LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hotelgoldcard
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 22 jan 2010 11:50
Re: Hotelgoldcard
Dhr. van der Heuvel heeft zeker geen smeekberichtje verzonden. Wat dhr. van der Heuvel wel heeft gedaan is Dhr. Miltenburg een berichtje verzonden dat zijn lopende probleem met de Hotelgoldcard is opgelost en of hij zijn post wilde verwijderen of een post wilde plaatsen dat zijn probleem verholpen is. Dat lijkt mij de doelstelling van dit forum.
Met vriendelijke groet,
Bas van der Heuvel
Met vriendelijke groet,
Bas van der Heuvel
Re: Hotelgoldcard
dat is wel heel vreemd dat zo'n beetje 99% van de teruggezonden hotelgoldcards van de gedupeerden niet aankomen bij hotelgoldcard.... zelfs aangetekende brieven die volgens track en trace van tnt toch echt aangeboden zijn lijken niet aan te komen......
En om je zakken nog meer leeg te trekken, adviseert hr vd Heuvel ook nog om dat dure 0900 nummer te bellen.... waar je lekker lang in de wacht gezet wordt en vervolgens niet geholpen wordt
Terug in het forum wordt overigens een gewoon netnummer genoemd, is stuk goedkoper! Wel vreemd, na lang overgaan wordt daar zonder naam te zeggen opgenomen... nette bedrijven noemen toch altijd gewoon hun naam....
Trap dus absoluut niet in de hotelgoldcard! Pure oplichting wat een beetje gemaskeerd wordt..... waardoor het allemaal onschuldig lijkt.... hoop dat dit soort praktijken en personen snel aangepakt worden!
En dan tot slot nog iets wat ik erg vreemd vind, waarom is hotelgoldcard gevestigd onder de naam st. kindertehuizen afrika ???? Ruikt toch volledig naar oplichting!!
Het lijkt erop dat hr vd Heuvel zijn straatje schoon veegt om daarna weer een golf nieuwe gedupeerden te maken!
En om je zakken nog meer leeg te trekken, adviseert hr vd Heuvel ook nog om dat dure 0900 nummer te bellen.... waar je lekker lang in de wacht gezet wordt en vervolgens niet geholpen wordt
Terug in het forum wordt overigens een gewoon netnummer genoemd, is stuk goedkoper! Wel vreemd, na lang overgaan wordt daar zonder naam te zeggen opgenomen... nette bedrijven noemen toch altijd gewoon hun naam....
Trap dus absoluut niet in de hotelgoldcard! Pure oplichting wat een beetje gemaskeerd wordt..... waardoor het allemaal onschuldig lijkt.... hoop dat dit soort praktijken en personen snel aangepakt worden!
En dan tot slot nog iets wat ik erg vreemd vind, waarom is hotelgoldcard gevestigd onder de naam st. kindertehuizen afrika ???? Ruikt toch volledig naar oplichting!!
Het lijkt erop dat hr vd Heuvel zijn straatje schoon veegt om daarna weer een golf nieuwe gedupeerden te maken!
Re: Hotelgoldcard
Het is een hele duistere boel bij die Hotelgoldcard. Ze ontvangen inderdaad nooit iets terug, heel merkwaardig. Ze maken nu gebruik van een ander incassobureau in Arnhem en die zijn behoorlijk agressief. Ik hoop dat Radar deze lui eens aanpakt.
Re: Hotelgoldcard
zo, ben ondertussen zover dat ik al twee brieven van het incassobureau heb gekregen.
Mijn geld heb ik al terug via de bank, maar de brieven blijven komen.
Ook nadat ik bij de politie aangifte heb gedaan en een aangetekende brief naar het incassobureau heb gestuurd, blijven ze vrolijk brieven sturen. Ben nu zover dat ik, als ik nu niet binnen twee dagen betaal, gedagvaard wordt.
Heb voor de zekerheid maar weer even met de politie gebeld en die hebben me doorgestuurd naar het juridisch loket. Ga ik morgen maar eens mee bellen.
Maar mijn vraag is eigenlijk, is er al iemand gedagvaard?
Want volgens mij hebben ze geen poot om op te staan. Ben benieuwd
Mijn geld heb ik al terug via de bank, maar de brieven blijven komen.
Ook nadat ik bij de politie aangifte heb gedaan en een aangetekende brief naar het incassobureau heb gestuurd, blijven ze vrolijk brieven sturen. Ben nu zover dat ik, als ik nu niet binnen twee dagen betaal, gedagvaard wordt.
