De KNVB heeft een tijd geleden besloten de uitslagen en programma's van alle voetbalteams te verplaatsen naar een nieuwe site: http://www.voetbal.nl. Helaas verloopt dit, zacht uitgedrukt, verre van soepel. Programma's van eigen teams of uitslagen zoeken, inloggen: een kleine samenvatting van wat fout gaat of niet lukt. Wat wel prima werkt is de vele reclame op de site.
Gevolg is dat men lang bezig is iets op te zoeken, als het überhaupt al lukt.
Er is eerst een tijdje schaduwgedraaid, maar al voordat de ziektes verwijderd waren is men live gegaan.
De teller op hun eigen forum over staat op 380 reacties waarvan 355 negatief. Geen enkele reactie van de KNVB hierop, en ook geen verbeteringen zichtbaar.
"Vroeger" kreeg men een blad thuisgestuurd met daarin de programma's, de Officiële Mededelingen. Daarna ging men digitaal: http://www.knvb.nl. Weinig klachten daar. De reden van het introduceren van de nieuwe site is niet zo interessant: het functioneert niet. Best lastig voor een bond met meer dan 1,25 miljoen leden.
Is het wachten op het moment dat teams niet op komen dagen omdat men de eigen wedstrijd nergens kan vinden?
Wouter Engelkes
(Voor scheidsrechters is er overigens een aparte site die prima functioneert)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] knvb.nl --> voetbal.nl = drama
Re: knvb.nl --> voetbal.nl = drama
Ik moet idd ook toegeven dat het idd een grote rotzooi is.
Onduidelijk en veel te veel zoeken.
Ik hoop op verbetering.
Onduidelijk en veel te veel zoeken.
Ik hoop op verbetering.
Wat mij betreft is de maat vol!
Sommige denken weemoedig terug aan knvb.nl maar dat was natuurlijk ook al van de zotte.
Wekelijks zetten vele honderden vrijwilligers zich in om het amateurvoetbal moeglijk te maken, tot en met het uiteindelijk inkloppen van alle gegevens in een administratie bij de knvb.
Vervolgens gaat het slot er op en mag je onder het genot van een hoop reclame en frustraties nog proberen je eigen gegevens te achterhalen.
De commercie heeft nu een dusdanige omvang aangenomen dat men samen met een multinational die alcohol verkoopt een site opzet, voetbal.nl, voor onze jeugd.
Ach, het gaat immers om de poen. Vervolgens moeten er allerlei campagnes in kantines gevoerd worden om alcoholgebruik bij de jeugd af te remmen.
Vind de KNVB het gek dat sommigen "misbruik" maken van de print functionaliteit om hun eigen gegevens te bekijken!? Een organisatie die denkt dat men door dat te verwijderen weer grip krijgt op de "dieven" is geen knip waard.
Zo dat moest er effe uit.
Sommige denken weemoedig terug aan knvb.nl maar dat was natuurlijk ook al van de zotte.
Wekelijks zetten vele honderden vrijwilligers zich in om het amateurvoetbal moeglijk te maken, tot en met het uiteindelijk inkloppen van alle gegevens in een administratie bij de knvb.
Vervolgens gaat het slot er op en mag je onder het genot van een hoop reclame en frustraties nog proberen je eigen gegevens te achterhalen.
De commercie heeft nu een dusdanige omvang aangenomen dat men samen met een multinational die alcohol verkoopt een site opzet, voetbal.nl, voor onze jeugd.
Ach, het gaat immers om de poen. Vervolgens moeten er allerlei campagnes in kantines gevoerd worden om alcoholgebruik bij de jeugd af te remmen.
Vind de KNVB het gek dat sommigen "misbruik" maken van de print functionaliteit om hun eigen gegevens te bekijken!? Een organisatie die denkt dat men door dat te verwijderen weer grip krijgt op de "dieven" is geen knip waard.
Zo dat moest er effe uit.
De nieuwe site is gewoon een drama.
De website van voetbal.nl eruit ziet is volgens mijn gemaakt door iemand die pas is begonnen. Niets is recht, alles beweegt en qua kleurstelling (voor de junioren dan) is het net een begrafenis.
Iedereen moet het leren, maar dan niet met een website die heel erg veel wordt bezocht.
En waar zijn de uitslagen van de bekerwedstrijden? En als je "alle uitslagen" bekijkt klopt er ook helemaal niets van qua lay-out.
Gelukkig is het weer gelukt om onze informatie te downloaden van de site zodat we het dus zonder de reclame hoeven te doen.
Nogmaals, een groot drama.
De website van voetbal.nl eruit ziet is volgens mijn gemaakt door iemand die pas is begonnen. Niets is recht, alles beweegt en qua kleurstelling (voor de junioren dan) is het net een begrafenis.
Iedereen moet het leren, maar dan niet met een website die heel erg veel wordt bezocht.
En waar zijn de uitslagen van de bekerwedstrijden? En als je "alle uitslagen" bekijkt klopt er ook helemaal niets van qua lay-out.
Gelukkig is het weer gelukt om onze informatie te downloaden van de site zodat we het dus zonder de reclame hoeven te doen.
Nogmaals, een groot drama.