LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone actie onbereikbaar
Re: Vodafone actie onbereikbaar
EEN PLUIM VOOR VODAFONE !!!!!!
De GLS bus is net langsgeweest met de Nokia 6700. De mevrouw van de GLS bus vertelde mij dat Vodafone een nieuwe klant was en dat ze op elke route toch heel wat Vodafone pakketjes had voor aflevering. Ik denk dat Vodafone bezig is de achterstand in te halen. Kennelijk heeft Vodafone ook een magazijn verhuizing gehad die problemen heeft opgeleverd.
Ik hoop dat dit nieuws sterkte brengt aan iedereen die nog zit te wachten. Let op de GLS bus !
De GLS bus is net langsgeweest met de Nokia 6700. De mevrouw van de GLS bus vertelde mij dat Vodafone een nieuwe klant was en dat ze op elke route toch heel wat Vodafone pakketjes had voor aflevering. Ik denk dat Vodafone bezig is de achterstand in te halen. Kennelijk heeft Vodafone ook een magazijn verhuizing gehad die problemen heeft opgeleverd.
Ik hoop dat dit nieuws sterkte brengt aan iedereen die nog zit te wachten. Let op de GLS bus !
Re: Vodafone actie onbereikbaar
Dit geeft hoop, maar van wanneer was jou bestelling
Re: Vodafone actie onbereikbaar
Een pluim voor vodafone vind ik wel heel erg enthousiast. Maar er is nog hoop dus..
-
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52
Re: Vodafone actie onbereikbaar
uit de verschillende berichten destilleer ik dat ze 15 februari de boel weer op orde willen hebben, maar het is nog te vroeg om blij te zijn met dooie mussen,Lianne89 schreef:Een pluim voor vodafone vind ik wel heel erg enthousiast. Maar er is nog hoop dus..
overigens mag het vodafone-management ook wel eens een grote bezem halen door de eigen support-afdeling, vermoedelijk weten de arme medewerkers van die afdeling nog minder dan de gemiddelde forumbezoeker hier
Laatst gewijzigd door cheesecurve op 05 feb 2010 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Vodafone actie onbereikbaar
Dat zou fijn zijn. Maarja, eerst zien dan geloven natuurlijk.
Wat ik overigens ook slecht vind is dat niemand een reactie krijgt op zijn klachtenbrief. Bedoel, die sturen we toch niks voor niks? Er zullen er vast een heel aantal per dag binnen komen, maar dan alsnog. Het is dat ik graag de nokia 5800 wil via deze actie. Maar anders geen vodafone meer voor mij.
Wat ik overigens ook slecht vind is dat niemand een reactie krijgt op zijn klachtenbrief. Bedoel, die sturen we toch niks voor niks? Er zullen er vast een heel aantal per dag binnen komen, maar dan alsnog. Het is dat ik graag de nokia 5800 wil via deze actie. Maar anders geen vodafone meer voor mij.
Re: Vodafone actie onbereikbaar
iemand dat laast een Nokia 5800 heeft ontvangen of weet waneer dat weer leverbaar is??
Re: Vodafone actie onbereikbaar
Stylus,
Mijn bestelling was van 20 jan 2010. Ik ben in actie gekomen toen de beloofde termijn van 10 dagen (toezegging door vodafone gedaan minuten voordat ik bestelling plaatste op internet) werd overschreden. Al met al mag ik dus zeker niet klagen. HEt is wel onbegrijpelijk dat anderen zo lang moeten wachten.
Mijn bestelling was van 20 jan 2010. Ik ben in actie gekomen toen de beloofde termijn van 10 dagen (toezegging door vodafone gedaan minuten voordat ik bestelling plaatste op internet) werd overschreden. Al met al mag ik dus zeker niet klagen. HEt is wel onbegrijpelijk dat anderen zo lang moeten wachten.
Re: Vodafone actie onbereikbaar
Michiel, kwam die telefoon zomaar dan? Of werd er eerst wel een afspraak gemaakt door de koerier?
Wie weet komt mijne anders ook nog wel een keer, zou tijd worden!
Ik kreeg trouwens deze mail van Vodafone (ik denk de rest ook?):
Geachte heer / mevrouw,
Enige tijd geleden heeft u een bestelling geplaatst bij Vodafone via één van onze partners zoals de ANWB of bijvoorbeeld de AKN tv-gids.
Door het grote aantal reacties op deze campagne is uw bestelling al enige tijd vertraagd. Tot onze spijt is de informatievoorziening over dit oponthoud niet optimaal geweest.
Wij doen er alles aan om te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bezorgd wordt. Wij vinden het vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling.
Zodra wij meer informatie hebben over de levering nemen wij contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Wie weet komt mijne anders ook nog wel een keer, zou tijd worden!
