LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vodafone verlenging
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 nov 2008 11:07
vodafone verlenging
2 Maanden geleden kregen we een telefoontje om het 2 jarig abonnement te verlengen..en dat deden we met een nieuwe telefoon erbij omdat de huidige wat mankementen ging vertonen. Nu ging het om een toutchscreen. Het abonnement ging in en de telefoon kwam maar in mijn werk is deze , naar nu bleek, vreselijk onhandig dus bellen met de vodafone. De dame was heel vriendelijk , de telefoon kon teruggestuurd en dan zou contact worden opgenomen met mij.
Stom genoeg vergat ik de oplader erbij te doen, dus ik bel op dat deze er ook aan komt. Na vele minuten in de wacht blijkt dat ze vergeten zijn contact op te nemen na binnenkomst van de spullen maar dat gaat nog voor 1 november gebeuren zegt de dame. Nu 4 november via de vodafone-winkel laten bellen want wat gebeurd er dit weekend..de oplader is teruggestuurd, zonder telefoon, en zonder bericht waarom.
Nadere info zei ons dat er een nummer bijgevoegd had moeten worden..dat nummer konden ze ons nu wel geven omdat dat bij de gegevens van het abonnement hoort maar konden ze eerder blijkbaar niet zelf opzoeken. Nu dus weer de oplader opgestuurd. Het abonnement loopt, de extra 35 euro voor de telefoon is geincasseerd maar nu is mijn oude telefoon stuk en wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Weer afwachten wanneer ik wordt gebeld voor een nieuwe telefoon...
Stom genoeg vergat ik de oplader erbij te doen, dus ik bel op dat deze er ook aan komt. Na vele minuten in de wacht blijkt dat ze vergeten zijn contact op te nemen na binnenkomst van de spullen maar dat gaat nog voor 1 november gebeuren zegt de dame. Nu 4 november via de vodafone-winkel laten bellen want wat gebeurd er dit weekend..de oplader is teruggestuurd, zonder telefoon, en zonder bericht waarom.
Nadere info zei ons dat er een nummer bijgevoegd had moeten worden..dat nummer konden ze ons nu wel geven omdat dat bij de gegevens van het abonnement hoort maar konden ze eerder blijkbaar niet zelf opzoeken. Nu dus weer de oplader opgestuurd. Het abonnement loopt, de extra 35 euro voor de telefoon is geincasseerd maar nu is mijn oude telefoon stuk en wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Weer afwachten wanneer ik wordt gebeld voor een nieuwe telefoon...
Re: vodafone verlenging
Per 22 augustes heb ik mijn vodafone abonnement verlengt met de aanbieding van de ANWB met een gratis Nokia 2630.
Acceptatie van deze verlenging is mij schriftelijk bevestigd het abonnement / de rekening is aangepast.
Maar na tientallen telefoontjes, e-mail en een brief heb ik nog steeds de gratis telefoon niet!
Antwoorden via de telefoon die ik krijg als ik niet na een halfuur wordt verbroken zijn: het ligt bij het distributiecentrum, komt deze week nog, het ligt aan de ANWB want het is een ANWB actie,etc, etc.
Zijn er meer mensen met deze ervaring die nog zitten te wachten op hun toestel en geen antwoord krijgen op correspondentie?
Acceptatie van deze verlenging is mij schriftelijk bevestigd het abonnement / de rekening is aangepast.
Maar na tientallen telefoontjes, e-mail en een brief heb ik nog steeds de gratis telefoon niet!
Antwoorden via de telefoon die ik krijg als ik niet na een halfuur wordt verbroken zijn: het ligt bij het distributiecentrum, komt deze week nog, het ligt aan de ANWB want het is een ANWB actie,etc, etc.
Zijn er meer mensen met deze ervaring die nog zitten te wachten op hun toestel en geen antwoord krijgen op correspondentie?
-
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47
Re: vodafone verlenging
@lexhoen en judithdroog
Als jullie willen, kunnen jullie me een mailtje sturen met het mobiele nummer waar het om gaat. Dan zal ik kijken of ik nog iets voor jullie kan doen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl [at] vodafone.com
Jan
Vodafone Web Relations
Als jullie willen, kunnen jullie me een mailtje sturen met het mobiele nummer waar het om gaat. Dan zal ik kijken of ik nog iets voor jullie kan doen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl [at] vodafone.com
Jan
Vodafone Web Relations
Re: vodafone verlenging
Een uur nadat ik deze mail had geplaatst is de telefoon na ruim twee maanden afgeleverd.
