LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iemand ervaring met loungeset van Global Source Asia?
Re: Iemand ervaring met loungeset van Global Source Asia?
Hallo,
Wij zijn van plan om een set te bestellen, maar we twijfelen heel erg of de bank wel goed zit. Nu heb ik gevraagd aan hun hoe de afmetingen vermeld staan en hun zeggen dat het de lengte x breedte x hoogte is, maar ik heb zelf bij hun een set gezien waarbij staat dat die maar 63 cm hoog is, dat lijkt me wel heel laag..
Misschien dat iemand mij kan vertellen of dit kan kloppen. Het betreft hier om type GSA 4577.
En ik vind het wel heel jammer dat we nergens de bank kunnen proberen qua zit. Ik vind het toch een risico om de bank zo te bestellen..
Misschien dat iemand een winkel ofzo weet waar ze hun producten verkopen zodat we daar even langs kunnen gaan om de zit te proberen.
ik hoor graag van iemand.
groetjes,
Monique
Wij zijn van plan om een set te bestellen, maar we twijfelen heel erg of de bank wel goed zit. Nu heb ik gevraagd aan hun hoe de afmetingen vermeld staan en hun zeggen dat het de lengte x breedte x hoogte is, maar ik heb zelf bij hun een set gezien waarbij staat dat die maar 63 cm hoog is, dat lijkt me wel heel laag..
Misschien dat iemand mij kan vertellen of dit kan kloppen. Het betreft hier om type GSA 4577.
En ik vind het wel heel jammer dat we nergens de bank kunnen proberen qua zit. Ik vind het toch een risico om de bank zo te bestellen..
Misschien dat iemand een winkel ofzo weet waar ze hun producten verkopen zodat we daar even langs kunnen gaan om de zit te proberen.
ik hoor graag van iemand.
groetjes,
Monique
Hey Monique!
Toevallig heb ik ook een brochure van Global source Asia aangevraagd. Vorig jaar hebben mijn buren daar ook een set besteld en zijn nog steeds helemaal tevreden over de kwaliteit en service!
Ik denk dat die maten wel kloppen hoor... Anders kun je voor alle zekerheid ook even bellen met hen...
Zoals zij in de brochure aangeven, hebben zij geen showroom maar daar zijn de prijzen ook na want ik ben dit soort meubelen nog nergens voor zo'n prijs tegengekomen.
En het risico vind ik ook minimaal want ik hoef niets aan te betalen en ik kan de set ook nog na een week terugsturen... En twee jaar garantie...
Mijn set is besteld!
Succes met jouw bestelling!
Toevallig heb ik ook een brochure van Global source Asia aangevraagd. Vorig jaar hebben mijn buren daar ook een set besteld en zijn nog steeds helemaal tevreden over de kwaliteit en service!
Ik denk dat die maten wel kloppen hoor... Anders kun je voor alle zekerheid ook even bellen met hen...
Zoals zij in de brochure aangeven, hebben zij geen showroom maar daar zijn de prijzen ook na want ik ben dit soort meubelen nog nergens voor zo'n prijs tegengekomen.
En het risico vind ik ook minimaal want ik hoef niets aan te betalen en ik kan de set ook nog na een week terugsturen... En twee jaar garantie...
Mijn set is besteld!
Succes met jouw bestelling!
-
Hoi,
Zelf heb ik over global resource getwijfeld, maar heb toch bij Arbrini.nl besteld.
Mijn buren hadden er daar ook een besteld en zijn erg tevreden. Ik inmiddels trouwens ook. Bij arbrini hebben ze ook geen showroom, maar wel een tuin waar de sets staan opgesteld. Je kan daar op afspraak gewoon kijken en testen. Super behulpzaam en erg lage prijzen. Dit blijkt te komen door rechtstreekse import en geen dure showroom en ook geen personeel.
Nou je moet maar kijken waar je het gaat kopen. arbrini.nl is in ieder geval erg goed, maar er kunnen meerdere goede bedrijven zijn natuurlijk.
groeten
Zelf heb ik over global resource getwijfeld, maar heb toch bij Arbrini.nl besteld.
Mijn buren hadden er daar ook een besteld en zijn erg tevreden. Ik inmiddels trouwens ook. Bij arbrini hebben ze ook geen showroom, maar wel een tuin waar de sets staan opgesteld. Je kan daar op afspraak gewoon kijken en testen. Super behulpzaam en erg lage prijzen. Dit blijkt te komen door rechtstreekse import en geen dure showroom en ook geen personeel.
Nou je moet maar kijken waar je het gaat kopen. arbrini.nl is in ieder geval erg goed, maar er kunnen meerdere goede bedrijven zijn natuurlijk.
groeten
Hallo allemaal,
ik heb vorig jaar een loungeset,eettafel en loungebed besteld,
ik ben hier zeer tevreden over.
het heeft de hele winter buiten gestaan.
even een sopje erover en het ziet er weer als nieuw uit.
De service is zeer goed.
Vorige week heb ik opnieuw een bestelling geplaatst.
ik heb vorig jaar een loungeset,eettafel en loungebed besteld,
ik ben hier zeer tevreden over.
het heeft de hele winter buiten gestaan.
even een sopje erover en het ziet er weer als nieuw uit.
De service is zeer goed.
Vorige week heb ik opnieuw een bestelling geplaatst.
