LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Acer Aspire 9423

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
stefan_downunder
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2006 21:15

Acer Aspire 9423

Ongelezen bericht door stefan_downunder »

In 2007 een laptop van Acerbij Zercom computers Eindhoven gekocht nu alweer voor de zesde keer een defect aan deze laptop een keer in het begin niets dan foutmeldingen daarna 2 keer een scheur in de cover en nu weer voor de derde keer een flikkerend beeldscherm wie heeft er meer van dit soort ervaringen Zercom computers geeft niet thuis bij deze klachten moet me wenden tot Acer wel telkens gerepareet maar ja dat duurt minstens zes weken telkens bij Acer eer ik de laptop terug heb de laatste keer ook nog met een kapotte accu maarja klagen helpt niet want er staat bij dat je het zonder assesoires moet aanleveren wist ik veel dat daar ook de accu bijbehoort nu dus weer een flikkertent beeldscherm zal ik de laptop weer opsturen en dan na 3 maanden weer een defect krijgen. telkens wordt er de frus vervangen wat me incl verzending toch weer z'n € 100 kost

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Acer Aspire 9423

Ongelezen bericht door jor »

Hoewel het de laatste tijd ietsje minder is staat Zercom niet echt slecht bekend.
http://tweakers.net/shopreview/4230/zer ... hoven.html

Je Acer laptop is waarschijnlijk op maandagmorgen gemaakt :wink:
De Acer Aspire 7520G 17 Inch waarop ik dit type is uit begin 2008 en is nog nooit stuk geweest. Hij werkt nog steeds foutloos en hoewel hij bijna nooit op pad is gegaan is de laptop wel zeer intensief gebruikt.De ene Acer is kennelijk de ander niet :wink:

Gesloten