LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bank Labouchere Capital Effect

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gert Pruim

Bank Labouchere Capital Effect

Ongelezen bericht door Gert Pruim »

Valt bovenstaand onderwerp ook onder de veroordeling van de kosten die door de Rechtbank is toegewezen aan lease beleggers van Dexia?

Komen wij ook eventueel nog in aanmerking komen voor een vergoeding als die in het negatief staat over ongeveer 2.5 jaar?

opnaaier

Re: Bank Labouchere Capital Effect

Ongelezen bericht door opnaaier »

zoals advocaat Bos vanavond bij Radar vertelde is elke zaak anders. En wie weet wat er over 2,5 jaar is. Misschien ben je dan heel blij dat je ooit aan aandelenlease hebt gedaan omdat jou dan een uitkering te wachten staat omdat de koersen weer flink gestegen zijn. Aan de hand van geruchten kan wellicht verspeld worden wat de koers van een aandeel morgen of over een paar dagen is. Maar niet hoe die over 2,5 jaar is.

doowop

Re: Bank Labouchere Capital Effect

Ongelezen bericht door doowop »

Ik heb ook LCE, en heb ook nog geen echte duidelijkheid over wat te doen. Ik heb een langlopend contract afgesloten, destijds, ik betaal nog immer mijn maandelijkse betalingen. Ik wil niet meesurfen op de -terechte- paniek van mensen met andere, korter lopende producten. Maar aan de andere kant wil ik ook niet over 20 jaar horen:"had je destijds maar actie moeten ondernemen".

Gesloten