MODERN.NL komt toezegging om een bedrag terug te boeken NIET na. !
Naar aanleiding van een geleverde (en door mij bestelde) Sony TV via MODERN.NL heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice.
Afgesproken werd dat op korte termijn een bedrag naar mijn bankrekening zou worden teruggeboekt. Ondanks herhaalde vragen, waarop maar een keer is gereageerd ("het is juist, maar we weten niet waarom u het bedrag nog niet heeft ontvangen, we zoeken het uit "), heb ik na 5 weken nog niets van ze ontvangen.
Als je daarna niet meer reageert en je toezegging niet nakomt, dan vind ik dat ONBETROUWBAAR.
Nog iets kopen bij MODERN.NL ??.................
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MODERN.NL komt toezegging niet na.
Re: MODERN.NL komt toezegging niet na.
Geachte heer/mevrouw,
Wij zijn van Modern.nl. Uit uw reactie maken wij op dat het een en ander niet naar behoren is afgehandeld. Onze oprechte excuses hiervoor.
Indien gewenst verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.
U heeft inmiddels een prive bericht van ons ontvangen.
Met vriendelijek groet,
Modern.nl
Wij zijn van Modern.nl. Uit uw reactie maken wij op dat het een en ander niet naar behoren is afgehandeld. Onze oprechte excuses hiervoor.
Indien gewenst verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.
U heeft inmiddels een prive bericht van ons ontvangen.
Met vriendelijek groet,
Modern.nl
Re: MODERN.NL komt toezegging niet na.
Naar aanleiding van mijn bericht heeft de heer Rovers van Modern.nl
contact met mij opgenomen.Hij heeft het verder uitgezocht en
afgehandeld. Vandaag (11 februari) heb ik het toegezegde bedrag van
Modern.nl ontvangen.
contact met mij opgenomen.Hij heeft het verder uitgezocht en
afgehandeld. Vandaag (11 februari) heb ik het toegezegde bedrag van
Modern.nl ontvangen.
Re: MODERN.NL komt toezegging niet na.
Zo zie je maar. Als je op een consumentensite/forum gaat klagen, kunnen ze opeens wel snel actie ondernemen.
Re: MODERN.NL komt toezegging niet na.
Het lijkt wel of elk bedrijf hier een medewerker heeft zitten die de hele dag forums zit af te speuren..
Wie hebben we nu... de oxxio man, de eneco man, de wehkamp man, de modern.nl man...
Wie hebben we nu... de oxxio man, de eneco man, de wehkamp man, de modern.nl man...
Re: MODERN.NL komt toezegging niet na.
.... en ook niet te vergeten "de meubelman" van Sanders Meubelstad.
Als er op deze manier zaken worden aangepakt en opgelost, dan vind ik het prima !
Als er op deze manier zaken worden aangepakt en opgelost, dan vind ik het prima !
Re: MODERN.NL komt toezegging niet na.
Op het forum lees je veel negatieve verhalen. Ik wil even kwijt, dat ik uiterst tevreden ben over Modern.nl. Ik heb daar een wasmachine gekocht van het merk Edy W12 en dat bleek een flinke miskoop te zijn. Tot 5 x toe is hij defect gegaan, binnen de garantieperiode. De vijfde maal was Edy failliet. Modern heeft het keurig opgelost, door mij een nieuwe wasmachine te schenken, die ook nog duurder was. Deze wasmachine gebruik ik nu alweer een jaar tot volle tevredenheid. Dat noem ik nu service en dat mag ook kenbaar worden gemaakt op dit forum! Ook heb ik van Philips Led-kaarslampjes gekocht bij Modern. Die deden het niet goed. Modern heeft 2 x geheel zonder kosten de lampjes opgehaald en mij een nieuw setje gebracht! Wat mij betreft, niets dan lof over Modern.nl!
