Hallo cheesecurve,
Ik heb Vodafone voor de zoveelste keer gebeld, ook over het abonnementsgeld.
Je gaat pas betalen als je het toestel hebt ! ! Kan natuurlijk ook weer een verhaal zijn : vertel maar wat, dan zijn we er weer van af. De volgende collega verzint wel weer een andere smoes ! ! Denk ook als je het bedrag terug laat boeken, je dan wel meteen iemand aan de telefoon krijgt. Maar dat zal wel weer iemand van een andere afdeling zijn, die niets voor je kan doen
ik hoop dan dat het berichtje van 22-1 van jolijjoni (2e blad dit forum) over afgeschreven abonnementsgeld zonder ontvangst telefoon een uitzondering blijkt te zijn,
zijn er andere mensen hier op het forum, die geen telefoon hebben gekregen, maar toch al hebben moeten betalen
Cheese
NB ik heb de ANWB ook per mail aangesproken en deze zeggen in een automatische antwoordmail om binnen 2 weken een reactie te geven,
ik verwacht van hen toch wel een aktieve opstelling omdat juist de naam ANWB gekoppeld aan de naam Vodafone (wat voor mij in eerste instantie een schijn van degelijkheid gaf), ze komen er niet mee weg de verantwoordelijkheid af te schuiven.. want het is meer dan alleen een advertentie in hun blad, hun naam is gekoppeld, net zo als bij de AVRO bijvoorbeeld, die dezelfe advertenties hanteerd
(ook avrobode heden een mail gestuurd)
Geachte heer/mevrouw,
Met deze automatische reactie bevestigen wij de ontvangst van uw mailbericht. Wij streven ernaar uw bericht binnen drie werkdagen af te handelen.
Opmerkingen over de bezorging van uw gids worden met een hogere urgentie opgepakt.
Met vriendelijke groet,
Klant Contact Centrum