Ik kreeg trouwens deze mail van Vodafone (ik denk de rest ook?):
Geachte heer / mevrouw,
Enige tijd geleden heeft u een bestelling geplaatst bij Vodafone via één van onze partners zoals de ANWB of bijvoorbeeld de AKN tv-gids.
Door het grote aantal reacties op deze campagne is uw bestelling al enige tijd vertraagd. Tot onze spijt is de informatievoorziening over dit oponthoud niet optimaal geweest.
Wij doen er alles aan om te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bezorgd wordt. Wij vinden het vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling.
Zodra wij meer informatie hebben over de levering nemen wij contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Re: Vodafone actie onbereikbaar
Ik heb nog niets gehoord van Vodafone over levering van het toestel, ook heb ik de mail die KB3009 hier toont niet ontvangen.
'niet optimaal' is trouwens nu al het understatement van het jaar.
En verder is dit weer een verhaaltje om klanten aan het lijntje te houden, ze melden nergens wanneer de toestellen geleverd zullen worden.
'niet optimaal' is trouwens nu al het understatement van het jaar.
En verder is dit weer een verhaaltje om klanten aan het lijntje te houden, ze melden nergens wanneer de toestellen geleverd zullen worden.
Re: Vodafone actie onbereikbaar
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb 2 brieven gestuurd 1x klantenservice en 1x dhr. P. Doveren. Nooit wat van gehoord. Schande. Het is dat ik graag mijn toestel wil hebben maar anders . . . . ( ik heb trouwens al een keer opgezegt via e-mail, maar daar reageerden ze zelfs niet op )Lianne89 schreef:Dat zou fijn zijn. Maarja, eerst zien dan geloven natuurlijk.
Wat ik overigens ook slecht vind is dat niemand een reactie krijgt op zijn klachtenbrief. Bedoel, die sturen we toch niks voor niks? Er zullen er vast een heel aantal per dag binnen komen, maar dan alsnog. Het is dat ik graag de nokia 5800 wil via deze actie. Maar anders geen vodafone meer voor mij.
Re: Vodafone actie onbereikbaar
Inderdaad vanmiddag ook ontvangen. Ze gaan vooruit. Je krijgt een brichtje van ze. ( al heb je er geen fu@&k aan )KB3009 schreef:Michiel, kwam die telefoon zomaar dan? Of werd er eerst wel een afspraak gemaakt door de koerier?
Wie weet komt mijne anders ook nog wel een keer, zou tijd worden!
Ik kreeg trouwens deze mail van Vodafone (ik denk de rest ook?):
Geachte heer / mevrouw,
Enige tijd geleden heeft u een bestelling geplaatst bij Vodafone via één van onze partners zoals de ANWB of bijvoorbeeld de AKN tv-gids.
Door het grote aantal reacties op deze campagne is uw bestelling al enige tijd vertraagd. Tot onze spijt is de informatievoorziening over dit oponthoud niet optimaal geweest.
Wij doen er alles aan om te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bezorgd wordt. Wij vinden het vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling.
Zodra wij meer informatie hebben over de levering nemen wij contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Re: Vodafone actie onbereikbaar
Ik heb die mail niet gehad.
Re: Vodafone actie onbereikbaar
een bezem . . . . een veegwagen. Ik durf te zeggen dat Vodafone gewoon een ballentent is. 15 februari, dat hoorde ik ook voor 1 februari en ook voor 10 januari en ook voor 24 december ( ja net voor de kerst 2009 ) Nu kan ik niet echt kwaad worden op de helpdesk, die doen denk ik echt wel wat ze maximaal kunnen en mogen doen ( en dat is niet veel ) maar P. Doveren die moeten ze een . . . . Laat ik maar stoppen met gifspuien.cheesecurve schreef:uit de verschillende berichten destilleer ik dat ze 15 februari de boel weer op orde willen hebben, maar het is nog te vroeg om blij te zijn met dooie mussen,Lianne89 schreef:Een pluim voor vodafone vind ik wel heel erg enthousiast. Maar er is nog hoop dus..
overigens mag het vodafone-management ook wel eens een grote bezem halen door de eigen support-afdeling, vermoedelijk weten de arme medewerkers van die afdeling nog minder dan de gemiddelde forumbezoeker hier
Re: Vodafone actie onbereikbaar
Gefeliciteerd. Wat doe ik fout, of jij goed dat ik al 10 weken wacht en nog niets heb. Het is gewoon belachelijk toch ! ! Maar dat neemt niet weg dat de felicitaties van mij echt gemeend zijn.michiel99 schreef:Stylus,
Mijn bestelling was van 20 jan 2010. Ik ben in actie gekomen toen de beloofde termijn van 10 dagen (toezegging door vodafone gedaan minuten voordat ik bestelling plaatste op internet) werd overschreden. Al met al mag ik dus zeker niet klagen. HEt is wel onbegrijpelijk dat anderen zo lang moeten wachten.
