LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aldi Laptops Medion
Aldi Laptops Medion
In dec. 2009 kocht ik voor 699€ bij Aldi een nieuwe laptop, die kapot bleek.(geen draadloos internet). Medion wilde niet omruilen, maar ik moest de laptop opsturen naar Duitsland voor reparatie. Daar is de laptop volgens Medion nooit aangekomen en-of verder onvindbaar. Dus ik ben mijn geld en mijn laptop kwijt.
Naderhand kwam ik erachter dat ik bij Aldi de laptop gewoon had kunnen omruilen voor een andere, daar kwam ik pas later achter via de Aldi website. Niemand van Aldi of van Medion heeft mij daar attent op gemaakt.
Medion zegt telefonisch de laptop wel ontvangen te hebben , maar in Duitsland is de laptop zoekgeraakt. Medion wil mij niet schriftelijk bevestigen dat zij mijn laptop hebben ontvangen, dus ik heb momenteel geen enkel bewijs.
Dag geld, dag laptop, dag Aldi !!
Naderhand kwam ik erachter dat ik bij Aldi de laptop gewoon had kunnen omruilen voor een andere, daar kwam ik pas later achter via de Aldi website. Niemand van Aldi of van Medion heeft mij daar attent op gemaakt.
Medion zegt telefonisch de laptop wel ontvangen te hebben , maar in Duitsland is de laptop zoekgeraakt. Medion wil mij niet schriftelijk bevestigen dat zij mijn laptop hebben ontvangen, dus ik heb momenteel geen enkel bewijs.
Dag geld, dag laptop, dag Aldi !!
-
Re: Aldi Laptops Medion
wie stuurt er nu een laptop van euro 699- op zonder aantekenen of verzekering. @@@kees,..
Is inderdaad niet zo slim,maar om iemand daarom uit te lachen?@@@kees,..
Sociale omgangsvormen SR, ooit van gehoord??
Ik weet niet hoe je de laptop hebt verzonden, maar voor zover ik weet zijn buitenlandse zendingen van bijna alle vervoerders standaard met handtekening voor ontvangst. Druk ze die eens onder de neus.
Medion geeft verzendstickers naar Medion in Nuth , waarmee je moet versturen. Medion zei telefonisch (ze willen dat helaas niet schriftelijk bevestigen) dat mijn laptop wel in Nuth ontvangen was. Daarna heeft Medion het zelf doorgestuurd naar Duitsland en daar is de laptop zoek geraakt. Dus een blunder van Medion! Op mijn vraag hoe dat kon, zei Medion; "We krijgen duizenden reparaties en kunnen daarom niet goed bijhouden waar de spullen blijven."(!?) Dat zegt genoeg over hoe Medion functioneert , lijkt mij.
-
Beste,
Die geven alleen het RMA nummer weer zodat het apparaat gematched kan worden met de melding en de garantiebepalingen. Het zegt niks over de methode van verzending.Medion geeft verzendstickers naar Medion in Nuth , waarmee je moet versturen
-
"We krijgen duizenden reparaties en kunnen daarom niet goed bijhouden waar de spullen blijven."
Ken je nagaan wat de kwaliteit van die troep is..
Overigens is Medion aansprakelijk bij verlies als ze hem ontvangen hebben dus hop ff rechtsbijstand erachteraan zo opgelost
Postbode belt aan; Ik heb nu mijn (gerepareerde) laptop is weer terug.
Eind goed , al goed. Aldi , bedankt!
Eind goed , al goed. Aldi , bedankt!
-
Je HOOPT dat ii gerepareert is ga mm eerst maar eens goed testen....
na uitgebreid testen was de laptop toch niet helemaal OK.
Aldi heeft mij inmiddels de 699,-€ teruggegegeven. Dat is een prima afwikkeling dus door Aldi, bravo! Eindconclusie Medion=chaotisch en Aldi=super!
Ik bedank Aldi voor hun service van; geld terug.
Aldi heeft mij inmiddels de 699,-€ teruggegegeven. Dat is een prima afwikkeling dus door Aldi, bravo! Eindconclusie Medion=chaotisch en Aldi=super!
Ik bedank Aldi voor hun service van; geld terug.
NOU, mijn laptop van 28-07-2008 is dit jaar op 12-01-2011 kapot gegaan, ik belde eerst de aldi die zeide je moet dit nummer bellen ik medion gebeld, hun vroegen mijn gegevens, ik netjes email van ze gehad waar de laptop naar toe moest sturen op hun kosten, en sinds 18-01-2011 kreeg ik de laptop weer thuis gestuurd als nieuw, no problem. een warme douche voor medion.seagoing racer2 schreef:wie stuurt er nu een laptop van euro 699- op zonder aantekenen of verzekering. @@@kees,..
Moet je eens aan Apple vragen hoeveel spullen zij dagelijks retour krijgen.Menasor2002 schreef:"We krijgen duizenden reparaties en kunnen daarom niet goed bijhouden waar de spullen blijven."
Ken je nagaan wat de kwaliteit van die troep is..
Overigens is Medion aansprakelijk bij verlies als ze hem ontvangen hebben dus hop ff rechtsbijstand erachteraan zo opgelost
Of misschien een mailtje aan Sony sturen en vragen hoeveel spullen zijn terug krijgen.
Of Samsung, stuur daar eens een brief naartoe, en Toshiba en natuurlijk ook Asus, Acer, zelfs Philips!
Tuurlijk krijg je duizenden producten terug dat is logish als je Internationaal bent en producten over heel de wereld leverd, maar jij, en anderen met hun kortzichtigheid denken natuurlijk dat Medion en andere merken maar 10 producten per dag verkopen en er miljoenen terugkrijgen.
@dvoff
klopt inderdaad. ik zelf ben werkzaam bij een reparatie bedrijf ik heb dagelijks zelf alleen al 100 telefoons in me handen. en het kan gewoon eens gebeuren dat iets kwijtraakt. als bedrijf los je dit op door de klant te compenseren met zelfde artikel of het aankoopbedrag.
tevens is het zo als ik meer artikelen verkoop in vergelijking met andere merken zullen er ook inderdaad meer defect terug komen.
klopt inderdaad. ik zelf ben werkzaam bij een reparatie bedrijf ik heb dagelijks zelf alleen al 100 telefoons in me handen. en het kan gewoon eens gebeuren dat iets kwijtraakt. als bedrijf los je dit op door de klant te compenseren met zelfde artikel of het aankoopbedrag.
tevens is het zo als ik meer artikelen verkoop in vergelijking met andere merken zullen er ook inderdaad meer defect terug komen.