LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] herinnering gekregen en wehkamp gewaarschuwd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
rockman
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 feb 2010 08:48

herinnering gekregen en wehkamp gewaarschuwd

Ongelezen bericht door rockman »

Afgelopen donderdag kreeg ik een herinnering binnen van de wehkamp. er stond een voormij onbekend bedrag op dus ik ben gaan uitzoeken waar het bedrag aan ligt en waar de fout zit.Conclusie: de wehkamp zelf.

Het volgende verhaal is aansluitend op het bovenstaande getypte waarheid: ik bestelde in december een regenpak (twee lossen onderdelen waaronder een broek en een jas maar wel samen bestelt en dus met 1 keer verzendkosten)
Eenmaal ontvangen bleek de jas een kindermaat te zijn dus ik bellen naar de klantenservice en dit vertelt en met hun zo afgesproken dat ik een andere maat omruilt en de kindermaat jas op de afspraak mee geeft als de leverancier de juiste regenjas komt brengen. Goed accoord. op de dag van het leveren krijg ik een sms (ik typ de sms dat ik nog heb even over:)"geachte klant, door een storing zal uw bezorging niet vanavond,maar vanmiddag aangeboden worden.De extra toeslag word gecorrigeerd onze excuses, wehkamp".die middag ben ik niet thuis en kan ik de kinder regenjas niet mee geven en bij thuiskomst van werk wat voorspelbaar is het omruil product al door de brievenbus gedeponeerd.Dus ik denkt ik doe niet moeilijk dan maar naar een dhl punt en terug sturen die hap met een bewijs netjes bewaard. Daar blijft het niet bij want nog in december krijg ik nogmaals een sms "geachte klant door, een storing zal uw bezorging niet vandaag maar morgen geleverd worden"...Ik denk ik heb niks bestelt en even kijken op de site, en ja inderdaad er staat geen bestelling...toch maar even bellen naar de klantenservice en daar leg ik uit wat daar gebeurt en daar word gereageerd van "wat wilt u nou eigenlijk"wat dacht je van duidelijkheid en ik wil niet dat een product wat ik niet heb bestelt alsnog ontvangen.Met een "excuses voor het ongemak" heb ik maar het gesprek bëindigd want daar komt toch verder niks zinnigs uit.

De herinnering dat ik eerst via email kreeg maar die negeerde met de gedachte van "kijk eerst maar naar jezelf" is dus een product met verzend kosten.Ik ga emailen met alles er op en er aan wat hierboven staat vermeld. Dan krijg ik op 05-02-2010,13:57 een email "Hartelijk dank voor uw e-mail.We hebben de verzendkosten van 5.95 in mindering gebracht op uw rekening". Daar laat ik het niet bij en gaat nog een inhoudelijke klachtmail sturen met weer het zelfde verhaal en dat er een nu een duidelijke oplossing moet komen anders is het afgelopen en zend ik de bestelling(wat ik net heb ontvangen) wat ik net voor dit gelazer had gedaan gewoon terug dan krijg ik een email met een vragen lijst en gaan zij onderzoeken wat er gaande is. Dit loopt nogsteeds want ik heb gisteren avond (05-02-2010) de lijst met vragen beantwoord opgestuurd naar zwolle. De laatste product dat bestelt is als deze product is wat ik heb bestelt ga ik deze netjes afhandelen en wachten op een antwoord van wehkamp en als dit onjuist is is het helemaal afgelopen wat mij betreft. Ik vermoed dat die kinder-regenjas is binnen gekomen en niet is geregistreerd als ontvangen en dat zij nu mij laten betalen voor dit plus verzendkosten (gezien uit de herinnering) omdat zij dit niet retour hebben ontvangen administratief gezien. In de bestellijst staat vermeld twee regenjassen en een regenboek vermeld vandaar mijn bijna kloppende vermoede.

marietje1
Berichten: 90
Lid geworden op: 18 jul 2007 16:32

Re: herinnering gekregen en wehkamp gewaarschuwd

Ongelezen bericht door marietje1 »

Heb je niet de vraag gekregen om een kopie van het verzendbewijs op te sturen? Vaak als ze dat ontvangen hebben is de rekening verdewenen tenzij je helemaal nog niets betaald had.

ben benieuwd wat hier verder van komt.

rockman
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 feb 2010 08:48

Re: herinnering gekregen en wehkamp gewaarschuwd

Ongelezen bericht door rockman »

inderdaad heb ik bij de brief met vragen een copy gedaan van de dhl verzonden retour pakket(het pakket dat zij door de sms bericht wat zij wel zijn nagekomen niet hebben afgehaald omdat ik op die tijdstip nog werkte) en ik heb het zelf administratief berekend en herberekend om het zelf wel goed te doen financieel gezien. Ik had het meteen kunnen weten waar het probleem lag maar ik heb het momenteel zo druk met en solliciteren,belastingzaken enz...dat wat er toen was gebeurt in december voor mij te ver lag in het geheugen en dit even uit moest spitten wat het probleem was en toen herinnerde ik me op eens weer meer situaties.

