LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] National Academic
-
National Academic
Op dit moment wacht ik al ruim 5 weken op een vergoeding van declaratie van tandartskosten door National Academic. Het gaat om een paar honderd euro en ik vind het vervelend om zo lang op je vergoeding te moeten wachten. Ik heb gebeld met National Academic aangezien ze niet op mijn emails reageerden. Uitkomst van het verhaal was dat ze geen declaraties per post zouden hebben ontvangen. Wel opmerkelijk dat het hier om 2 postzendingen gaat, waar 4 weken tussen zit. Bijna te toevallig dat het 2 keer achter elkaar misgaat met de postbezorging. Kan ook heel goed zijn dat ze het intern niet op orde hebben en post kwijt raakt. Maar ik moet ze het voordeel van de twijfel geven. Ik heb nu de orginele nota's nog een keer opgevraagd bij de zorgverzekeraar en dit keer zal ik ze aangetekend aan National Academic versturen. Ben benieuwd of het nu eindelijk goed komt.
Re: National Academic
Onze ervaring is dat National Academic echt NOOIT reageert op email!!!
Terwijl, als je een vraag via mail stelt er automatisch een berichtje komt dat
zij contact met je opnemen.
Zij doen alleen hun best om nieuwe klanten te krijgen, om ze te behouden.... ja
dat is een andere zaak!
Terwijl, als je een vraag via mail stelt er automatisch een berichtje komt dat
zij contact met je opnemen.
Zij doen alleen hun best om nieuwe klanten te krijgen, om ze te behouden.... ja
dat is een andere zaak!
Re: National Academic
Tsja met die verzekeringen bij National Academic. Zijn NIET aangesloten bij het Verbond van Verzekeraars dus derhalve ook GEEN opzegtermijn zoals eigenlijk alle verzekeraars in Nederland hebben afgesproken!!!
Kijk dus zeer goed uit indien je een verzekering afsluit bij National Academic. Voordat je het weet zit je er weer een jaar extra aan vast. Zijn ook goed in het afsluiten van 5 jarige contracten overigens. Niet alleen bij autoverzekeringen maar ook bij WA, inboel, brand etc etc.......
Kijk dus zeer goed uit indien je een verzekering afsluit bij National Academic. Voordat je het weet zit je er weer een jaar extra aan vast. Zijn ook goed in het afsluiten van 5 jarige contracten overigens. Niet alleen bij autoverzekeringen maar ook bij WA, inboel, brand etc etc.......