Re: Vodafone actie onbereikbaar
Heb vanochtend maar weer is gebeld met vodafone, en voor de 3de keer geannuleerd, dit keer goed kwaad geworden omdat ze geen bevesting mocht sturen hiervan (was het beleid).
Heb echter via haar persoonlijke emailadres toch een bevestiging hiervan gehad.
Echter krijg ik een aantal uur later de mail die hierboven staat, wat dus nog betekend dat ik nog in het systeem staat.
Of de annulering dus ook 100% is weet ik ook niet, of de verschillende diensten van vodafone werken langs elkaar heen.
Heb echter via haar persoonlijke emailadres toch een bevestiging hiervan gehad.
Echter krijg ik een aantal uur later de mail die hierboven staat, wat dus nog betekend dat ik nog in het systeem staat.
Of de annulering dus ook 100% is weet ik ook niet, of de verschillende diensten van vodafone werken langs elkaar heen.
Re: Vodafone actie onbereikbaar
Brutusw - en anderen,
Ik kreeg een mail van vodafone en de dag erop stond GLS voor de deur.
Wat ik ook nog heb gedaan in de tussentijd:
- Gebeld met vodafone winkel. Dus de fysieke winkel in de winkelstraat. ZIj keken voor mij in het systeem en konden zien dat er iets zou gaan gebeuren. In ieder geval stond ik volgens de vodafone winkel niet meer op backorder.
- Vodafone klantenservice van de gewone vodafone website keek in het systeem en kon zien bij mij dat de Nokia 6700 er niet was en dat het nog wel heel lang kon duren.
- Mijn laatste gesprek met vodafone direct sales (dus van de actie) gaf aan dat het pakket onderweg was en luttele minuten later belde inderdaad GLS aan. Overigeens was die laatste persoon die ik sprak bij Vodafone sales direct wel de eerste die enig begrip voor mij toonde (zowel situatie als mens) en mij - zo blijkt achteraf - de enige juiste info heeft gegeven. Hij zei ook dat Vodafone een magazijnverhuizing heeft gedaan waar het nodige mis is gegaan. Bovendien zit Vodafone sinds kort op een nieuwe koerier - GLS. Men heeft bij Vodafone een team van 35 mensen die continue de achterstand aan het weg proberen te werken. Hij zou intern mijn ervaringen - en dit forum - doorgeven aan zijn manager. Hij begreep dat Vodafone bezig was zijn goede naam te evrkwanselen met de afwikkeling van deze actie.
Ik kreeg een mail van vodafone en de dag erop stond GLS voor de deur.
Wat ik ook nog heb gedaan in de tussentijd:
- Gebeld met vodafone winkel. Dus de fysieke winkel in de winkelstraat. ZIj keken voor mij in het systeem en konden zien dat er iets zou gaan gebeuren. In ieder geval stond ik volgens de vodafone winkel niet meer op backorder.
- Vodafone klantenservice van de gewone vodafone website keek in het systeem en kon zien bij mij dat de Nokia 6700 er niet was en dat het nog wel heel lang kon duren.
- Mijn laatste gesprek met vodafone direct sales (dus van de actie) gaf aan dat het pakket onderweg was en luttele minuten later belde inderdaad GLS aan. Overigeens was die laatste persoon die ik sprak bij Vodafone sales direct wel de eerste die enig begrip voor mij toonde (zowel situatie als mens) en mij - zo blijkt achteraf - de enige juiste info heeft gegeven. Hij zei ook dat Vodafone een magazijnverhuizing heeft gedaan waar het nodige mis is gegaan. Bovendien zit Vodafone sinds kort op een nieuwe koerier - GLS. Men heeft bij Vodafone een team van 35 mensen die continue de achterstand aan het weg proberen te werken. Hij zou intern mijn ervaringen - en dit forum - doorgeven aan zijn manager. Hij begreep dat Vodafone bezig was zijn goede naam te evrkwanselen met de afwikkeling van deze actie.
Re: Vodafone actie onbereikbaar
Bedankt voor je uitleg.michiel99 schreef:Brutusw - en anderen,
Ik kreeg een mail van vodafone en de dag erop stond GLS voor de deur.
Wat ik ook nog heb gedaan in de tussentijd:
- Gebeld met vodafone winkel. Dus de fysieke winkel in de winkelstraat. ZIj keken voor mij in het systeem en konden zien dat er iets zou gaan gebeuren. In ieder geval stond ik volgens de vodafone winkel niet meer op backorder.
