LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veel vuldig door een prive nr gebeld worden

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Guardian72
Contacteer:

Re: Veel vuldig door een prive nr gebeld worden

Ongelezen bericht door Guardian72 »

mopoeh schreef: alleen de privacy
dat kan ik dan niet volgen en mijn privacy dan die wordt behoorlijk geschonden
ik vind dat zo n iemand geen recht heeft op die privacy
maar goed helaas zit deze wereld wat dat betreft belachelijk in elkaar

Zo zit het in elkaar. KPN (of de provider) mag wettelijk niet zeggen tegen jou dat het Bedrijf X is, of meneer Y die belt. Als zij dat zouden doen, kan die persoon hun weer aanklagen.
mopoeh schreef:ik zou het echt niet in me hoofd halen als ik weet wie het gedaan heeft te gaan bellen zonde van me centen
en van me tijd heb wel wat beters te doen
Je begrijpt me verkeerd.
Niet JIJ moet bellen - maar de KPN moet de eigenaar van dat nummer bellen.
Waarom, omdat (zie boven) zij jou niet mogen vertellen wie het is - zullen zij dus actie moeten ondernemen om het te voorkomen.
Tenzij KPN (of waar je dan ook aangesloten bent) je gratis een nieuw nummer geeft, en een vergoeding om aanpassingen te doen (visitekaartjes e.d.).

Dus - als je contact met iemand opneemt, dan alleen met jouw provider - en vraag, dringend, om actie. Zo`n webformulier werkt inderdaad niet - tenzij je die elke dag gaat invullen. (een keer of 10).

En natuurlijk heb je wat beters te doen - maar als je geen actie onderneemt gebeurt er niets. En dan ?

mopoeh

Ongelezen bericht door mopoeh »

Guardian72 schreef:
mopoeh schreef: alleen de privacy
dat kan ik dan niet volgen en mijn privacy dan die wordt behoorlijk geschonden
ik vind dat zo n iemand geen recht heeft op die privacy
maar goed helaas zit deze wereld wat dat betreft belachelijk in elkaar

Zo zit het in elkaar. KPN (of de provider) mag wettelijk niet zeggen tegen jou dat het Bedrijf X is, of meneer Y die belt. Als zij dat zouden doen, kan die persoon hun weer aanklagen.
mopoeh schreef:ik zou het echt niet in me hoofd halen als ik weet wie het gedaan heeft te gaan bellen zonde van me centen
en van me tijd heb wel wat beters te doen
Je begrijpt me verkeerd.
Niet JIJ moet bellen - maar de KPN moet de eigenaar van dat nummer bellen.
Waarom, omdat (zie boven) zij jou niet mogen vertellen wie het is - zullen zij dus actie moeten ondernemen om het te voorkomen.
Tenzij KPN (of waar je dan ook aangesloten bent) je gratis een nieuw nummer geeft, en een vergoeding om aanpassingen te doen (visitekaartjes e.d.).

Dus - als je contact met iemand opneemt, dan alleen met jouw provider - en vraag, dringend, om actie. Zo`n webformulier werkt inderdaad niet - tenzij je die elke dag gaat invullen. (een keer of 10).

En natuurlijk heb je wat beters te doen - maar als je geen actie onderneemt gebeurt er niets. En dan ?

met de provider zelf hebben we nu al meerder malen geprobeert contact op te nemen die helpen helaas gewoon niet heb vodafone
ze sturen je alleen door naar dat formulier via de site

denk dat je ook niet alles van mij begrepen heb maar geef niet hier onder laatste stukje uit leg wat ik bedoelde

bedankt voor je antwoorden iedereen trouwens

we gaan toch ook maar aangifte doen bij de politie
laatste mogelijkheid is een prepaid kaartje aan schaffen en die tijdelijk in oude telefoon te stoppen om in iedergeval bereikbaar te zijn en ook als wekker te gebruiken en dat ik de andere gebruik om wel zelf te bellen er mee maar dat ik dan toch bereikbaar kan zijn snachts

het ging mij er omdat als ik zou weten wie het zou zijn als ze het wel zouden door geven dat ik er niks mee zou doen ( ze mogen het dus niet ) dat snap ik
dat ik dus wel iets beter te doen heb :wink:

maar we zijn er wel mee bezig en heb eventueel een tijdelijke oplossing nog achter de hand

JJ1983

Ongelezen bericht door JJ1983 »

Ik heb dit ook aan de hand gehad. Ik heb een tijd lang mijn telefoon uit gehouden en geen onbekende nummers meer aangenomen, met de telefoon enkel op stille stand. Ook heb ik toen dat formulier op de Vodafone site ingevuld. Uiteindelijk heeft het geholpen, maar op het moment dat het je overkomt voel je je er goed bagger door.

Jammer dat er zulke figuren bestaan.

Gesloten