Heb voor de zekerheid maar weer even met de politie gebeld en die hebben me doorgestuurd naar het juridisch loket. Ga ik morgen maar eens mee bellen.
Maar mijn vraag is eigenlijk, is er al iemand gedagvaard?
Want volgens mij hebben ze geen poot om op te staan. Ben benieuwd
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 14 dec 2009 21:12
Re: Hotelgoldcard
Ik heb ook al 2 brieven gehad van het incassobureau de laatste was 4 weken geleden daar stond in dat ik binnen 5 dagen moest betalen dat heb ik niet gedaan wel een mailtje naar het incassobureau gestuurd maar nog steeds niks van gehoord en tot nu toe niks meer van gehoord.
Re: Hotelgoldcard
Hallo mede- gedupeerde,
ook ik ben gebeld, het was een mooi verhaal, een mooie aanbieding, en ko eenvoudig opzeggen. Alleen een mailtje was voldoende. Heb dus gemaild, 3x zelfs maar zoals jullie wel zullen snappen geen reactie. Ben daarna nog 2x gebeld door het bedrijf zelf. Het zou opgelost worden. Na een maandje niks gehoord te hebben kreeg ik een brief van een incasso-buro of ik effe wilde betalen. Heb gelijk gebeld en het verhaal uitgelegd. volgens hun had ik de kaarten terug moeten sturen. Ze hebben nog wel het bandje opgevraagd zeggen ze, mag hem zelf niet horen. Kreeg vorige week een brief met de mededeling dat ik binnen 4 dagen moet betalen anders wordt ik gedagvaard.
Heb elke dag geprobeerd, sell-it te bellen maar zij zijn niet te bereiken.
Ben er helemaal flauw van.
Heb ondertussen contact met een advokaat gezocht, hij zegt dat het wel goed komt.
Om deze toestand te voorkomen is het misschien verstandiger als meneertje Bas van de Heuvel effe contact met mij zoekt.
06-11620462, ben heel beniuwd. Waarschijnlijk hoor ik weer niks.
ook ik ben gebeld, het was een mooi verhaal, een mooie aanbieding, en ko eenvoudig opzeggen. Alleen een mailtje was voldoende. Heb dus gemaild, 3x zelfs maar zoals jullie wel zullen snappen geen reactie. Ben daarna nog 2x gebeld door het bedrijf zelf. Het zou opgelost worden. Na een maandje niks gehoord te hebben kreeg ik een brief van een incasso-buro of ik effe wilde betalen. Heb gelijk gebeld en het verhaal uitgelegd. volgens hun had ik de kaarten terug moeten sturen. Ze hebben nog wel het bandje opgevraagd zeggen ze, mag hem zelf niet horen. Kreeg vorige week een brief met de mededeling dat ik binnen 4 dagen moet betalen anders wordt ik gedagvaard.
Heb elke dag geprobeerd, sell-it te bellen maar zij zijn niet te bereiken.
Ben er helemaal flauw van.
Heb ondertussen contact met een advokaat gezocht, hij zegt dat het wel goed komt.
Om deze toestand te voorkomen is het misschien verstandiger als meneertje Bas van de Heuvel effe contact met mij zoekt.
06-11620462, ben heel beniuwd. Waarschijnlijk hoor ik weer niks.
Re: Hotelgoldcard
Hallo mensen,
Ik heb geen idee of het volgende raakvlakken heeft maar je weet het nooit...
Mijn vriendin heeft bij de site www.e-carnavalskleding.nl kleding bestaald voor aanstaand carnaval. Niks aan het handje in het begin, geld over gemaakt via de site tot ze de melding kreeg dat haar bestelling niet voorradig was en geannuleerd werd..Oke geld kon terug komen door een mailtje te sturen via gmail en dan wordt het geregeld..Alleen komt er nu geen reactie meer en alle nummers worden niet beantwoord...de gegevens op internetbankieren zijn als onderstaand..En dat zelfde rekekening nummer kwam ik dus tegen op dit forum...Wij blijven hier nog mee aan de gang en schakelen desnoods de politie in...
BUCKAROO ST.DERDENGELDEN
KN: 33303037
0020000218049349 25-01-10 15:09
e-Carnavalskleding - Factuur 333
Buckaroo bv inzake BEMA Shopping
Kan iemand me ook vertellen of er een link is tussen dit verhaal en dit forum...
