LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestaat KPN afdeling Annuleringen wel ?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
zekitez
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2010 16:56

Bestaat KPN afdeling Annuleringen wel ?

Ongelezen bericht door zekitez »

Bij het opzeggen van Digitenne kreeg ik van KPN een mooi aanbod van 6 Euro korting op mijn bel-abonnement.
Nadat ik een bevestigings brief over de korting van KPN gekregen had leid ik daar uit af dat het een wijziging van het bel-abonnement naar onbeperkt bellen is en dat wil ik niet.
Geen nood want je kunt binnen 7 dagen annuleren, staat in de brief.

Bij KPN afdeling Annuleringen op 0800-0231334 zijn alle medewerkers continue ingesprek. Het lijkt alleen een antwoordapparaat te zijn, zonder medewerkers.
Het kan toch niet waar zijn dat er zoveel annuleringen zijn dat alle medewerkers continue in gesprek zijn....?

Bel je 0900-0244 dan heb je direct contact maar die kunnen /willen niet annuleren want daarvoor moet je 0800-0231334 bellen.
De klant staat weer duidelijk "centraal" bij KPN.

Weet iemand hoe je wel kunt annuleren ?

RDSD
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jan 2010 20:46

Re: Bestaat KPN afdeling Annuleringen wel ?

Ongelezen bericht door RDSD »

zekitez schreef:Bij het opzeggen van Digitenne kreeg ik van KPN een mooi aanbod van 6 Euro korting op mijn bel-abonnement.
Nadat ik een bevestigings brief over de korting van KPN gekregen had leid ik daar uit af dat het een wijziging van het bel-abonnement naar onbeperkt bellen is en dat wil ik niet.
Geen nood want je kunt binnen 7 dagen annuleren, staat in de brief.

Bij KPN afdeling Annuleringen op 0800-0231334 zijn alle medewerkers continue ingesprek. Het lijkt alleen een antwoordapparaat te zijn, zonder medewerkers.
Het kan toch niet waar zijn dat er zoveel annuleringen zijn dat alle medewerkers continue in gesprek zijn....?

Bel je 0900-0244 dan heb je direct contact maar die kunnen /willen niet annuleren want daarvoor moet je 0800-0231334 bellen.
De klant staat weer duidelijk "centraal" bij KPN.

Weet iemand hoe je wel kunt annuleren ?

onder het nummer : 09000244 zit een annulerings afd.

zekitez
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2010 16:56

Re: Bestaat KPN afdeling Annuleringen wel ?

Ongelezen bericht door zekitez »

RDSD schreef: onder het nummer : 09000244 zit een annulerings afd.
Iets anders verwoord:
Bel je 0900-0244, ook de keuze Annuleringen, dan heb je direct contact maar die kunnen niet annuleren, de abonnements wijziging is nog niet effectief doorgevoerd, en dan moet je toch echt 0800-0231334 bellen.

0800-0231334 is niet meer dan een antwoordapparaat.

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Bestaat KPN afdeling Annuleringen wel ?

Ongelezen bericht door Consumentt »

Als ze annuleren willen voorkomen dan is dit de aanpak. Gewoon onbereikbaar zijn. En als je op een andere manier contact krijgen dan zeggen ze natuurlijk dat je te laat bent met annuleren :mrgreen:

Vanwege deze ontoegankelijkheid heb ik al jaren geleden besloten om nooit meer zaken te doen moet KPN. En ik denk en hoop dat zoveel mogelijk andere mensen er hetzelfde over denken.

Naast dit zijn ze natuurlijk ook nogeens overal te duur mee.

student538

Re: Bestaat KPN afdeling Annuleringen wel ?

Ongelezen bericht door student538 »

Zo werkt het Save Team!

owen36
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2006 20:57

Re: Bestaat KPN afdeling Annuleringen wel ?

Ongelezen bericht door owen36 »

Is er nog wat uitgekomen?

Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil een wijziging in mijn contract annuleren omdat de kpn wil voorkomen dat ik overstap(ze kunnen je namelijk een jaar vasthouden). Ik kan de afdeling annuleringen bellen staat er in de bevestigingsbrief. Eerst wordt er opgenomen door een automatisch systeem(ik betaal dus) dan wordt ik doorverbonden en in gesprek gezet.
Met andere woorden als je als bedrijf je klanten een hak wilt zeggen dan is dit de methode.
Ik ga een brief sturen, maar ik vermoed dat een brief makkelijk 'kwijt raakt'.
Heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen?
Heeft iemand dit opgelost?

student538

Re: Bestaat KPN afdeling Annuleringen wel ?

Ongelezen bericht door student538 »

Ik stuur brief altijd ruim van te voren en vraag daarin om een bevestiging. Mocht ik na een derde herinnering ook niet een antwoord krijgen dan probeer ik het fax nummer te achterhalen en zend ik tevens brief naar het antwoordnummer toe. www.antwoordnummer.nl Ik heb nog nooit problemen gehad met zaken op te zeggen.

owen36
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2006 20:57

Re: Bestaat KPN afdeling Annuleringen wel ?

Ongelezen bericht door owen36 »

Bedankt voor de tip.
Ik heb net gebeld via 0900-0244. Dat 0800-2221114 nummer blijft continu in gesprek.
Via 0900-0244 is een route apart: ik heb met drie verschillende afdelingen gesproken. Een kon mij niet doorverbinden, dus ik moest opnieuw bellen.
De dame van de laatste afdeling, 'afdeling opzeggingen' zou de aanpassing genannuleerd te hebben. Een bevestigings brief zal onderweg zijn. Het is een aantal dagen wachten. Ik ga tich daarnaast een brief sturen met het verzoek tot annulering en bevestiging van de annulering.

Thx.

Gesloten