LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat Reclame

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
witte angora
Berichten: 31031
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kruidvat Reclame

Ongelezen bericht door witte angora »

Menasor2002 schreef:Ja Angoor daar hebben we het ook over Kruidvat ***** zit je de hele dag achter dit topic en dan nog presteer je het om fout te lezen lastig he...

laat me raden je gooit het op dyslexie dit keer...?
Menasor, dit topic gaat over Kruidvat, en JIJ bent degene die begint te roepen dat de actie van New Wave niet in de folder staat - de AH folder wel te verstaan. JIJ bent degene die dingen door elkaar gooit.

Zeker op je kop gehad van je baas vanwege je houding? En dan hier even afreageren? :P

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: Kruidvat Reclame

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

nee helaas mijn klanten kunnen namelijk wel lezen en zijn niet van die eigewijze gasten zoals jij en Jor enne babyjor ach als ii daar al niet tegenkan ..

Dus zal je uit de droom helpen maar zoveel vaste klanten als ik heb heb jij nog nooit gezien in jou korte carriere bij ons. :) ik ben gewoon de beste en dat kunnen jullie niet handelen


En dat sommige er niet tegen kunnen dat ik gewoon fel/hard reageer dat is dan jammer zo ben ik nou eenmaal de ander is weer eigenwijs en irritant (noem geen namen) heb niks persoonlijk tegen iemand hier maar je/jullie lokken het ook allemaal zelf uit deze kant op dus tja helaas reageer je voortaan maar niet op een topic waar ik reageer ofzo ben overigens ech niet altijd zo fel dusse..

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: Kruidvat Reclame

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

Nee angora ik had het over de kruidvat folder van deze week waar New wave niet in staat.

En ik op me kop nee hoor helaas zo fel als ik misschien dan hier overkom ben ik een voorbeeld in de winkel toevallig en ben ik dik trots op toevallig :D

in de 20 jaar is er maar 1 klacht geweest :D en dat was alleen omdat ik me niet voor K dit en K dat laat uitmaken dus valt wel mee dacht ik zo.

Fijn weekend iig

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Kruidvat Reclame

Ongelezen bericht door jor »

Menasor2002 schreef:nee helaas mijn klanten kunnen namelijk wel lezen en zijn niet van die eigewijze gasten zoals jij en Jor enne babyjor ach als ii daar al niet tegenkan ..
Kan ik ook wel tegen hoor, ik weet toch wie het zegt.

witte angora
Berichten: 31031
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kruidvat Reclame

Ongelezen bericht door witte angora »

Nee angora ik had het over de kruidvat folder van deze week waar New wave niet in staat.
Dat had ik dan verkeerd begrepen, het was me niet duidelijk welke folder je bedoelde, sorry.

Ook een fijn weekend verder. :wink:

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Kruidvat Reclame

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Menasor2002 schreef: zo fel als ik misschien dan hier overkom ben ik een voorbeeld in de winkel toevallig en ben ik dik trots op toevallig :D
Fijn dat je je in de winkel wel in kunt houden en je eigen klanen niet voor kanslozen uitmaakt.
Maar waarom hier dan wel?
Je kunt je hier toch ook normaal gedragen?
Ik zie ook wel eens een topic waarvan ik denk 'zo, die slaat de plank mooi mis' maar daar reageer ik dan al niet meer op.
Misschien ook nuttig voor jou?

gramsbergen
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 jan 2010 20:38

Re: Kruidvat Reclame

Ongelezen bericht door gramsbergen »

ach als we daar Jor weer niet hebben blij dat jij weer nuttig post :twisted: NOT babyjor. :!:
Hahahahaha

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: Kruidvat Reclame

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

mmm topic is al klaar en daar komt ze weer ppff kansloos reageer dan niet zoals jezelf zegt. Boter na de maaltijd typisch VP :mrgreen:

elmo43
Berichten: 542
Lid geworden op: 03 sep 2009 19:53

Re: Kruidvat Reclame

Ongelezen bericht door elmo43 »

Dus zal je uit de droom helpen maar zoveel vaste klanten als ik heb heb jij nog nooit gezien in jou korte carriere bij ons. ik ben gewoon de beste en dat kunnen jullie niet handelen
Waarin ben jij de beste dan?? Bij je filiaal van AH, goh dat heb ik er meer horen zeggen dat ze de beste zijn. Volgens mij gaat het erbij jullie om beter te zijn dan een ander filiaalmanager. En maken jullie hier een wedstrijd van, wie het meetse omzet per filiaal, lekker boeiend het gaat er ook om dat je vreidenlijk bent naar de klanten toe en behulpzaam.
Gelukkig zijn er ook filiaalmanagers die hier toch echt anders over denken, en wel aan hun klanten denken. :D

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: Kruidvat Reclame

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

elmo zolang jij niet in mijn winkel bent geweest zal jij het nooit weten....

kan menigeen een voorbeeld aan nemen iig en dan kunnen we hier lekker los tegen dat domme volk wat hier soms reageert en die nergens tegen kunnen :twisted:

Gesloten