| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] acer laptop
-
bezemsteel63
acer laptop
toch wil ik even het volgende kwijt over de acer laptop:ook was mijn laptop al stuk na 6 maanden,het waren 3 dingen waaronder mijn harde schijf die stuk was!Ik heb de laptop terug gebracht naar de leverancier(dixons)en al met al 3 weken kwijt geweest.Ik ben heel coulant geholpen bij de klantenservice,alles was netjes afgehandeld,en hoefde niks te betalen!Wel werdt er bij verteld inderdaad dat15% al binnen een jaar stuk was.Al met al heb ik mn laptop weer terug en hoop er nog lang plezier van te hebben.
Re: acer laptop
Hoi ik heb mijn acer nu 2 jaar en sinds 4 maanden heb ik er nu problemen mee, hoe vaak de laptop wel niet vast loopt is ontelbaar. Letters die op de verkeerde plek komen als je een brief of mail aan het typen ben. Ook met geluid heb ik problemen gehad dat het geluid op eens niet meer deed 
Re: acer laptop
beste kellyfan,
vastlopen van een pc of laptop heeft in 99 van de 100 keer niets te maken met het merk van de computer maar meer met de gebruiker. Letters die op een verkeerde plek komen heeft te maken dat je EN de muis gebruikt En het touchpad aan hebt staan. Tijdens het typen raak je met je hand het touchpad aan en verspringt de cursor. Het geluid doet het of doet het niet, waarschijnlijk heb je meerdere geluidsprogramma's geinstalleerd. Kortom, dit heeft dus NIETS met Acer te maken maar met de gebruiker
Groeten
De Man ICT
vastlopen van een pc of laptop heeft in 99 van de 100 keer niets te maken met het merk van de computer maar meer met de gebruiker. Letters die op een verkeerde plek komen heeft te maken dat je EN de muis gebruikt En het touchpad aan hebt staan. Tijdens het typen raak je met je hand het touchpad aan en verspringt de cursor. Het geluid doet het of doet het niet, waarschijnlijk heb je meerdere geluidsprogramma's geinstalleerd. Kortom, dit heeft dus NIETS met Acer te maken maar met de gebruiker
Groeten
De Man ICT