hallo,
Ik ben ten einde raad!!!!!!!!!!!!
na 20 jaar ging ik weer aan het werk dacht er goed aan te doen om geld apart te zetten.
de rente zou verbluffend zijn.
Inderdaad deze maand niet het geplande spaarbedrag maar alleen financiele ****.
Wat moet ik daar nu mee? geef een goede tip aub
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] legio lease
-
Re: legio lease
Tja Liesbeth, het is misschien een beetje wrang maar geef toe : de rente was inderdaad verbluffend !
Wordt het geen tijd om wat met het IP adres van Duchateau te doen mensen.
-
Liesbeth,
je bent niet de enige die ontgoocheld is, zoals de Belgen dit zouden noemen. Je hebt vele duizenden met jou die het zelfde hebben meegemaakt, en nog erger. Lees het forum er maar op na. Als je een duidelijk antwoord wilt, zal je meer over je situatie moeten vertellen. En met de zoekfunctie kom je ook al achter heel veel feiten. Er zijn je al velen voorgegaan die verder zijn in het traject. Geen paniek! Er gebeurt veel op dit moment.
Groet, Margreet
je bent niet de enige die ontgoocheld is, zoals de Belgen dit zouden noemen. Je hebt vele duizenden met jou die het zelfde hebben meegemaakt, en nog erger. Lees het forum er maar op na. Als je een duidelijk antwoord wilt, zal je meer over je situatie moeten vertellen. En met de zoekfunctie kom je ook al achter heel veel feiten. Er zijn je al velen voorgegaan die verder zijn in het traject. Geen paniek! Er gebeurt veel op dit moment.
Groet, Margreet
-
Je zal toch je vrije tijd moeten slijten met alsmaar negatieve berichten plaatsen en geen andere hobbies hebben dan alleen maar mensen op de kast jagen en er zefs van genieten als je geen vrienden hebt en door je omgeving genegeerd en geminacht wordt. Tot dit soort mensen behoren opnaaier, Duchateau en familievader heb ik gehoord. Beetje zielig eigenlijk. Mischien kunnen ze samen een vriendenclubje oprichten, dan hebben ze elk iemand om mee te praten en behoeven ze hun frustraties niet meer op dit forum af te reageren.