goede morgen
Ik ben bestuurslid van voetbal vereniging C.V.V.Mercurius uit Rotterdam zuid.
ik heb een klacht over UPC
In opdracht van Holland Waterschap Delta heeft een bedrijf opdracht gekregen om alle sloten uit te baggeren in Rotterdam Zuid en bij het uitbaggeren daarvan heeft dat bedrijf 2 kabels geraakt en kapot getrokken die vanuit de kast die in het dorpje de wielewaal staat door de sloot heen gaat naar onze meterkast voor de veldverlichting waardoor wij als voetbalclub zonder veld verlichting kwamen te zitten en 1 1/2 week lang zonder inkomsten want er kon niet getraind worden en de kantine bleef dus leeg na veel heen en weer gebel was dat euvel vrij snel verholpen.
Maar nu punt 2 de hoofdmoot de 2e kabel die van televisie UPC digitaal die een veld verderop door de sloot heen gaat die hebben ze ook kapot getrokken dit hebben wij op 27 november 2009 jl gemeld bij UPC na een stuk of 20 keer daarna gebeld te hebben is er tot op heden nog steeds niets uitgevoerd al die keren dat wij gebeld hebben moesten we heel lang wachten voordat we verder geholpen werden het call center heeft alleen antwoorden van ja / nee voor de rest niet als je vraagt kunnen we iemand van UPC spreken dan kan dat niet en we hebben constant aangegeven van het gaat vriezen er moet een kraantje bijkomen om te graven en dan sturen ze uiteindelijk 2x keer iemand met een speeltuin scheppie die weer gelijk weggingen met de mededeling hier kunnen wij niets mee hoezo geld verkwisting en we krijgen geen inkomsten want de kantine zit altijd vol met de eredivie live wedstrijden op tv maar die gaan nu ergens anders kijken en iedereen weet dat elke voetbalclub daarvan leeft baromzet en van contributie dit is belachelijk voor woorden.
2 weken geleden werden we eindelijk opgebeld door een man van UPC met de mededeling we hebben een bedrijf opdracht gegeven om te repareren en dat ze toestemming hadden om het het op te graven maar ja toen vroor het 8 graden wat hij zelf niet in de gaten had maandag 18 jan jl hebben we die man weer gebeld van komen julllie nu nog toen kregen we als antwoord de hal zit nog in de grond terwijl in rotterdam iedere stratenmaker en graver met de hand bezig was om te graven hebben wij aangegeven maar dat geloofde die meneer niet.
het is een beetje een lang verhaal maar ik heb mijn zakken vol van UPC.
met Vriendelijke groet
W.O. van Winden
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kabelbreuk upc
Re: kabelbreuk upc
Schoteltje plaatsen is dat geen optie?maar ik heb mijn zakken vol van UPC.
Voor ca. € 125,00 heb je al een setje, of ca € 225,00 voor HD kwaliteit, bovendien meer zenders ook sportzenders, en met familie abo a € 13,50 of basisapkket a € 9,95 ook nog eens beduidend goedkoper en alle zenders in digitale kwaliteit, dan het standaard analoge signaal a € 16,80, heb je ook nog een digitale decoder van upc wordt het verschil alleen maar groter.
-
frenkievee
Het lijkt mij dat u hierbij het Waterschap aansprakelijk kan stellen. Die hebben per slot de opdracht gegeven tot het uitbaggeren. Ik zou zeggen: ga eens bij hun vragen hoe het zit en of u de schade die de club nu lijdt bij hun kan declareren. Of bij het bedrijf die de boel kapot getrokken heeft. UPC heeft, hoe waardeloos hun service ook is, hier geen schuld aan.In opdracht van Holland Waterschap Delta heeft een bedrijf opdracht gekregen om alle sloten uit te baggeren in Rotterdam Zuid en bij het uitbaggeren daarvan heeft dat bedrijf 2 kabels geraakt en kapot getrokken
-
Smitsmannetje
Kan ik dan ook weer Sport1 en Eredivisie Live krijgen?agro schreef:Schoteltje plaatsen is dat geen optie?maar ik heb mijn zakken vol van UPC.
Voor ca. € 125,00 heb je al een setje, of ca € 225,00 voor HD kwaliteit, bovendien meer zenders ook sportzenders, en met familie abo a € 13,50 of basisapkket a € 9,95 ook nog eens beduidend goedkoper en alle zenders in digitale kwaliteit, dan het standaard analoge signaal a € 16,80, heb je ook nog een digitale decoder van upc wordt het verschil alleen maar groter.
Krijgen niet, maar tegen betaling kan wel, zie:Kan ik dan ook weer Sport1 en Eredivisie Live krijgen?
http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakke ... etten.aspx
http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakke ... matie.aspx