Hartelijk dank voor de reactie.
Hartelijk dank voor de reactie.
Re: vodafone verlenging
Ik ben al jaren klant bij Vodafone. En nu wilde ik mijn contract verlengen naar een basis abonnement 27,50 met een nieuwe GSM (Nokia N95 8gb). Want mijn huidige sim-only abonnement zou op 28 september 2008 aflopen. Ik heb de bestelling op 22 augustus 2008 geplaatst online bij Vodafone.
Maar tot op heden (6 november 2008) nog geen telefoon ontvangen.
Inmiddels heb ik van alles geprobeerd. Wel 30 keer gebeld met het call center waneer mijn telefoon zou worden verstuurd. Kreeg steeds als antwoord dat dit binnen enkele dagen zou gaan gebeuren, maar dat er distributieproblemen waren geweest en dat het iets langer kon duren. Maar ja, dat gelooft niemand meer na een paar weken......! Vervolgens krijg ik te horen van het call center dat ze mij verder niet kunnen helpen en dat het echt een fout is van het distributiecentrum, die ze niet mogen bellen, etc.
Inmiddels heeft mijn huidige telefoon het begeven (eind september) en had ik dus dringend een andere telefoon nodig. Ik heb dus bij Hi dezelfde telefoon besteld en na 3 dagen al in huis.
Sinds die tijd probeer ik tervergeefs mijn abonnement bij Vodafone op te zeggen. Ik stuur een aangetekende brief en krijg als antwoord een brief terug dat ik niet middels een brief kan opzeggen. En dat terwijl juist in de algemene voorwaarden staat dat dat de procedure is. Inmiddels krijg ik wel al facturen voor het abonnement en voor een telefoon (125,- euro) die ik nooit ontvangen heb. Zelfs de facturen zijn foutief, aangezien ik een aanbieding had waarbij ik de telefoon voor 26 euro zijn krijgen.
Heb afgelopen maandag op internet bij vodafone een nieuwe procedure voor het opzeggen van een abonnement gevonden. Dit staat er pas sinds kort op! En ik kan nu ook een opzegformulier faxen. Dus dat maar gedaan, maar nog steeds geen reactie.
Aangezien Vodafone niet kan leveren wat ze beloven en hun afspraken niet nakomen. Wil ik per direct (en dus niet over 3 maanden) en kostenloos van het abonnement af. Maar ik krijg het niet eens voor elkaar om gewoon mijn abonnement op te zeggen.
Ik weet niet meer wat ik hieraan kan doen. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt en misschien tips voor mij?
Tevens moet mij van het hart dat ik vind dat Vodafone een slechte service geeft of eigenlijk geen service. En dat het bedrijf zeer slecht te bereiken is. Op geen enkele brief staan namen of telefoonnummers waarop vodafone te bereiken is. Behalve het call center nummer. Het lijkt wel of ze wat te verbergen hebben......
Ik hoop dat iemand tips voor me heeft
Met vriendelijke groet,
Nikky1000
Maar tot op heden (6 november 2008) nog geen telefoon ontvangen.
Inmiddels heb ik van alles geprobeerd. Wel 30 keer gebeld met het call center waneer mijn telefoon zou worden verstuurd. Kreeg steeds als antwoord dat dit binnen enkele dagen zou gaan gebeuren, maar dat er distributieproblemen waren geweest en dat het iets langer kon duren. Maar ja, dat gelooft niemand meer na een paar weken......! Vervolgens krijg ik te horen van het call center dat ze mij verder niet kunnen helpen en dat het echt een fout is van het distributiecentrum, die ze niet mogen bellen, etc.
Inmiddels heeft mijn huidige telefoon het begeven (eind september) en had ik dus dringend een andere telefoon nodig. Ik heb dus bij Hi dezelfde telefoon besteld en na 3 dagen al in huis.
Sinds die tijd probeer ik tervergeefs mijn abonnement bij Vodafone op te zeggen. Ik stuur een aangetekende brief en krijg als antwoord een brief terug dat ik niet middels een brief kan opzeggen. En dat terwijl juist in de algemene voorwaarden staat dat dat de procedure is. Inmiddels krijg ik wel al facturen voor het abonnement en voor een telefoon (125,- euro) die ik nooit ontvangen heb. Zelfs de facturen zijn foutief, aangezien ik een aanbieding had waarbij ik de telefoon voor 26 euro zijn krijgen.