Hallo
Wij hebben een loungeset in 19 feb besteld en eind maart kwam hij binnen.
De levering was perfekt op tijd ze hadden gezegt tussen 9.00 en 11.00 uur en half 10 waren ze er.
De kwaliteit is goed en we zijn er zeer happy mee.
goede uitleg en service als je beld en vragen hebt.
een keurig net bedrijf en je hoeft niet vooruit te betalen.
Toppie
groeten Johny
Wij hebben een loungeset in 19 feb besteld en eind maart kwam hij binnen.
De levering was perfekt op tijd ze hadden gezegt tussen 9.00 en 11.00 uur en half 10 waren ze er.
De kwaliteit is goed en we zijn er zeer happy mee.
goede uitleg en service als je beld en vragen hebt.
een keurig net bedrijf en je hoeft niet vooruit te betalen.
Toppie
groeten Johny
Afgelopen zaterdag is de set bij ons thuis bezorgd. Hij is helemaal geweldig!!
Wij hebben bruin gevlochten banken met antracieten kussens en het ziet er erg goed uit. Prijs-kwaliteit is erg goed. Zit ook erg lekker. Global Source is zeker een aanrader.
Wij hebben bruin gevlochten banken met antracieten kussens en het ziet er erg goed uit. Prijs-kwaliteit is erg goed. Zit ook erg lekker. Global Source is zeker een aanrader.
-
Hallo,
Zelf nog maar weinig ervaring met hen. Heb alleen telefonisch contact gehad naar aanleiding van een product. Ik ben van plan een set te gaan bestellen. Ben hier terecht gekomen op advies van vrienden. Zij waren erg tevreden. Er was een probleem met de kussens. Dit werd prima opgelost. Zij waren erg tevreden. Zij hebben de set vorig jaar besteld.
vlindertje 73
Zelf nog maar weinig ervaring met hen. Heb alleen telefonisch contact gehad naar aanleiding van een product. Ik ben van plan een set te gaan bestellen. Ben hier terecht gekomen op advies van vrienden. Zij waren erg tevreden. Er was een probleem met de kussens. Dit werd prima opgelost. Zij waren erg tevreden. Zij hebben de set vorig jaar besteld.
vlindertje 73
vlindertje73 schreef:Hallo,
vlindertje 73
Lekker relevant, je reactie....
TS is al ruim een jaar niet meer actief:
Laatst bezocht: 20 feb 2010 12:17
-
dhc schreef
Had de datum 5 april gezien, maar niet gezien dat het van vorig jaar was. Dat maakt niet uit ook eigenlijk. Een item kan altijd weer actueel worden. Dan staat er in ieder geval een recente reactie!
Had de datum 5 april gezien, maar niet gezien dat het van vorig jaar was. Dat maakt niet uit ook eigenlijk. Een item kan altijd weer actueel worden. Dan staat er in ieder geval een recente reactie!
Een topic is interessant als TS een reactie plaatst, dat is hier niet (meer) van toepassing.
Jouw bijdrage voegt niets toe.
Verder stinkt dit topic nog steeds een beetje naar spam.
Jouw bijdrage voegt niets toe.
Verder stinkt dit topic nog steeds een beetje naar spam.
Ik had een loungeset besteld en ben deze op gaan halen. Omdat ze dichtbij de afhaalplek een showroom hebben, ben ik daar even langsgegaan. Ze delen deze met een ander bedrijf. Ik vond de set in het echt niet zo mooi als op de internetfoto (4569). Daarentegen zagen andere sets er wel heel goed uit. Ik heb even in de showroom via internet kunnen bekijken welke kleuren er in de aanbieding waren en het was geen probleem om mijn bestelling om te zetten. Vervolgens kwam ik bij de afhaallocatie en daar was iets misgegaan met de aanbieding die op internet geplaatst was, deze kwam qua kleuren vd kussens niet overeen met de voorraad. Zij hebben vervolgens voor mij de kussens gewisseld met een andere set. Ik ben vervolgens uitstekend geholpen met het plaatsen van de set op mijn aanhanger. Ik vind de service en de flexibiliteit dermate goed, dat ik het het waard vind om dit te melden over deze leverancier op dit forum.
Hallo, ik ben ook via marktplaats op de site global source terecht gekomen, ook ik had mijn twijfels. Ik ben naar de zaak toegereden, om de meubels in het echt te zien, en te kijken of de kleuren van de kussens overeen komen op internet. Mijn oog was gevallen op een set, waar ik een soort van groot lounge bed/ hoek van kon maken, maar zag ook een hele gave hoek bank, de verkoper legde mij uit, waarom de prijzen zo aantrekkelijk zijn. Voorheen leverde zij aan strandtenten, horeca bedrijven maar door de crisis is dat enorm terug gelopen, vandaar dat ze de particulieren er bij hebben getrokken. Zij gaan regelmatig naar china om te controleren of ze nog voldoen aan de eisen die hun stellen. Hij liet ook zien hoe stevig het frame is, als de stoel op zijn kant zet, ziet er geen speling in, bij de goedkopen setten, kan je de stoel hen en weer bewegen. Ik was zeer onder de indruk van de uitleg van de man, en de kwaliteit van de spullen. Kussens zit wel kets verschil in, kwa comfort, maar dat zie je ook aan de prijs, die zijn dan iets goedkoper.
Veel succes
Veel succes