Groeten,
Jasper
Ik heb geen idee of het volgende raakvlakken heeft maar je weet het nooit...
Mijn vriendin heeft bij de site www.e-carnavalskleding.nl kleding bestaald voor aanstaand carnaval. Niks aan het handje in het begin, geld over gemaakt via de site tot ze de melding kreeg dat haar bestelling niet voorradig was en geannuleerd werd..Oke geld kon terug komen door een mailtje te sturen via gmail en dan wordt het geregeld..Alleen komt er nu geen reactie meer en alle nummers worden niet beantwoord...de gegevens op internetbankieren zijn als onderstaand..En dat zelfde rekekening nummer kwam ik dus tegen op dit forum...Wij blijven hier nog mee aan de gang en schakelen desnoods de politie in...
BUCKAROO ST.DERDENGELDEN
KN: 33303037
0020000218049349 25-01-10 15:09
e-Carnavalskleding - Factuur 333
Buckaroo bv inzake BEMA Shopping
Kan iemand me ook vertellen of er een link is tussen dit verhaal en dit forum...
Groeten,
Jasper
Re: Hotelgoldcard
Hallo ook ik werd gebeld dat ik 1 van de gelukkige was die gewonnen had bij het invullen van een enquete, ben er jammmer genoeg ingetrapt, opzeggen was zo gebeurt werdt ik moet dan alleen een mailtje sturen. Heb vandaag een blanco envelop ontvangen waar deze kaarten in zaten zonder bedrijfsnaam op het envelop en geen antwoord envelop erbij.
Natuurlijk wil ik dit meteen annuleren alleen weet niet precies wat ik moet doen heb een nu al naar alle mail adressen een mail gestuurd die ik kon vinden hier in deze topic dat ik het wil annuleren.Maar na het lezen van de berichten moet ik dus ook de kaarten retouren, moet ik nu alleen nog de kaarten aangetekend retouren naar het adres
hotelgoldcard
postbos 113
3958 ZV Amerongen
of is het een andere adres
Op dit moment is er nog geen geld afgeschreven van me rekening
Graag wat hulp nodig nooit eerder dit gehad dus weet me geen raad wat te doen dit is de eerste maar ook de laaste keer dat ik hier intrap.
Natuurlijk wil ik dit meteen annuleren alleen weet niet precies wat ik moet doen heb een nu al naar alle mail adressen een mail gestuurd die ik kon vinden hier in deze topic dat ik het wil annuleren.Maar na het lezen van de berichten moet ik dus ook de kaarten retouren, moet ik nu alleen nog de kaarten aangetekend retouren naar het adres
hotelgoldcard
postbos 113
3958 ZV Amerongen
of is het een andere adres
Op dit moment is er nog geen geld afgeschreven van me rekening
Graag wat hulp nodig nooit eerder dit gehad dus weet me geen raad wat te doen dit is de eerste maar ook de laaste keer dat ik hier intrap.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 22 jan 2010 11:50
Re: Hotelgoldcard
@Riswan
Zodra u uw kaarten in huis heeft kunt u deze zoals reeds eerder in dit topic aangegeven retourneren aan het postadres in de brief. Ik ga er van uit dat dit inderdaad het postadres is zoals u het noemt;
Hotelgoldcard
Postbus 113
3958ZV Amerongen
Zodra wij de kaarten van u hebben mogen ontvangen zullen we de annulering hier verwerken.
Met vriendelijke groet,
Bas van der Heuvel
Hotelgoldcard
Zodra u uw kaarten in huis heeft kunt u deze zoals reeds eerder in dit topic aangegeven retourneren aan het postadres in de brief. Ik ga er van uit dat dit inderdaad het postadres is zoals u het noemt;
Hotelgoldcard
Postbus 113
3958ZV Amerongen
Zodra wij de kaarten van u hebben mogen ontvangen zullen we de annulering hier verwerken.
Met vriendelijke groet,
Bas van der Heuvel
Hotelgoldcard
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 22 jan 2010 11:50
Re: Hotelgoldcard
@ Jasper
Buckaroo is een bedrijf wat (online) betalingsverkeer afhandelt voor derden. Zij staan dus los van Hotelgoldcard. Zij zijn te bereiken op 030-7115000. Zij geven je klacht dan door aan de desbetreffende webshop.
Ervan uitgaande je langs deze weg van dienst geweest te zijn.