Heb afgelopen maandag op internet bij vodafone een nieuwe procedure voor het opzeggen van een abonnement gevonden. Dit staat er pas sinds kort op! En ik kan nu ook een opzegformulier faxen. Dus dat maar gedaan, maar nog steeds geen reactie.
Aangezien Vodafone niet kan leveren wat ze beloven en hun afspraken niet nakomen. Wil ik per direct (en dus niet over 3 maanden) en kostenloos van het abonnement af. Maar ik krijg het niet eens voor elkaar om gewoon mijn abonnement op te zeggen.
Ik weet niet meer wat ik hieraan kan doen. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt en misschien tips voor mij?
Tevens moet mij van het hart dat ik vind dat Vodafone een slechte service geeft of eigenlijk geen service. En dat het bedrijf zeer slecht te bereiken is. Op geen enkele brief staan namen of telefoonnummers waarop vodafone te bereiken is. Behalve het call center nummer. Het lijkt wel of ze wat te verbergen hebben......
Ik hoop dat iemand tips voor me heeft
Met vriendelijke groet,
Nikky1000
Re: vodafone verlenging
Ook wij bestelden in augustus de aanbieding van de ANWB en Vodafone (met nummerbehoud). Wij wachten al twee maanden op levering van een Samsung Soul. De sim-kaart is al sinds 11 september binnen, het abonnement zou op 1 oktober ingaan. 20x bellen (en dus uren in de wacht staan, eruit gegooid worden en opnieuw proberen, doorverbonden worden en er weer uitgegooid worden, medewerkers die hun naam niet willen noemen): niets helpt. Dan weer ligt het aan de koerier, dan weer is het contract kwijt. Ze hebben ons zelfs al geprobeerd te bellen op het mobiele nummer van de telefoon die we nog niet in huis hebben!
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb geprobeerd op te zeggen, maar de mevrouw aan de telefoon weigerde daaraan mee te werken. Nu hebben we dus helemaal niets. De sim-kaart zit nog in de verpakking, maar de medewerker beweert dat we voor 27 cent gebeld hebben, hoe gek moet het worden?
De ANWB heb ik benaderd met de mededeling dat met zo'n slechte service de actie maar stopgezet moest worden. Het antwoord valt te raden: hier heeft de ANWB niets mee te maken... Maar ze verdienen er wel geld mee. Ach ja, niets mee te maken?
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb geprobeerd op te zeggen, maar de mevrouw aan de telefoon weigerde daaraan mee te werken. Nu hebben we dus helemaal niets. De sim-kaart zit nog in de verpakking, maar de medewerker beweert dat we voor 27 cent gebeld hebben, hoe gek moet het worden?
De ANWB heb ik benaderd met de mededeling dat met zo'n slechte service de actie maar stopgezet moest worden. Het antwoord valt te raden: hier heeft de ANWB niets mee te maken... Maar ze verdienen er wel geld mee. Ach ja, niets mee te maken?
Re: vodafone verlenging
Nikky
Mag ik vragen waar je besteld hebt?
Was het via de vodafone website?
telefonisch? Wat voor soort korting?
Zodra het dus met speciale acties te maken heeft zoals anwb en dergelijke kan ik helaas niet verder helpen.. maar via de website of telefonisch zijn er wel wat mogelijkheden!
Laat het me weten ik kan je waarschijnlijk wel verder helpen met dergelijke procedures;)
Mag ik vragen waar je besteld hebt?
Was het via de vodafone website?
telefonisch? Wat voor soort korting?
Zodra het dus met speciale acties te maken heeft zoals anwb en dergelijke kan ik helaas niet verder helpen.. maar via de website of telefonisch zijn er wel wat mogelijkheden!
Laat het me weten ik kan je waarschijnlijk wel verder helpen met dergelijke procedures;)
Re: vodafone verlenging
@Glow: ik heb eigenlijk hetzelfde probleem:> Ik heb via https://directsales.vodafone.nl/smm een Nokia 5800 met 22, 50
abbo besteld voor 2 jaar 11,25.
Abbo is omgezet, maar toestel schijnt moeilijk/niet te leveren te zijn. Ik ben
al
verschillende keren verwezen naar de marketingafdeling (tel 08000200043)
maar na uren in de wacht nog steeds geen gehoor.Medewerkster
klantenservice
gaf dit toe, maar die afdeling schijnt de enige te zijn die deze
bestelling
kan inzien. Ze heeft wel een klacht mbt bereikbaarheid genoteerd.
