LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] het drama dat vodafone heet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jolanda77

het drama dat vodafone heet

Ongelezen bericht door jolanda77 »

vrijdag telefoon gehad ik kan bellen sms internet
maar kan niet gebeld worden
gebeld met vodafone en die zijden toestel is stuk nou echt niet als ik er een andere sim in doet werkt alles gewoon
de sim die bij het paket hoort geeft netwerk fout als men mijn wilt bellen
nu all d.i.v keren gebeld met hun en moet je verhaal 100 weer vertelen
en ja me neer td is er mee bezig nou ze zijn er helemaal niet mee bezig
heb ze voor de keus gezet binnen 7 dagen werkt alles zo niet einde verhaal voor hun heb ook nog gebeld met consuwijser en die heeft gezegt stuur een brief
deze is all onderweg naar ze aangetekend

HTCHenk

Re: het drama dat vodafone heet

Ongelezen bericht door HTCHenk »

Heb je al geprobeerd het toestel te resetten?

Probeer ook anders het netwerk handmatig te selecteren dat wil ook wel is helpen.

jolanda77

Ongelezen bericht door jolanda77 »

nee dat helpt niet bij andere sim wekt het teostel wel en als ik de sim in een anderetelefoon dee werkte het ook niet maar
vodafoon heet naar dat ik gedreigt had met de geschille com het toch maar op gelost en zo als ik all tegen ze zij het probleem zat in het nummer heb een ander nummer gehad en ja hoor alles werk weer kan ook weer gebeld worden en ge sms

maar vind het raar dat je eerst met de geschillencom en dan doen ze wel in eens de best maar toch een pluin voor de mederweker die ik om 5 uur aan de lijn heb gehad die heeft het geheel opgelost

cheesecurve

Ongelezen bericht door cheesecurve »

zie ook in dit forum
Vodafone actie onbereikbaar

Gesloten