niet op deze leen-laptop (die het overigens niet eens aan kan technisch gezien) de software installeren om die vervolgens weer te moeten verwijderen en met het risico dat de validatiesleutels bij een volgende keer niet meer werken.
Kortom de leen-laptop heeft niet veel nut, immers ik er niet mee kan doen wat ik wil/moet doen.

Rickyman
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 dec 2009 23:38

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door Rickyman »

Off Topic
Beste Alfatrion,
Zou je mij duidelijkheid kunnen geven of het nu nog wel een consumentenkoop is daar de laptop zakelijk is aangeschaft. Gewoon uit leergierigheid.
Alvast dank
Rickyman

oinkoink12
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 mar 2009 03:15

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door oinkoink12 »

Je had geen zakelijke laptop moeten kopen bij een consumentenzaak, hierdoor val je onder het consumentenrecht.

MM heeft wettelijk gezien een redelijke hersteltermijn, die vastgesteld is op +- 6 weken.

Tevens mag je inderdaad al blij zijn met een leentoestel.

TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door TheLD »

Indien de factuur op bedrijfsnaam staat zou ik maar heel snel wat dimmen. Misschien leest de Mediamarkt wel mee.

alfatrion
Berichten: 21937
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door alfatrion »

Rickyman schreef:Wettelijk en juridisch gezien heb je gelijk, maar zoals bewezen is dat heel iets anders dan je recht krijgen.
Daarmee kun je ieder juridisch argument om zeep helpen.
Rickyman schreef:Dat wordt een slag bij MM want zie maar eens te bewijzen dat de verkoper heeft gezegd dat het drie weken zou gaan duren!
Misschien betwist de verkoper dit niet, dan hoeft het dus ook niet bewezen worden.
Rickyman schreef:Voor een Acer is een 3 jarige levensduur erg reëel zeker als je in je afweging meeneemt hoeveel en hoe vaak mensen hier over Acer klagen.
Dat zegt helemaal niets. Hieruit kun je niet afleiden wat de gemiddelde levensduur is, omdat je alleen kijkt naar de mensen die klagen. De mensen die tevreden zijn zie je hier niet. Dat hier veel mensen over Acer klagen kan ook komen door dat Acer laptops het meest worden verkocht.
Rickyman schreef:Hier staat een lijst van Uneto Vni (via site ombudsman) de verwachte levensduur met de gemiddelde waarde bovenin. 3 jaar (met een Acer) is zo gek nog niet
http://www.hdci.nl/06nhd/ombudsman/lijst.pdf
Ik ken de lijst maar Uneto VNI is een organisatie die winkeliers adviseert. Een voorbeeldje: fabrikanten van digitale camera's hebben allemaal aangegeven dat hun camera's langer mee dan het advies van Uneto VNI. Het gemiddelde lag de levensduur op tien jaar en vijf jaar als minimum. Maar als je in de lijst kijkt staat daar drie tot vijf jaar. En vroeger stond er zelfs twee jaar meen ik.
Laatst gewijzigd door alfatrion op 23 jan 2010 08:49, 1 keer totaal gewijzigd.

alfatrion
Berichten: 21937
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door alfatrion »

bas074 schreef:Ik heb de laptop zakelijk, het is gekocht op naam van een webdesignbedrijf, en dus zeker high-end. Maar dat terzijde.
Rickyman schreef:Zou je mij duidelijkheid kunnen geven of het nu nog wel een consumentenkoop is daar de laptop zakelijk is aangeschaft. Gewoon uit leergierigheid.
Artikel 5 lid 1 BW schreef:In deze titel wordt verstaan onder "consumentenkoop": de koop met betrekking tot een roerende zaak, elektriciteit daaronder begrepen, die wordt gesloten door een verkoper die handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, en een koper, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf.
Hier is geen koop gesloten tussen een bedrijf en consument dus betreft dit geen consumentenkoop. Gevolg is dat het gros van de regels over een koopovereenkomst (boek 7) wel van toepassing zijn, maar van regelend recht (m.a.w. men hiervan afwijken in de AV) en ontbinden kan alleen door een ingebrekenstelling te sturen daar dat art. 7:22 BW alleen betrekking heeft op een consumentenkoop.
oinkoink12 schreef:MM heeft wettelijk gezien een redelijke hersteltermijn, die vastgesteld is op +- 6 weken.
Dat is onzin. Wat een redelijke termijn is niet vastgesteld.

kantoorman
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mei 2009 17:05

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door kantoorman »

Wel of geen garantie!?
Doe de garantiewijzer op ictwaarborg.nl Zie: http://www.ictwaarborg.nl/garantiewijzer/

bove26
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2010 09:15

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door bove26 »

Beste,

wat iedereen hier vergeet, let wel ik ben helemaal niet Acer minded (PB, E-machine en Gateway zijn ook van Acer). is dat er een europese wetgeving is uitgebracht. deze wetgeving zegt dat een fabrikanten van IT hardware 1 jaar garantie mogen geven, maar dat wanneer de reseller (winkelier) deze producten koopt ze verantwoordelijk zijn om 2 jaar te geven naar de end-user.
op IT hardware kan door de snelle vernieuwing nooit een langere levensduur van 2 jaar worden gegeven(dit is ook vastgelegd) maar vele mooie instanties vinden dit fantastisch om dit allemaal te beschrijven. Maar om een voorbeeld te geven, Acer koopt alle componenten die in laptops zitten ook maar met 1 jaar garantie (voor de meeste componenten), waarom is acer zo populair... de prijs. de klachten die gisteren in het TV programma worden getoond zijn mooi maar de garantie procedures zijn heel goed omschreven. Dus wettelijk.. alles buiten 1 jaar garantie bij Acer daar moet de reseller een oplossing bieden en niet de fabrikant, mits er garantie is bijgekocht.
natuurlijk kan de garantie afwikkeling beter, maar er zijn ook veel merken die een on-site service bieden (thuis ophalen en binnen 2 weken alles opgelost weer thuis afgeleverd) alleen betaal je daar iets meer voor.

