mopoeh schreef: alleen de privacy
dat kan ik dan niet volgen en mijn privacy dan die wordt behoorlijk geschonden
ik vind dat zo n iemand geen recht heeft op die privacy
maar goed helaas zit deze wereld wat dat betreft belachelijk in elkaar
Zo zit het in elkaar. KPN (of de provider) mag wettelijk niet zeggen tegen jou dat het Bedrijf X is, of meneer Y die belt. Als zij dat zouden doen, kan die persoon hun weer aanklagen.
Je begrijpt me verkeerd.mopoeh schreef:ik zou het echt niet in me hoofd halen als ik weet wie het gedaan heeft te gaan bellen zonde van me centen
en van me tijd heb wel wat beters te doen
Niet JIJ moet bellen - maar de KPN moet de eigenaar van dat nummer bellen.
Waarom, omdat (zie boven) zij jou niet mogen vertellen wie het is - zullen zij dus actie moeten ondernemen om het te voorkomen.
Tenzij KPN (of waar je dan ook aangesloten bent) je gratis een nieuw nummer geeft, en een vergoeding om aanpassingen te doen (visitekaartjes e.d.).
Dus - als je contact met iemand opneemt, dan alleen met jouw provider - en vraag, dringend, om actie. Zo`n webformulier werkt inderdaad niet - tenzij je die elke dag gaat invullen. (een keer of 10).
En natuurlijk heb je wat beters te doen - maar als je geen actie onderneemt gebeurt er niets. En dan ?