- Vodafone klantenservice van de gewone vodafone website keek in het systeem en kon zien bij mij dat de Nokia 6700 er niet was en dat het nog wel heel lang kon duren.
- Mijn laatste gesprek met vodafone direct sales (dus van de actie) gaf aan dat het pakket onderweg was en luttele minuten later belde inderdaad GLS aan. Overigeens was die laatste persoon die ik sprak bij Vodafone sales direct wel de eerste die enig begrip voor mij toonde (zowel situatie als mens) en mij - zo blijkt achteraf - de enige juiste info heeft gegeven. Hij zei ook dat Vodafone een magazijnverhuizing heeft gedaan waar het nodige mis is gegaan. Bovendien zit Vodafone sinds kort op een nieuwe koerier - GLS. Men heeft bij Vodafone een team van 35 mensen die continue de achterstand aan het weg proberen te werken. Hij zou intern mijn ervaringen - en dit forum - doorgeven aan zijn manager. Hij begreep dat Vodafone bezig was zijn goede naam te evrkwanselen met de afwikkeling van deze actie.
Re: Vodafone actie onbereikbaar
Ik heb zelf net de allerlaatste aktie gedaan. Eerst gebeld met 0800 0200043 15 minuten in de wacht. Gestopt.
Daarna 12 minuten in de wacht bij nummer 0800 0200058 ook gestopt. Waarom : niet om naar mijn mobieltje te vragen maar . . . . tot mijn grote verbazing heb ik plots een contract van 50,00 euro per maand ! !
WAT IS DIT NU WEER ! !
Ik zag dat toevallig bij MY VODAFONE.
Heb dus een laatste e-mail gestuurd met : contractgegevens van 22 november. Deze wil ik opnieuw opgestuurd krijgen zodat ik weet dat het daar goed in de computer staat. Voor woensdag anders contract ontbinden i.v.m. niet nakomen van afspraken en het geen vertrouwen meer hebben in uw bedrijf. ( ik heb een contract van 2 jaar van 11,25 euro per maand dat is inclusief 50% korting en een gratis toestel. Datum : 22 november ) Waarom doe ik eigenlijk al deze moeite nog ! ! Laat ze maar komen met een ander abonnement. Ik heb het zwart op wit. Zo dat was het voorlopig. Succes allemaal.
Daarna 12 minuten in de wacht bij nummer 0800 0200058 ook gestopt. Waarom : niet om naar mijn mobieltje te vragen maar . . . . tot mijn grote verbazing heb ik plots een contract van 50,00 euro per maand ! !
WAT IS DIT NU WEER ! !
Ik zag dat toevallig bij MY VODAFONE.
Heb dus een laatste e-mail gestuurd met : contractgegevens van 22 november. Deze wil ik opnieuw opgestuurd krijgen zodat ik weet dat het daar goed in de computer staat. Voor woensdag anders contract ontbinden i.v.m. niet nakomen van afspraken en het geen vertrouwen meer hebben in uw bedrijf. ( ik heb een contract van 2 jaar van 11,25 euro per maand dat is inclusief 50% korting en een gratis toestel. Datum : 22 november ) Waarom doe ik eigenlijk al deze moeite nog ! ! Laat ze maar komen met een ander abonnement. Ik heb het zwart op wit. Zo dat was het voorlopig. Succes allemaal.
-
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52
Re: Vodafone actie onbereikbaar
michiel99 schreef: Hij zei ook dat Vodafone een magazijnverhuizing heeft gedaan waar het nodige mis is gegaan. Bovendien zit Vodafone sinds kort op een nieuwe koerier - GLS. Men heeft bij Vodafone een team van 35 mensen die continue de achterstand aan het weg proberen te werken. Hij zou intern mijn ervaringen - en dit forum - doorgeven aan zijn manager. Hij begreep dat Vodafone bezig was zijn goede naam te evrkwanselen met de afwikkeling van deze actie.
kijk als deze info nu aan iedereen gegeven zou worden, een falende computerdatabase, magazijnverhuizing, andere koerier, 35 man die achterstand aan het inhalen zijn, ipv al die andere uitvluchten, dan zouden ze tenminste weer het vertrouwen van de klant kunnen terugwinnen en zou deze er genoegen mee nemen, dat alles wat langer duurt, maar dat het uiteindelijk wel goedkomt....
lezen jullie meeeee
-
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52
Re: Vodafone actie onbereikbaar
is er nu vrijdag jl op de radio nog een radar uitzending geweest?
hier nog wat support
http://www.klachtenoplossing.nl/vodafone/
hier nog wat support
http://www.klachtenoplossing.nl/vodafone/