Met vriendelijke groet,
Bas van der Heuvel
Hotelgoldcard
Buckaroo is een bedrijf wat (online) betalingsverkeer afhandelt voor derden. Zij staan dus los van Hotelgoldcard. Zij zijn te bereiken op 030-7115000. Zij geven je klacht dan door aan de desbetreffende webshop.
Ervan uitgaande je langs deze weg van dienst geweest te zijn.
Met vriendelijke groet,
Bas van der Heuvel
Hotelgoldcard
Re: Hotelgoldcard
Bedankt voor je reactie, maar ik heb inderdaad dit bedrijf benaderd. Je zou toch zeggen dat zij als tussenpersoon voor het betalingsverkeer op de hoogte zouden zijn van de problemen van hun klanten. Nou, nee dus. Er werd de hele tijd erover heen gepraat..
Ze werden pas behulpzaam en wat rustiger toen ik meldde dat ik we morgen een aangifte doen bij de politie en het vast niet erg goed is voor hun als organisatie dat ze diverse malen het betalingsverkeer voor malafide organisaties regelen...
Lijkt me typisch een geval van, doe research naar je klant!
Ze werden pas behulpzaam en wat rustiger toen ik meldde dat ik we morgen een aangifte doen bij de politie en het vast niet erg goed is voor hun als organisatie dat ze diverse malen het betalingsverkeer voor malafide organisaties regelen...
Lijkt me typisch een geval van, doe research naar je klant!
Re: Hotelgoldcard
Ik heb het vandaag aangetekend retour gestuurdHotelgoldcard schreef:@Riswan
Zodra u uw kaarten in huis heeft kunt u deze zoals reeds eerder in dit topic aangegeven retourneren aan het postadres in de brief. Ik ga er van uit dat dit inderdaad het postadres is zoals u het noemt;
Hotelgoldcard
Postbus 113
3958ZV Amerongen
Zodra wij de kaarten van u hebben mogen ontvangen zullen we de annulering hier verwerken.
Met vriendelijke groet,
xxx
Hotelgoldcard
Ik heb per mail ook het zelfde adres ontvangen waar ik het naar toe kan sturen en in de brief stond ook het zelfde adres. Moet ik ook het bewijs maillen naar [email protected].
Re: Hotelgoldcard
Hallo,
na mijn berichtje van de vorige keer, ben ik de dag erna gebeld door de heer Bas v.d. Heuvel. Moest mijn mailtjes nog een keer mailen en hij zou het dan voor me uit gaan zoeken.
Ben heel benieuwd maar heb in ieder geval contact gehad, vind het al heel wat.
Ik hou jullie op de hoogte!!
na mijn berichtje van de vorige keer, ben ik de dag erna gebeld door de heer Bas v.d. Heuvel. Moest mijn mailtjes nog een keer mailen en hij zou het dan voor me uit gaan zoeken.
Ben heel benieuwd maar heb in ieder geval contact gehad, vind het al heel wat.
Ik hou jullie op de hoogte!!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 03 feb 2010 10:00
Re: Hotelgoldcard
Ik zie dat er nu dat mensen geld terug krijgen maar als dat niet het geval is moet je echt eens kijken op http://www.myoffice.nl/gids/Mat_Consultancy.html
Ik heb hier alle bedrijfsinformatie verkregen die ik nodig had om ze te bereiken!!!
Ik heb hier alle bedrijfsinformatie verkregen die ik nodig had om ze te bereiken!!!
Re: Hotelgoldcard
Zou goed zijn wanneer er een rechtzaak wordt aangespannen! Gelukkig werkte de Rabobank goed mee en werd het geld een dag later teruggestort. Kreeg later een betalingsherinnering: nú betalen, anders komt het incassobureau. Nou, laat maar komen, zou ik zeggen! Een telefonische/mondelinge machtiging is zonder schriftelijke bevestiging helemaal niet geldig (http://www.incassomachtigen.nl/Pages/default.aspx). Pure oplichters!