Ik zeg altijd het komt wel goed en het moet goed anders zijn zij een klant kwijt en dat wilt niemand in de crisis tijd want zij geven ook niet zomaar kortingen.

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: herinnering gekregen en wehkamp gewaarschuwd

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

geachte mevrouw/heer "rockman"

Graag wil ik voor u voor bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]


Met vriendelijke groet,

Frits Pieters

wehkamp.nl

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: herinnering gekregen en wehkamp gewaarschuwd

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

fritspieters schreef:geachte mevrouw/heer "rockman"

Graag wil ik voor u voor bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]


Met vriendelijke groet,

Frits Pieters

wehkamp.nl
Een makkelijke manier om aan gegevens van anderen te komen.
Iedereen zou zich uit kunnen geven voor wehkamp.nl
En waarom niet in een prive berichtje?
Als je bij wehkamp werkt zullen ze je ongetwijfelt wel een andere aanpak geleerd hebben of niet?

nou ja veel succes ermee

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: herinnering gekregen en wehkamp gewaarschuwd

Ongelezen bericht door renegade66 »

Een makkelijke manier om aan gegevens van anderen te komen.
Iedereen zou zich uit kunnen geven voor wehkamp.nl
En waarom niet in een prive berichtje?
Als je bij wehkamp werkt zullen ze je ongetwijfelt wel een andere aanpak geleerd hebben of niet?

nou ja veel succes ermee
blijkbaar niet echt veel verstand van internet eagleone?
dit is een e-mailadres van wehkamp zelf, je kunt je dus niet als een ander voordoen. dit soort dingen gebeurd wel vaker op het forum en de meeste mensen worden dan ook daadwerkelijk op deze anier geholpen.
tja en dan durf je op een ander topic te zeggen dat wij mensen niet zo moeten aanvallen :shock:

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: herinnering gekregen en wehkamp gewaarschuwd

Ongelezen bericht door wolk4life »

:lol: :lol:

witte angora
Berichten: 31990
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: herinnering gekregen en wehkamp gewaarschuwd

Ongelezen bericht door witte angora »

waarom niet in een prive berichtje?
waarom stiekem in een pb, waarom niet openlijk? :?

Als je bij wehkamp werkt zullen ze je ongetwijfelt wel een andere aanpak geleerd hebben of niet?
Leg eens uit wat die andere aanpak volgens jou dan zou moeten zijn? :mrgreen:

rockman
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 feb 2010 08:48

Re: herinnering gekregen en wehkamp gewaarschuwd

Ongelezen bericht door rockman »

ik dank voor het aanbod maar dit is voor mij een afgelopen oorzaak want als zij nu niet zien dat zij fout zitten dan is het wat mij betreft helemaal afgelopen met die wehkamp.

rockman
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 feb 2010 08:48

Re: herinnering gekregen en wehkamp gewaarschuwd

Ongelezen bericht door rockman »

Ik kreeg vandaag een mailtje van wehkamp: Wij hebben uw brief ontvangen. Dank u wel voor het terugsturen. Over de vermissing van uw bestelling kunnen we melden dat het bedrag op uw rekening is gecorrigeerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

inderdaad is dit recht getrokken!.

Coyote1977
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2010 20:22

Re: herinnering gekregen en wehkamp gewaarschuwd

Ongelezen bericht door Coyote1977 »

Ook ik heb dezelfde ervaringen met Wehkamp.
Dit speelt bij mij al vanaf november. Ik heb een jurkje besteld maar kreeg deze niet bij de levering. Heb hier achteraan gebeld en ze zouden alles uitzoeken. Het jurkje was uitverkocht en ik kon beter een ander bestellen. Na verschillende mailtjes, telefoontjes en brieven blijf ik maar herinneringen krijgen. Ik werd vanavond zelfs gebeld door een of ander incasso buro!
Stom dat ik het bewijsstuk dat het jurkje was uitverkocht heb weggegooid.
Volgens mij houden ze bij wehkamp geen dossier bij van de klaneten. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
Zo ga je dus niet met klanten om. Als trouwe klant heb ik altijd mijn rekeningen betaald.
Kan ik mijn vele telefoonkosten bij Wehkamp declareren?

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: herinnering gekregen en wehkamp gewaarschuwd

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Geachte mevrouw/heer Coyote 1977,

Graag wil ik voor u voor bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]

Met vriendelijke groet,



Frits Pieters

wehkamp.nl

Gesloten