LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile family: oplichterspraktijken?!
T-mobile family: oplichterspraktijken?!
Ik heb al 4 maanden een probleem met T-mobile Family. Samen met mijn vriendin heb ik een iphone abonnenment plus family. We blijven binnen de Family bundel, toch haalt T-mobile alle smsjes naar elkaar van de normale 150 bundel af en krijgen we rekenen van honderden euro's (doordat we nogal wat met elkaar SMS-en, maar verder nauwelijks sms sturen). Inmiddels is t-mobile ons al bijna 1600 euro verschuldigd. Al heel vaak gebeld. Ze doen er zogenaamd iets aan, ze zetten geldafschrijven stop, etc. etc. maar de rekeningen blijven komen en ze betalen helemaal niets terug. We worden een beetje ten einde raad!!! Wat moeten we doen, juridische procedure tegen T-mobile beginnen?! Hoe doen we dat? Rare is overigens dat bellen wel goed gaat (dus alleen van family afgaat als we dat naar elkaar doen).
Al een paar keer is me beloofd dat het in een keer teruggestort zou worden, nou dat gebeurt dus gewoon niet. Ook zouden ze blokkeren dat er geld bij me afgeschreven wordt. Allemaal praatjes, er gebeurt niets. Aardige lui aan de helpdesk, da's het enige!
Je zou bijna failliet gaan door T-mobile en trauma's ervan krijgen als je ziet dat er weer 400+€ van je rekening afgeschreven is terwijl ze van alles aan je beloven... Waardeloze telefoonaanbieder als je het mij vraagt.
Al een paar keer is me beloofd dat het in een keer teruggestort zou worden, nou dat gebeurt dus gewoon niet. Ook zouden ze blokkeren dat er geld bij me afgeschreven wordt. Allemaal praatjes, er gebeurt niets. Aardige lui aan de helpdesk, da's het enige!
Je zou bijna failliet gaan door T-mobile en trauma's ervan krijgen als je ziet dat er weer 400+€ van je rekening afgeschreven is terwijl ze van alles aan je beloven... Waardeloze telefoonaanbieder als je het mij vraagt.
Re: T-mobile family: oplichterspraktijken?!
heel vervelend, absoluut.
maar als je ziet dat er geld (onterecht) is afgeschreven, dan laat je het toch gewoon storneren???
maar als je ziet dat er geld (onterecht) is afgeschreven, dan laat je het toch gewoon storneren???
Re: T-mobile family: oplichterspraktijken?!
Misschien een rare vraag; maar zit je niet gewoon over 1000 sms/min. limiet heen van T-Mobile Family?
Re: T-mobile family: oplichterspraktijken?!
Hier het precies zelfde probleem.
Heb dit sinds oktober en elke maand gaat het bij de sms mis. Ik stuur elke maand 400 berichten (ruim binnen de 1000 dus), maar ze gaan gewoon uit de reguliere bundel.
Klagen bij T-mobile heeft geen zin en op de aangetekende brief is ook geen bericht gekomen. Zoals te lezen is in de Algemene Voorwaarden moet je dan naar de Geschillencommisie stappen. Wel is hierbij van belang dat je de provider eerst schriftelijk aangetekend in gebreke hebt gesteld en daarbij een redelijke termijn van oplossing biedt.
Over enkele dagen loopt de termijn van mijn brief af en t-mobile heeft nog niet aan mijn eisen voldaan. Na het weekend ga ik mij dan ook opmaken voor de procedure bij de Geschillencommisie.
De stap naar de Geschillencommisie is ook aangedragen door Consuwijzer, welke ik ook mijn klacht kenbaar heb gemaakt.
De stap naar deze commisie kost eenmalig €50,00. Dit is om een kleine drempel te leggen. Deze kosten moeten door de provider worden vergoed in geval van toewijzing van de klacht.
Gr,
Denaero
Ik zou u adviseren hetzelfde te doen en te informeren bij de Geschillencommisie.
Heb dit sinds oktober en elke maand gaat het bij de sms mis. Ik stuur elke maand 400 berichten (ruim binnen de 1000 dus), maar ze gaan gewoon uit de reguliere bundel.
Klagen bij T-mobile heeft geen zin en op de aangetekende brief is ook geen bericht gekomen. Zoals te lezen is in de Algemene Voorwaarden moet je dan naar de Geschillencommisie stappen. Wel is hierbij van belang dat je de provider eerst schriftelijk aangetekend in gebreke hebt gesteld en daarbij een redelijke termijn van oplossing biedt.
Over enkele dagen loopt de termijn van mijn brief af en t-mobile heeft nog niet aan mijn eisen voldaan. Na het weekend ga ik mij dan ook opmaken voor de procedure bij de Geschillencommisie.