Re: Hotelgoldcard
Iid pure oplichting. Vind het overigens wel frappant dat de heer vd Heuvel nu opeens af en toe reageert in dit topic, maar totaal niet reageert op de oplichtingspunten in de zaak! Zoals waarom 99,9% van de post niet aankomt, er gebeld moet worden naar een duur 0900 nummer, waarom er op het gewone netnummer niet normaal opgenomen wordt, waarom ze samen werken met dubieuze incassoburo's, waarom ze ingeschreven staan als stichting Kindertehuizen Afrika, waarom het telefonisch totaal anders voorgespiegeld wordt en ga zo maar door
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 22 jan 2010 11:50
Re: Hotelgoldcard
@ Joozz
U geeft aan dat u het frappant vindt dat ik op dit forum nergens op in ga. Mijn eerste taak op dit forum is om consumenten die een klacht hebben te helpen en waar mogelijk deze op te lossen. Ik heb reeds eerder aangegeven dat mijn inziens dit forum daar ook voor bedoeld is... Dat wij bereikbaar zijn onder een 0900-betaalnummer is een keuze van het bedrijf. Om te kunnen boeken kan de consument gewoon terecht op internet, echter bij hulp of vragen kan er telefonisch contact opgenomen worden. Dit is een betaalde (extra) service, ik zie niet in wat daar "oplichterij" aan is. Het percentage wat u noemt is gelukkig overdreven. Onze eigen ervaring met zendingen van TNT is dat 5 á 6% van de verzonden poststukken niet aankomt. Dit is inderdaad erg vervelend, overigens ook voor ons... (nee hoef geen medelijden ) Dit zijn op iedere zending van 100 pakketten 5/6 poststukken die of zoek raken of zoveel omzwervingen maken dat het veel te laat aankomt op plaats van bestemming. Dit is dan ook de reden dat wij de consument aanraden het aangetekend te verzenden. Dan kan er achteraf nooit enige discussie ontstaan. (wij hebben ook geen aandelen TNT) Voor wat betreft de opmerking over de juricische structuur kan ik je helaas geen antwoord op geven, u zult begrijpen dat ik daar op de klantenservice weinig mee van doen heb. Dit laatste lijkt me overigens ook niet relevant voor eventuele problemen die een consument heeft.
Met vriendelijke groet,
Bas van der Heuvel
[email protected]
0900-7770001 (80ct.p/m)
U geeft aan dat u het frappant vindt dat ik op dit forum nergens op in ga. Mijn eerste taak op dit forum is om consumenten die een klacht hebben te helpen en waar mogelijk deze op te lossen. Ik heb reeds eerder aangegeven dat mijn inziens dit forum daar ook voor bedoeld is... Dat wij bereikbaar zijn onder een 0900-betaalnummer is een keuze van het bedrijf. Om te kunnen boeken kan de consument gewoon terecht op internet, echter bij hulp of vragen kan er telefonisch contact opgenomen worden. Dit is een betaalde (extra) service, ik zie niet in wat daar "oplichterij" aan is. Het percentage wat u noemt is gelukkig overdreven. Onze eigen ervaring met zendingen van TNT is dat 5 á 6% van de verzonden poststukken niet aankomt. Dit is inderdaad erg vervelend, overigens ook voor ons... (nee hoef geen medelijden ) Dit zijn op iedere zending van 100 pakketten 5/6 poststukken die of zoek raken of zoveel omzwervingen maken dat het veel te laat aankomt op plaats van bestemming. Dit is dan ook de reden dat wij de consument aanraden het aangetekend te verzenden. Dan kan er achteraf nooit enige discussie ontstaan. (wij hebben ook geen aandelen TNT) Voor wat betreft de opmerking over de juricische structuur kan ik je helaas geen antwoord op geven, u zult begrijpen dat ik daar op de klantenservice weinig mee van doen heb. Dit laatste lijkt me overigens ook niet relevant voor eventuele problemen die een consument heeft.
Met vriendelijke groet,
Bas van der Heuvel
[email protected]
0900-7770001 (80ct.p/m)
Re: Hotelgoldcard
Een helpdesk van €0.80.- per minuut is zo klantonvriendelijk dat dit alleen al een reden is dat ik mijn eerdere advies handhaaf.
jor schreef...Vreemd want de post komt iets van 99+% goed over. Ik zou mezelf toch wel twee maal achter de oren krabben voor ik die hotelcard aanschafte. Je zult namelijk aardig wat kosten te moeten maken om met redelijke zekerheid af te kunnen zeggen, een 0900nummer van €0.80.- per minuut(loopt flink op) en de opzegging aangetekend versturen is ook €7.00.-. Niet aan beginnen is dan een beter advies.
Re: Hotelgoldcard
@vd Heuvel, dit forum is niet bedoeld als klantenservice, dit forum is bedoeld om mensen te waarschuwen voor praktijken die niet in de haak zijn.
