LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waar blijven de juichende chatberichten???
waar blijven de juichende chatberichten???
maandagavond kon tussen 9 en 10 uur 's avonds met mr. Bos en zijn collegae gechat worden over aandelenlease en de gevolgen. Ik had op dat moment belangrijkere zaken aan mijn hoofd. Maar verwachte dat direct na 10 uur juichende topics mij op dit forum om de ogen zouden vliegen. Maar niks van dat alles. En tot op dit moment heb ik eigenlijk alleen maar klaagzang gehoord. Van mensen die niet konden inloggen en van hun die zich beklaagden dat mr. Bos volgens hun alleen maar belangstelling had voor mensen met hoge restschulden. Waren de berichten van mr. Bos en collegae dan toch niet zo positief als verwacht? Moet wel. Want elke publicatie, egaan in welke krant of van welke hand, waarin verleasers als zielig, genept of hopers op overwinning worden neergezet, worden tot vervelens toe op dit forum gereproduceerd. Waar blijven de juichende chatberichten??
-
Re: waar blijven de juichende chatberichten???
Ach opnaaier, daar willen wij jou toch niet mee lastig vallen. Wij gedupeerden weten elkaar ook via andere wegen wel te vinden hoor. Wij zijn niet zo forumverslaafd als jij.
De chatvragen en antwoorden van maandagavond staan inmiddels hier op de radar site. Om jou een plezier te doen zal ik daar hier verder geen mededelingen over doen. Ik zou je niet voor het hoofd willen stoten. Maar ik ben wel heeeel blij met wat ik daar lees!! woehhahahahahaha!!!!!
En tenslotte nog een speciale groet voor familievader: hoi Paps!!!
De chatvragen en antwoorden van maandagavond staan inmiddels hier op de radar site. Om jou een plezier te doen zal ik daar hier verder geen mededelingen over doen. Ik zou je niet voor het hoofd willen stoten. Maar ik ben wel heeeel blij met wat ik daar lees!! woehhahahahahaha!!!!!
En tenslotte nog een speciale groet voor familievader: hoi Paps!!!
-
Hieruit blijkt maar weer eens : Margreet Braat geeft goede raad !
-
Toos, meid, je bent altijd welkom! En je rijmpje is prachtig!
Groet, Margreet
Groet, Margreet
ik heb maandag een tijdje in de rij gestaan en moest vervolgens weg voor ik kon deelnemen aan de chat. ik heb vandaag de site gelezen doch werd er niet echt blijer van. Vrijwel alle vragen zijn wagenwijd openstaande deuren. Mijn gevoel over de afloop is er in elk geval niet echt beter van geworden...............had beter niet kunnen lezen, kijken of ik nog ergens een goed boek kan vinden om afleiding te vinden.....
Ik zie toch wel reden tot een juichstemming naar aanleiding van de advocaat in de uitzending:
-Door het uitvoerig en zorgvuldig gemotiveerde vonnis ziet de advocaat nauwelijks kansen voor Dexia bij het hoger beroep.
-Zaken tot 5000Eur komen bij de kantonrechter. De advocaat geeft de gedupeerden redelijke kansen om bij eigen verdediging tot een goed resultaat te komen ZONDER advocaat.
-Door het uitvoerig en zorgvuldig gemotiveerde vonnis ziet de advocaat nauwelijks kansen voor Dexia bij het hoger beroep.
-Zaken tot 5000Eur komen bij de kantonrechter. De advocaat geeft de gedupeerden redelijke kansen om bij eigen verdediging tot een goed resultaat te komen ZONDER advocaat.
Hoera, hoera, juich, juich, hoera, hoera, juich. juich
-
Triest, triest, dat is het enige dat in me opkomt, er zijn in deze onfrisse zaak helemaal géén winnaars, allemaal verliezen we, zowel wij “de gedupeerde” als Dexia,
De grootste winnaar tot nu toe is Aegon & Labouchere, als je toch alles wilt zien als competitie. Het kost de gedupeerde meer dan geld alleen, en het kost Dexia véél meer dan geld alleen.
Dus hou nou op met elkaar voor rotte vis uit te maken, vind je dat Dexia fout zit accepteer de gerechtsgang, vechten voor rechtvaardigheid kan waardig gebeuren; je hebt immers gelijk.
Groetjes prettige avond, Ton
De grootste winnaar tot nu toe is Aegon & Labouchere, als je toch alles wilt zien als competitie. Het kost de gedupeerde meer dan geld alleen, en het kost Dexia véél meer dan geld alleen.
Dus hou nou op met elkaar voor rotte vis uit te maken, vind je dat Dexia fout zit accepteer de gerechtsgang, vechten voor rechtvaardigheid kan waardig gebeuren; je hebt immers gelijk.
Groetjes prettige avond, Ton