LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Evides klacht!!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Celes80

Evides klacht!!

Ongelezen bericht door Celes80 »

Beste allen,

Ik zit met een probleem met Evides. Ik heb al gezien dat meerdere mensen dit ook hebben en zou graag wat advies willen. In october wist ik dat ik zou gaan verhuizen. Ik heb toen gebeld en zij moesten de meterstanden van mij hebben. Ik heb toen op een latere data opnieuw gebeld en dit doorgegeven. Ik had de factuur al betaald tot en met November en heb zelfs gevraagd of zij konden zien of ik zou moeten bij betalen. Er werd toen gezegt dat ik mischien wel wat terug zou krijgen aangezien ik al tot en met November had betaald. Ik ontving steeds maar niets tot 11 december. Toen ontving ik de nieuwe factuur voor december, januari en februari. Ik heb gebeld en heb de naam van de betreffende telefoniste genoteerd. Ik vertelde haar dat er iets fout moest zijn gegaan want ik woon al niet meer op het adres sinds november. ( 1 november ). Ik kreeg te horen dat de vorige telefoniste vergeten was om mij af te melden. Ik vroeg nog of er geen problemen waren en zij zei dat dit NIET het geval was en dat het ze heel erg speet enz enz. Ook zou ik de eind afrekening zsm krijgen. Ik heb deze binnen gekregen en was aan het onderzoeken wat ze nou allemaal zeiden op de afschrift want begreep niet waar het bedrag vandaan kwam. Terwijl ik hiermee bezig was, ontving ik een herinnering van de nota dec,jan, feb waar ik eerder voor had gebeld! Ik moest opnieuw bellen ( 0900!!!!) en werd de eerste keer doorgeschakeld naar een meneer die over de incasso's en herinneringen zou gaan. Deze meneer was vreselijk onaardig en zei dat ik dit maar moest betalen. Even later terwijl ik mijn papieren aan het doorzoeken was, hing hij op!
Ik moest WEER terug bellen en nu kreeg ik te horen dat de officiele afmelding op 12 december door was gevoerd en omdat de rekening voor dec, jan en feb toen al was gedraaid en ik deze maar moest betalen! Ik ben erg boos geweest en heb zelfs gehuild maar werd totaal niet geholpen. Ik ga toch neit een rekening betalen voor deze maanden en het feit dat het niet mijn schuld was dat de afmelding niet was gedaan? wat moet ik doen? Ik betaal in ieder geval de eindnota, die ook niet klopt want ze berekenen wel vanaf januari maar niet de betalingen vanaf januari maar vanaf maart!

Ik heb alle telefoon data als bewijs en een naam van degene die ik 11 december sprak. Is het verstandig dat ik een brief schrijf naar hun?

Ik hoor het graag!

met vriendelijke groet, Célestine de Meijere

marinitur

Re: Evides klacht!!

Ongelezen bericht door marinitur »

Hallo Celes80,
Niet bij de pakken neer gaan zitten, en huilen doe je bij geliefden, die je kwijtraakt.
Je hebt het probleem, keurig omschreven.
Wat ik jou zou willen voorstellen is, om alle correspondentie, te mailen naar mij toe
[email protected]
Het moet afgelopen zijn met de call-centers in Taliban-Country ( ik ben wel een nature lover hoor), ik weet nl. hoe de lijnen lopen. Voor het geval je niet weet waar ik over praat...: als je belt naar Evides wordt er opgenomen, door een Sahib, die behoorlijk Nederlands spreekt, die niet in Nederland woont, pas naderhand wordt de helpdesk geinformeerd.
Het systeem werkt nog niet helemaal goed, vertel mij waarom niet? Hahahahahaha

Grtjs Marini Tur (0624257617)

Gesloten