LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn digi

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
edwardd

kpn digi

Ongelezen bericht door edwardd »

wij wilde dat ook kpn digitenner maar bij ons kon dat helaas niet maar de gekste is de buurvrouw van ons wel weer . dat vind ik nogal vreemd dat zij h et wel kan en wij weer niet :x

huissman

Re: kpn digi

Ongelezen bericht door huissman »

Misschien even kpn bellen dan!Want digitenne moet te leveren zijn als iemand in jouw buurt het ook kan hebben!

Of je moet je postcoden even achterlaten hier, kan ik even kijken hoe en wat, want wij hebben andere systemen dan de website bijvoorbeeld!

edwardd

huissman schreef:Misschien even kpn bellen dan!Want digitenne moet te leveren zijn als iemand in jouw buurt het ook kan hebben!

Of je moet je postcoden even achterlaten hier, kan ik even kijken hoe en wat, want wij hebben andere systemen dan de website bijvoorbeeld!
hebben we al gedaan kon gewoon niet zeiden ze ...

Miranda63

Ongelezen bericht door Miranda63 »

edwardd schreef:
huissman schreef:Misschien even kpn bellen dan!Want digitenne moet te leveren zijn als iemand in jouw buurt het ook kan hebben!

hebben we al gedaan kon gewoon niet zeiden ze ...
heb je nog een rekening openstaan bij kpn? dat lijkt me de enige logische verklaring namelijk als je buurvrouw het wel heeft.

Tassadar

Ongelezen bericht door Tassadar »

Op de site van KPN staat een postcodecheck. Zegt die postcodecheck dat het niet mogelijk is?

edwardd

Tassadar schreef:Op de site van KPN staat een postcodecheck. Zegt die postcodecheck dat het niet mogelijk is?
ja dat zegt dat het niet mogenlijk is gr edward

Gesloten