Allen,
Ik zou graag de discussie over 088-nummers nieuw leven in blazen. Ik vind het namelijk heel vreemd, dat je daar voor moet betalen. In mijn geval zijn het namelijk nummers van het UMC Utrecht. Dat is voor mijn werk, maar meer nog het zijn nummers van een ziekenhuis. Heel vreemd dat er kennelijk een extra drempel op nummers van een ziekenhuis ligt...
Hier werd er al eerder over gesproken:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... t=99999999
Ik meen dat Radar al eens iets d'r over uitgezonden heeft, maar die discussie is volgens mij nooit echt op gang gekomen. Ik vind dat daar snel wat aan gedaan moet worden, want steeds meer ziekenhuizen zullen dit soort nummers krijgen.
Groet,
Sander
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 088-Nummers
Re: 088-Nummers
inmiddels is toch denk ik wel bekend dat er voor deze nummers extra kosten gelden, dus waarom de discussie naar de telco's en niet naar de bedrijven die er voor kiezen om lekker goedkoop te bellen en dus maar een 088 nummer nemen. waarom niet gewoon 030 als je uit Utrecht komt en 020 Amsterdam.
Re: 088-Nummers
Ik kom er ook net achter dat mijn provider (T-Mobile) hier extra kosten voor in rekening brengt. Het zijn opportunistische smeerlappen, om het maar zacht uit te drukken. Als het bedrag straks afgeschreven wordt, geef ik mijn bank opdracht het bedrag terug te boeken. T-mobile moet er dan maar werk van maken het geld weer te krijgen. Dan verliezen ze de winst erop.
Ik roep bij deze dan ook iedereen op hetzelfde te doen. Hopelijk leren ze ervan!
Ik roep bij deze dan ook iedereen op hetzelfde te doen. Hopelijk leren ze ervan!