Nou, nou ik heb ook een keer iets besteld via internet.
Bij Mobiel.nl hadden/hebben ze een leuke actie een LG arena(tot nu toe Prima) 100 belminuten...25 smsjes en internet 12 mnd voor 2,50 daarna 12 mnd een tientje. Ik zo goed als ik het snapte alles ingevuld en ja hoor enige dagen later werd het spul bezorgt. Handtekening gezet en toch niet goed gelezen....een paar dagen later kwam ik erachter dat mijn abonnement niet per eind februari in zou gaan maar 3 febr alvast in was gegaan en die 12 mnd internet voor maar 2,50.....ja dat moest eigenlijk 6 mnd zijn. Dat was een foutje van mobiel.nl en die hadden ze nog niet gewijzigt op de website. Het staat er overigens nu al een week op en wie weet hoeveel mensen gebruik maken van deze 12 mnd actie en er dus later achter komen dat het er maar 6 zijn. Affijn ik kan hoog of laag springen maar bij MOBIEL.nl blijven ze dus vasthouden aan het feit dat het erg jammer is voor mij..maar ze er absoluut niets aan kunnen veranderen. Het schijnt zelfs erg moeilijk te zijn op het van de website af te halen. Ik heb trouwens diverse malen gebeld met ze en zelfs de jongens van de helpdesk wisten niet beter dan dat het in ieder geval 12 mnd moet zijn...tot ze met mijn vraag naar de manager gingen en daar hoorden dat het inderdaad toch anders was. Telfort ook nog aan de telefoon gehad maar die zeggen ook dat ik toch echt niet bij hun moet zijn.Dus moraal van dit verhaal...ik heb gewoon pech gehad en de volgende keer moet ik gewoon alles goed controleren.
WAT MIJ BETREFT VOOR MOBIEL.NL EEN HELE IJSKOUDE DOUCHE
Laatst gewijzigd door jorencasey op 10 feb 2010 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Opties
Surf & Mail onbeperkt:*
ja nee (€ 2,50 /mnd)
SMS bundel:
* Korting geldt 1e 12 maanden, daarna €10,00 p/mnd
Hm, het staat nog steeds op de eerste 12 maanden. Je kunt er op wijzen dat je in deze op het verkeerde been bent gezet en zelfs op dit moment het nog verkeerd staat. Met die 6 maanden zou ik geen genoegen nemen en deel hun terloops ook maar mee dat je jou verhaal op het internet zet.
Heb gemeld dat ik dit in ieder geval op internet ga zetten en het geen stijl vind(zelfs de twee jongens die ik aan de lijn heb gehad vonden het belachelijk maar ja hun zitten er ook maar om hun geld te verdienen en geven braaf door wat de manager zegt, die het overigens niet nodig vond om zelf aan de lijn te komen. Het is GEWOON een foutje en dat is jammer voor mij. (en iederéén die er nu nog een abonnement afsluit).
Nou het licht is aangegaan bij mobiel.nl. Vandaag hebben ze de looptijd van 12 mnd naar 6 mnd gebracht. Ben toch benieuwd hoeveel abonnementen ze er aan over hebben gehouden.