LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn digi
Re: kpn digi
Misschien even kpn bellen dan!Want digitenne moet te leveren zijn als iemand in jouw buurt het ook kan hebben!
Of je moet je postcoden even achterlaten hier, kan ik even kijken hoe en wat, want wij hebben andere systemen dan de website bijvoorbeeld!
Of je moet je postcoden even achterlaten hier, kan ik even kijken hoe en wat, want wij hebben andere systemen dan de website bijvoorbeeld!
hebben we al gedaan kon gewoon niet zeiden ze ...huissman schreef:Misschien even kpn bellen dan!Want digitenne moet te leveren zijn als iemand in jouw buurt het ook kan hebben!
heb je nog een rekening openstaan bij kpn? dat lijkt me de enige logische verklaring namelijk als je buurvrouw het wel heeft.edwardd schreef:hebben we al gedaan kon gewoon niet zeiden ze ...huissman schreef:Misschien even kpn bellen dan!Want digitenne moet te leveren zijn als iemand in jouw buurt het ook kan hebben!
Op de site van KPN staat een postcodecheck. Zegt die postcodecheck dat het niet mogelijk is?
ja dat zegt dat het niet mogenlijk is gr edwardTassadar schreef:Op de site van KPN staat een postcodecheck. Zegt die postcodecheck dat het niet mogelijk is?