LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overnemen of niet

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jojo

overnemen of niet

Ongelezen bericht door jojo »

Wat is beter aandelen overnemen of de restschuld te betalen. Stel dat je alle aandelen overneemt heb je dan recht als stichting lease verlies in het gelijk wordt gesteld.

wilhelm

Re: overnemen of niet

Ongelezen bericht door wilhelm »

Dan ben je warschijnlijk alles kwijt maar dat weet je nooit zeker, het is en blijft een rot beslissing.
Ik zat in het zelfde pakket, ik heb onder protest de restschuld betaald. Dit is geen advies, je zal zelf moeten uitzoeken via alle topics en antwoorden wat je uiteindelijk gaat doen.
Maar doe het onder PROTEST!

Succes, Wim

F. Duchateau

Ongelezen bericht door F. Duchateau »

Onder protest betalen is voor slapjanussen. Of je bent het ermee eens en betaalt, of je bent het er niet mee eens en betaalt niet. Duidelijk.

JH

Ongelezen bericht door JH »

meneer met die mislukte beruchte frans/belgische naam rot eens op !

H.v.R.

Ongelezen bericht door H.v.R. »

Niet betalen jojo.......kans is aanwezig dat je uiteindelijk gedagvaard zult worden maar dan ben je een half jaar verder zullen er zeker uitspraken bekend over soortgelijke zaken. Gelet op recente positieve uitspraak is het maar de vraag of die Dexia boeven aan het langste eind zullen trekken.
:twisted:

jojo

Ongelezen bericht door jojo »

Is het zo als je de aandelen overneemt ze misschien over een jaar of 10 meer waard zijn. Waar moet je die aandelen dan bewaren en wie koopt ze dan over 10 jaar. Ik ben wat dat betreft een leek in de aandelenwereld en ik heb er niets over gelezen in het forum. Is overnemen dan toch het gunstigt? Ik hoop dat er iemand is die er meer over weet.

aandeel

Ongelezen bericht door aandeel »

Beste Jojo,

Je gaat dan de aandelen van dexia overnemen tegen de prijs die Dexia heeft betaald bij aanvang van jouw contract met Dexia.
Misschien heeft Dexia voor jou AHOLD gekocht. Kijk eens in je contract wat ze er toen voor hebben betaald. Dit bedrag betaal jij dus aan Dexia.
Kijk ook eens op de beurs (teletekst pagina 520) en kijk eens wat die aandelen nu kosten.

Ander voorbeeld:
Ik kon van dexia 400 aandelen ING overnemen voor 36 euro per stuk.
Ik kon ze ook gewoon zelf op de beurs kopen voor 15 euro per stuk. Op de beurs kun je er dan 2 x zoveel kopen voor dezelfde inleg.
Wat de laatste mogelijkheid betreft: je blijft wel met die restschuld in je maag zitten (alhoewel.....er is nog geen recht gesproken).

Aandelen kopen?
Tip 1: Ga niet handelen als je geen verstand hebt van aandelen!!!
Tip 2: Ga er ook niet van uit dat de aandelen weer op de oude koersen van toen terechtkomen. Ga er uberhaupt niet zonder meer van uit dat het je winst zal gaan opleveren.
Tip 3: Wanneer je gaat handelen in aandelen zou je eens over deze vraag na kunnen denken: Hoe denk ik mijn verlies zo klein mogelijk te houden?

Succes, Aandeel.

kooypeter5

Ongelezen bericht door kooypeter5 »

Het adres van Duchateau is

Lou Bandystraat 5
Arnhem
als je hem wat wil vragen ken je ook daar heen hij schijnt erg veel te weten hier over zou hij soms 1 van die verkopers zijn

Gesloten