De stap naar de Geschillencommisie is ook aangedragen door Consuwijzer, welke ik ook mijn klacht kenbaar heb gemaakt.
De stap naar deze commisie kost eenmalig €50,00. Dit is om een kleine drempel te leggen. Deze kosten moeten door de provider worden vergoed in geval van toewijzing van de klacht.
Gr,
Denaero
Ik zou u adviseren hetzelfde te doen en te informeren bij de Geschillencommisie.
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 11 jan 2010 13:02
Re: T-mobile family: oplichterspraktijken?!
Mailen naar [email protected] ?
Ik heb dat mailadres al vaker op dit forum voorbij zien komen.
Ik heb dat mailadres al vaker op dit forum voorbij zien komen.
-
- Berichten: 758
- Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27
Re: T-mobile family: oplichterspraktijken?!
Je zou eens vast kunnen gaan storneren. Dan loopt het tegoed in ieder geval niet verder op.
De pest van dat bedrijf is zijn ontoegankelijkheid. Je kunt nooit iemand persoonlijk benaderen of een leidinggevende aan de lijn krijgen.
Walgelijk. Zo'n bedrijf verdient geen klanten
De pest van dat bedrijf is zijn ontoegankelijkheid. Je kunt nooit iemand persoonlijk benaderen of een leidinggevende aan de lijn krijgen.
Walgelijk. Zo'n bedrijf verdient geen klanten
Re: T-mobile family: oplichterspraktijken?!
Ik ben speciaal van KPN naar T-Mobile gegaan omdat mijn zus riep: geweldig, die Familiy. Kunnen we gratis bellen en ook met onze moeder.
Neem ik een abonnement van T-mobile, met internet en Family.
Kan ik niet eens mijn zus en moeder aanmelden, want zij zijn al lid van een Family.
Ga ik bellen met T-mobile: "nee mevrouw, dat mag inderdaad niet".
Waar staat dat dan?
"Als u een abonnement neemt zijn er altijd voorwaarden, daar staat het in"
Maar ik heb alle voorwaarden gelezen en daar staat NIETS over in.
Ga ik nog eens verder kijken op de site, staat er dit zinnetje (je moet dan wel EERST op de tekst "Dit moet je weten over Family" klikken!) : "Zowel Prepaidklanten als abonnees van T-Mobile kunnen lid zijn van 1 Family .
"Ben je toch geconcentreerd op de tekst: "Zowel Prepaid als abonnees" en niet op dat stomme cijfer 1 Verdere uitleg ontbreekt, er wordt niet op ingegaan.
Ik vind dit oplichterij !
En als ik steeds verder op internet kijk (waarom had ik dat niet eerder gezien ) kan ik waarschijnlijk nog problemen met facturen verwachten. Een leuk vooruitzicht. Ik ben ‘al’ 3 dagen abonnee….
Ik zou zo graag die lui van T-Mobile eens bij Radar willen zien zitten!!!
Neem ik een abonnement van T-mobile, met internet en Family.
Kan ik niet eens mijn zus en moeder aanmelden, want zij zijn al lid van een Family.
Ga ik bellen met T-mobile: "nee mevrouw, dat mag inderdaad niet".
Waar staat dat dan?
"Als u een abonnement neemt zijn er altijd voorwaarden, daar staat het in"
Maar ik heb alle voorwaarden gelezen en daar staat NIETS over in.
Ga ik nog eens verder kijken op de site, staat er dit zinnetje (je moet dan wel EERST op de tekst "Dit moet je weten over Family" klikken!) : "Zowel Prepaidklanten als abonnees van T-Mobile kunnen lid zijn van 1 Family .
"Ben je toch geconcentreerd op de tekst: "Zowel Prepaid als abonnees" en niet op dat stomme cijfer 1 Verdere uitleg ontbreekt, er wordt niet op ingegaan.
Ik vind dit oplichterij !
En als ik steeds verder op internet kijk (waarom had ik dat niet eerder gezien ) kan ik waarschijnlijk nog problemen met facturen verwachten. Een leuk vooruitzicht. Ik ben ‘al’ 3 dagen abonnee….
Ik zou zo graag die lui van T-Mobile eens bij Radar willen zien zitten!!!
-
- Berichten: 579
- Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39
Re: T-mobile family: oplichterspraktijken?!
Storneren zou ik niet zomaar doen. Voor je het weet smeren ze je een A codering aan in het BKR. Dat doen ze al voor een schuld van 7,5 EUROConsumentt schreef:Je zou eens vast kunnen gaan storneren. Dan loopt het tegoed in ieder geval niet verder op.
De pest van dat bedrijf is zijn ontoegankelijkheid. Je kunt nooit iemand persoonlijk benaderen of een leidinggevende aan de lijn krijgen.
Walgelijk. Zo'n bedrijf verdient geen klanten