Hallo,
Ik heb vorige week vrijdag, 15 jan 2010, in de Wehkamp lunchbreaker de Acer Aspire 5732Z-433G25MN laptop besteld. Was een leuke prijs, voor 411 euro. Komt er alleen nog wel 24.95 bezorgkosten bij, beetje aan de hoge kant in vergelijking met andere online webwinkels, maar ja, dan zullen ze hem wel fluwelen handschoentjes behandelen.
Kan ik kiezen uit de bezorgdatum, meteen de volgende ochtend (zaterdag 16 jan) al, tussen 10:00 en 13:00.
Aangezien het een kado is voor mijn schoonmoeder, meteen maar even afleveradres gezet op haar adres. Leuke verrassing.
En zaterdag wordt er niets geleverd, niet op mijn adres en ook niet op het adres van mijn schoonmoeder. Even online kijken wat ik kan achterhalen. Gaat wat stroef want tijdens bestellen kon ik geen Mijn Wehkamp account aanmaken. En de lunchbreaker is maar 1 uurtje actief, dus opschieten. Gekozen voor iDeal betaling vooraf, dan hoef je dat account niet aan te maken.
Uiteindelijk toch een Mijn Wehkamp account kunnen activeren, en ja hoor daar staat mijn bestelling.
Staat er onder Levertijd/Status: geleverd
Huh denk ik, ik heb niets gezien, en mijn schoonmoeder ook niet ?????
Dus ik klik op Geleverd, en zie daar:
Datum van bericht Bericht
16-01-2010 Pakje heeft ons magazijn verlaten
16-01-2010 De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog even af te wachten en contact op te nemen met onze Klantenservice als het pakje na een week nog niet geleverd is
16-01-2010 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
16-01-2010 De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog even af te wachten en contact op te nemen met onze Klantenservice als het pakje na een week nog niet geleverd is
Contact met de Klantenservice van wehkamp.nl
Heb je vragen? Onder 'Service & contact' vind je onze contactgegevens
Vervolgens op maandag gebeld, bla bla bla sorteerfout bla bla bla afwachten bla bla bla week bla bla bla nog eens bellen.
Dus vrijdag nog eens gebeld, weer hetzelfde verhaal (veel bla bla sorteerfout bla bla). Toen maar eens gevraagd of de latop soms gestolen was bij de transporteur ?? bla bla bla geen uitspraak over doen bla bla bla.
Dus ik zeg, als die laptop door iemand bij de transporteur wordt gestolen moet dat eerst boven water zijn voordat de klant iets geleverd krijgt ??? bla bla bla gang van zaken bla bla afwachten bla bla kans geven op te lossen bla bla.
Kan vanmiddag/morgen ook nog geleverd worden, geld terugboeken (kan 30 dagen duren), heel vervelend bla bla bla.
Ga nog t/m zaterdag erop wachten, maandag ga ik een klacht indienen, mijn geld terugvragen (incl wettelijke rente).
O ja, en ik ga NOOOOOOOIT meer wat bestellen bij Wehkamp.
Ik hoop dat iemand anders zijn voordeel kan doen met deze info, ik ben er helemaal klaar mee, Wehkamp (vandaag besteld, morgen in huis).
Gr
BigF
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sorteerfout bij Wehkamp.nl, wordt het ooit nog geleverd ?
Re: Sorteerfout bij Wehkamp.nl, wordt het ooit nog geleverd ?
Het is mij ook nog nooit gelukt om een laptop bij Wehkamp te bestellen, en al helemaal niet als die goed in de aanbieding was en dus onder de prijzen van andere winkels kwam. voorraad op, levertijd van een maand of 3 terwijl het op voorraad was ect ect...
Ik heb het ook opgegeven en hou het nu bij kleding, daar is wehkamp wel goed in, de rest waag ik mij niet meer aan en koop ik maar bij een goede zaak die er verstand van heeft...