De advocaat die gisteren bij Radar zat moet zich wel inlezen in de europese IT wetgeving en niet in de nederlandse wetgeving. Acer is een wereldwijd gedeponeerd merk dus dit valt niet alleen onder nederlands recht.

ik heb zelf bij laptop 3 fabrikanten gewerkt als Manager/Directie voor de Benelux en ik kan u zeggen dat wij hierin nog geen zaak verloren hebben wanneer wij verwijzen naar europees recht.

de reseller moet dus 2 jaar garantie geven wanneer hij producten verkoopt waar bijvoorbeeld maar 1 jaar garantie op word gegeven(door de fabrikant en dit geldt uitsluitend voor IT producten).

om u nog een voorbeeld te geven, harddisken worden door veel internetwinkels in amerika gekocht omdat ze daar goedkoper zijn. maar op deze producten zit altijd maar 6 tot 12 maanden garantie. deze producten zijn goedkoper maar de internetwinkel moet u toch 2 jaar garantie geven. daarom worden deze producten ook vaak weggegooid en ontvangt u een nieuw product van deze internetwinkel omdat ze in amerika bot vangen op de garantie, maar de winst is zo veel groter en het percentage uitval zo laag dat ze zonder mokken deze producten omwisselen om met u geen problemen te krijgen. omdat zij ook weten dat ze 2 jaar garantie moeten bieden in de benelux.

de enige fout die vaak word gemaakt is dat winkeliers in nederland of belgie vermelden dat er maar 1 jaar garantie op een product zit. dit is onjuist alles wat op internet word verkocht of in een winkel moet worden verkocht met 2 jaar garantie (dus bijvoorbeeld bij acer: acer staat garant voor 1 jaar en de winkelier moet het andere jaar voor zijn rekening nemen wanneer hier iets kapot gaat, tenminste als het geen user damage is).

groet

BV

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door BBCS »

Wat een leugen.

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door Frans75 »

BBCS schreef:Wat een leugen.
Zou niet helemaal mijn verwoording zijn maar heeft wel een kern van waarheid.

@bove26,

Geef eens een link...

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door BBCS »

De grote fout die men maakt is door rechtstreeks een beroep te doen op de Europese richtlijn.

De Nederlandse wetgeving kent geen wettelijke garantie, de Europese richtlijn kent een wettelijke garantie van 2 jaar.

Wat men nu doet is aan te geven dat Nederland die 2 jaar over moet nemen in de wetgeving, en aangezien men dat nog niet gedaan heeft en dit toch moet geeft men aan dat de consument in Nederland recht heeft op 2 jaar wettelijke garantie.

Dus wat er gebeurd kan helemaal niet, omdat de Europese richtlijn geen zelfstandige wet op zich is waar men een beroep op kan doen, maar de Europese richtlijn is een lijst met afspraken waarbij de diverse lidstaten deze afspraken in hun nationale wetgeving moeten overnemen.

De Nederlandse consument kan alleen aanspraak maken op de wettelijke garantie van 2 jaar als de Nederlandse wetgever deze in de Nederlandse wetgeving heeft overgenomen.

De Europese richtlijn is geen zelfstandige wet waar de Europese consument zich op kan gaan beroepen.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door BBCS »

bove26 schreef:dus bijvoorbeeld bij acer: acer staat garant voor 1 jaar en de winkelier moet het andere jaar voor zijn rekening nemen wanneer hier iets kapot gaat, tenminste als het geen user damage is).
Wat je hier beweert kan niet.

Als de fabrikant 1 jaar garant staat voor de goede werking en daarna de goede werking niet kan garanderen, dan kan nooit of te nimmer de winkelier 2 jaar garant staan.
De winkelier die dat toch doet is gewoon een gore ordinaire oplichten en leugenaar.

Wat ik hiermee bedoel is gewoon dat in theorie van alles mooi bedacht kan worden, maar in de praktijk kan de winkelier dat nooit waarmaken.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door jor »

Als je nu echt wil weten hoe 1 en ander zit kijk dan gewoon even hier.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=ui ... emUid=1486
Recht op garantie hangt af van levensverwachting product
Acer beweert het Europees consumentenrecht te hanteren. Dit betekent dat een consument zich ook buiten de garantieperiode kan beroepen op zijn recht als consument en daarmee het recht op een deugdelijk product binnen de levensverwachting van een product.

Als u zich hierop wilt beroepen, kunt u gebruik maken van de voorbeeldbrieven van advocaat Pim de Vos. In de bijgaande uitleg vertelt hij bovendien nog eens kort hoe een en ander precies geregeld is.

Consuwijzer heeft ook een paar vragen en antwoorden met betrekking tot garantie op een rijtje gezet.

LeoZ
Berichten: 322
Lid geworden op: 02 okt 2008 20:30

Re: Acer Aspire laptop 1 of 2 jaar garantie?

Ongelezen bericht door LeoZ »

Ná de uitzending op maandagavond 25 januari (Tros) van Radar, betreft ACER...
zullen een hoop consumenten denken:

"Als ik een PC of laptop wil kopen... wordt het in ieder geval GEEN Acer!"

En:: ook geen Packard Bell (aka: Packard Hell)... komt van dezelfde fabrikant!

Gesloten