Vodafone is dus niet te bereiken, wat rest nu nog?
abbo besteld voor 2 jaar 11,25.
Abbo is omgezet, maar toestel schijnt moeilijk/niet te leveren te zijn. Ik ben
al
verschillende keren verwezen naar de marketingafdeling (tel 08000200043)
maar na uren in de wacht nog steeds geen gehoor.Medewerkster
klantenservice
gaf dit toe, maar die afdeling schijnt de enige te zijn die deze
bestelling
kan inzien. Ze heeft wel een klacht mbt bereikbaarheid genoteerd.
Vodafone is dus niet te bereiken, wat rest nu nog?
-
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52
Re: vodafone verlenging
zie ook in dit forum
Vodafone actie onbereikbaar
Vodafone actie onbereikbaar
-
- Berichten: 32377
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: vodafone verlenging
Cheesecurve, waar heb jij last van? Je post in een oneindig aantal topics over Vodafone voortdurend dezelfde inhoudsloze boodschap, wat is de bedoeling?
-
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52
Re: vodafone verlenging
het aantal topics is eindig maar het geduld met vodafone is niet oneindig,witte angora schreef:Cheesecurve, waar heb jij last van? Je post in een oneindig aantal topics over Vodafone voortdurend dezelfde inhoudsloze boodschap, wat is de bedoeling?
vraag is wanneer worden ze daar wakker?
Re: vodafone verlenging
ongelooflijk irritante gast die cheesecurve. Alsof vodafone beter naar hem gaat luisteren als die maar in zo veel mogelijk topics gaat posten.
tip, ga ook in topics posten die niets met vodafone te maken hebben, misschien luisteren ze dan nog wel harder
tip, ga ook in topics posten die niets met vodafone te maken hebben, misschien luisteren ze dan nog wel harder
-
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52
Re: vodafone verlenging
het gaat er niet om dat jij me irritant vind, maar dat vodafone net zo als DSB de schrik krijgt en eindelijk de klant serieus begint te nemen....
alhoewel dat bij DSB inderdaad dus niets opgeleverd heeft...
alhoewel dat bij DSB inderdaad dus niets opgeleverd heeft...
Re: vodafone verlenging
Ik wacht sowieso die 30 dagen die ze zelf als termijn stellen om op mijn klachtenbrief te reageren even af. Als ik dan geen reactie heb, benader ik de Opta om te kijken wat zij hierin kunnen betekenen.
Re: vodafone verlenging
Inderdaad irritant, zeker gezien hij zelf blijkbaar niet eens Vodafoneklant is.berndv schreef:ongelooflijk irritante gast die cheesecurve. Alsof vodafone beter naar hem gaat luisteren als die maar in zo veel mogelijk topics gaat posten.
tip, ga ook in topics posten die niets met vodafone te maken hebben, misschien luisteren ze dan nog wel harder
-
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52
Re: vodafone verlenging
Neelie Smit Kroes is dat geen optie
-
- Berichten: 32377
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: vodafone verlenging
Cheesecurve, Vodafone trekt zich toch echt niks aan van de hoeveelheid topics die jij hier loopt te vervuilen. Integendeel, ze lachen zich rot, want door deze actie zullen alleen maar mensen van het forum weglopen, die hebben hier geen zin in.
De enigen die het irriteert zijn je medeposters.
Van mij krijg jij per direct een rode kaart.
De enigen die het irriteert zijn je medeposters.
Van mij krijg jij per direct een rode kaart.
Re: vodafone verlenging
cheesecurve, kun je je ongenoegen niet laten bij 1 post?
(melding naar mod gedaan).
(melding naar mod gedaan).
-
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52
Re: vodafone verlenging
SirPeter schreef:cheesecurve, kun je je ongenoegen niet laten bij 1 post?
(melding naar mod gedaan).
ik was toch al gestopt toch
kan dat niet met terugwerkende kracht doen, maar beloof dat in de toekomst niet meer te doen,
uiteindelijk zijn we toch zelf allemaal mededaders want we willen zo graag een goedkoop abonnementje met gratis telefoon hebben, dus hand in eigen boezem steken kan zeker geen kwaad
Re: vodafone verlenging
Edit= helaas.
Laatst gewijzigd door jor op 06 feb 2010 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.