Wat betreft van dat geld terugboeken, daar moet je niet mee akkoord gaan, ik had het de volgende dag weer op mijn rekening staan. Google even op wehkamp directie enzo.... kom je wel emailadressen tegen en is het allemaal opeens zo opgelost...
Ik heb het ook opgegeven en hou het nu bij kleding, daar is wehkamp wel goed in, de rest waag ik mij niet meer aan en koop ik maar bij een goede zaak die er verstand van heeft...
Wat betreft van dat geld terugboeken, daar moet je niet mee akkoord gaan, ik had het de volgende dag weer op mijn rekening staan. Google even op wehkamp directie enzo.... kom je wel emailadressen tegen en is het allemaal opeens zo opgelost...
Het is gewoon hoe Wehkamp werkt, ze adverteren met allerlei goedkope acties zodat ze goedkoop lijken te zijn bij prijsvergelijkers. Daarna moet je vooruitbetalen en vooral veel bellen, waar ze ook hun geld mee verdienen. In plaats van een multinational werkt Wehkamp als een ordinair oplichters bendetje van het niveau van een sbs belspelletje.
Ik weet niet hoeveel je hier aan hebt, ik ben namelijk pas sinds kort bezig met het bestellen via internet. Maar 4Launch is de 2 keren dat ik iets bij ze besteld heb wel fantastisch geweest, met status updates via de mail (zelfs dat je het product hebt opgehaald, voor het geval dat je het vergeten bent). Het enige jammere aan 4Launch is dat hun website vanwege te veel traffic traag reageert tijdens het bestellen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Ik weet niet hoeveel je hier aan hebt, ik ben namelijk pas sinds kort bezig met het bestellen via internet. Maar 4Launch is de 2 keren dat ik iets bij ze besteld heb wel fantastisch geweest, met status updates via de mail (zelfs dat je het product hebt opgehaald, voor het geval dat je het vergeten bent). Het enige jammere aan 4Launch is dat hun website vanwege te veel traffic traag reageert tijdens het bestellen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Sorteerfout
Zie mijn onderwerp , je krijgt het zeker niet . Heb hetzelfde meegemaakt , ik belde selektvracht , je krijgt soms bedriegers aan de lijn . het ligt ergens i een depot in nederland of doos is nog heel
. Als je een eerlijke medewerker aan de lijn krijgt , word je later terug gebeld en het antwoord is dat de bestelling alleen maar voorgemeld is . Dus in meeste gevallen krijg je het niet.
Ik bestel vaak online , wehkamp is een bedrieger .
kijk eens wie de vice voorzitter van thuiswinkel is Paul Nijhof van wehkamp.
Dat logotje van ze kunnen maar beter niet verkopen .
Zie mijn onderwerp , je krijgt het zeker niet . Heb hetzelfde meegemaakt , ik belde selektvracht , je krijgt soms bedriegers aan de lijn . het ligt ergens i een depot in nederland of doos is nog heel
Ik bestel vaak online , wehkamp is een bedrieger .
kijk eens wie de vice voorzitter van thuiswinkel is Paul Nijhof van wehkamp.
Dat logotje van ze kunnen maar beter niet verkopen .
-
Webcarewehkamp.nl
Geachte heer, mevrouw "microsoft"
Graag wil ik voor u voor bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Frits Pieters
wehkamp.nl
Graag wil ik voor u voor bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Frits Pieters
wehkamp.nl
Beste frits pieters,
Het is in behandeling als het niet lukt zal ik deze keer contact met u opnemen.
Bvd,
Microsoft
Het is in behandeling als het niet lukt zal ik deze keer contact met u opnemen.
Bvd,
Microsoft
Nou, het verhaal is nog niet ten einde.
Weer eens gebeld met Wehkamp afgelopen maandag (25 jan 2010), en inderdaad zegt de dame van Wehkamp er is een sorteerfout en ook nog oei, da's al meer dan een week geleden. Ik kan u een nieuwe laptop toesturen. Nou zeg ik dat lijkt me een goed idee, maar wordt dat verrekend dan ? Ja, dat komt voor elkaar. En wanneer is ie er dan ? Morgen zegt ze, en ja dat was de vorige keer ook. Nee het komt goed deze keer.