Als een bedrijf netjes zijn zaakjes op orde heeft, zal er niet een heel topic op internet bij Radar verschijnen lijkt me En google uw bedrijf eens, zou ik zeggen! Lees dit topic nog eens goed door zou ik zeggen, want u probeert nog steeds de boel te besodemieteren... Het is namelijk nogal een aanfluiting dat u via dit forum uw zaakjes recht probeert te breien...... Ga gewoon eerlijk te werk!
Want waarom kunnen mensen niet gewoon door jullie telefonische klantenservice geholpen worden? En meot dit via Radar lopen?? Als je belt naar jullie, wordt er na lang overgaan opgenomen zonder naam, dat is op zich al vreemd toch?
En waarom wordt het telefonisch allemaal heel anders voorgeschoteld? En blijkt retourneren bij bijna iedereen onmogelijk? U heeft het dan wel over 5/6%, maar ook op andere sites regent het klachten over uw bedrijf! En dan is er ook nog eens een grote groep die zich niet op internet manifesteert!
En volgens bij bent u gewoon eigenaar/oplichter ipv klantenservicemedewerker! Dus wat betreft je inschrijving als St. Kindertehuis Afrika???? Vreemd....
Als een bedrijf netjes zijn zaakjes op orde heeft, zal er niet een heel topic op internet bij Radar verschijnen lijkt me En google uw bedrijf eens, zou ik zeggen! Lees dit topic nog eens goed door zou ik zeggen, want u probeert nog steeds de boel te besodemieteren... Het is namelijk nogal een aanfluiting dat u via dit forum uw zaakjes recht probeert te breien...... Ga gewoon eerlijk te werk!
Want waarom kunnen mensen niet gewoon door jullie telefonische klantenservice geholpen worden? En meot dit via Radar lopen?? Als je belt naar jullie, wordt er na lang overgaan opgenomen zonder naam, dat is op zich al vreemd toch?
En waarom wordt het telefonisch allemaal heel anders voorgeschoteld? En blijkt retourneren bij bijna iedereen onmogelijk? U heeft het dan wel over 5/6%, maar ook op andere sites regent het klachten over uw bedrijf! En dan is er ook nog eens een grote groep die zich niet op internet manifesteert!
En volgens bij bent u gewoon eigenaar/oplichter ipv klantenservicemedewerker! Dus wat betreft je inschrijving als St. Kindertehuis Afrika???? Vreemd....
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 22 jan 2010 11:50
Re: Hotelgoldcard
@ Joozz
U geeft aan dat als een bedrijf zijn zaakjes netjes voor elkaar heeft er geen topic op radar te vinden zal zijn... Ik weet niet of u beschikt over energie (gas/ stroom) Bij mij doet dat het over het algemeen en zal ik dus niet reageren op een forum van deze aard, echter toetst u uw energieleverancier maar eens in. Kijk en verbaas! Dit geldt overigens ook voor uw kabelprovider, telecomprovider etc.
Wij zijn gewoon bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 16:00 op 0900-7770001 (80ct. p/m) Dat wij ons ook op de diverse fora begeven zien wij enkel als een stukje extra klantenservice. Er zijn naast "chatters" ook consumenten die hulp zoeken bij hun probleem, dat wij dan op deze wijze op proberen te lossen. Om te voorkomen dat het gehele forum gevuldt wordt met een "chat" tussen u en mij zal ik op uw volgende posts (tenzij naar mijn inbox verzonden wordt) niet meer reageren.
Met vriendelijke groet,
Hotelgoldcard
Bas van der Heuvel
[email protected]
U geeft aan dat als een bedrijf zijn zaakjes netjes voor elkaar heeft er geen topic op radar te vinden zal zijn... Ik weet niet of u beschikt over energie (gas/ stroom) Bij mij doet dat het over het algemeen en zal ik dus niet reageren op een forum van deze aard, echter toetst u uw energieleverancier maar eens in. Kijk en verbaas! Dit geldt overigens ook voor uw kabelprovider, telecomprovider etc.
Wij zijn gewoon bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 16:00 op 0900-7770001 (80ct. p/m) Dat wij ons ook op de diverse fora begeven zien wij enkel als een stukje extra klantenservice. Er zijn naast "chatters" ook consumenten die hulp zoeken bij hun probleem, dat wij dan op deze wijze op proberen te lossen. Om te voorkomen dat het gehele forum gevuldt wordt met een "chat" tussen u en mij zal ik op uw volgende posts (tenzij naar mijn inbox verzonden wordt) niet meer reageren.
Met vriendelijke groet,
Hotelgoldcard
Bas van der Heuvel
[email protected]