En wat schets mijn verbazing, word er dinsdag inderdaad een laptop bezorgt door selectvracht (in de persoon van onze achterbuurvrouw), ja zegt ze, en ik heb er ook nog 1 bij voor je schoonmoeder. Dat was dus de eerste die ik besteld had, en die was eindelijk boven water. Ik was bang dat in die doos bakstenen zouden zitten ipv een laptop, dus die heb ik op aanraden van mev selectvracht geweigerd (en daar hoefde niet voor getekend te worden bij aflevering trouwens want die had ik vooruit per iDeal betaald), die 2e heb ik aangenomen en daar moest wel voor getekend worden.
Ik weer bellen met Wehkamp, weer het verhaal gedaan. Nee meneer komt goed, prijs word verrekent. Inderdaad die eerste retour laten komen.
Maar ja ik vertrouw het niet helemaal, dus wijd er ook nog een mailtje aan, krijg ik zo'n standaard antwoord dat retouren 2 weken kunnen duren.
O ja, en bij die nieuwe laptop (de 2e die maandag was verstuurd) zit een rekening, die ik nog effe mag betalen.
Ik wordt helemaal knotsknettergek van Wehkamp.
Als ze zo door gaan dan mag ik eindelijk gebruik maken van mijn zeer goede rechtsbijstandsverzekering van de ARAG, want ik ga niks meer betalen (mijn geld hebben ze al). En in hun ambtelijke molen staat straks natuurlijk dat ik mijn laptop nog niet betaald heb.
Ik laat nog wel even weten hoe het afloopt, deze soap.
PS: Op Mijn Wehkamp staat nog steeds Sorteerfout bij de eerste laptop.
Gr
BigF
Weer eens gebeld met Wehkamp afgelopen maandag (25 jan 2010), en inderdaad zegt de dame van Wehkamp er is een sorteerfout en ook nog oei, da's al meer dan een week geleden. Ik kan u een nieuwe laptop toesturen. Nou zeg ik dat lijkt me een goed idee, maar wordt dat verrekend dan ? Ja, dat komt voor elkaar. En wanneer is ie er dan ? Morgen zegt ze, en ja dat was de vorige keer ook. Nee het komt goed deze keer.
En wat schets mijn verbazing, word er dinsdag inderdaad een laptop bezorgt door selectvracht (in de persoon van onze achterbuurvrouw), ja zegt ze, en ik heb er ook nog 1 bij voor je schoonmoeder. Dat was dus de eerste die ik besteld had, en die was eindelijk boven water. Ik was bang dat in die doos bakstenen zouden zitten ipv een laptop, dus die heb ik op aanraden van mev selectvracht geweigerd (en daar hoefde niet voor getekend te worden bij aflevering trouwens want die had ik vooruit per iDeal betaald), die 2e heb ik aangenomen en daar moest wel voor getekend worden.
Ik weer bellen met Wehkamp, weer het verhaal gedaan. Nee meneer komt goed, prijs word verrekent. Inderdaad die eerste retour laten komen.
Maar ja ik vertrouw het niet helemaal, dus wijd er ook nog een mailtje aan, krijg ik zo'n standaard antwoord dat retouren 2 weken kunnen duren.
O ja, en bij die nieuwe laptop (de 2e die maandag was verstuurd) zit een rekening, die ik nog effe mag betalen.
Ik wordt helemaal knotsknettergek van Wehkamp.
Als ze zo door gaan dan mag ik eindelijk gebruik maken van mijn zeer goede rechtsbijstandsverzekering van de ARAG, want ik ga niks meer betalen (mijn geld hebben ze al). En in hun ambtelijke molen staat straks natuurlijk dat ik mijn laptop nog niet betaald heb.
Ik laat nog wel even weten hoe het afloopt, deze soap.
PS: Op Mijn Wehkamp staat nog steeds Sorteerfout bij de eerste laptop.
Gr
BigF