LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo alles in 1 bestellen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jehi0216
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 dec 2009 21:44

Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door jehi0216 »

Ik heb op 8 december bij ziggo een alles in 1 pakket besteld met de cisco harddiskrecorder. deze zou 12 januari j.l. bezorgd worden. echter 12 januari niks ontvangen ik weer bellen met ziggo kreeg ik te horen dat hij wel verstuurd was maar dat tnt post achter liep met uitleveren en dat ik hem voor 17 januari zou ontvangen omdat da mijn huidige provider Telfort afloopt. Vandaag nogmaals gebeld met ziggo blijkt dat ze nog niks verstuurd hebben omdat de cisco harddiskrecorder niet leverbaar is op dit moment. Maar ze zouden nu alleen de modem opsturen maar ze konden weer niet zeggen wanneer ik deze zou ontvangen terwijl mijn huidige internet afloopt en ikwel internet nodig ben voor mijn werk.

MikeD
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2010 13:39

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door MikeD »

Hmmm klinkt bekend in de oren dit verhaal.
Ik heb het ook in december aangevraagd en de startdatum zou 12-01-2010 zijn.
Ik heb nog gevraagd of dat ook echt zo is en dat werd uiteraard bevestigt met ja natuurlijk meneer.(hele gesprek is zelfs door mij opgenomen)

Ook ik heb nog niets mogen ontvangen.

Er werd zelfs nog rekening gehouden met het opzeggen van mijn huidige isp en kpn.

Ja het zou zo rot zijn als u zonder internet en telefoon zou zitten werd er nog gezegd .( ze hebben zich vast rot gelachen daar)

Volgende week maandag zit ik ook zonder vaste telefonie en internet.

Jammer dat ziggo niet gelijk had verteld dat het erg uit zou lopen.
Een leugentje voor eigen best wil zullen we maar zeggen :S

Ja en bij de brief nog wel vermelden dat levering iets langer kan duren en dat we pas voor ons abonnement gaan betalen zodra het pakket in ontvangst is genomen.

Ja dat snap ik ook wel voor iets betalen wat je niet hebt ligt niet voor de hand.


Nu toch al wat teleurgesteld in ziggo.

Mvg,

MDS

jehi0216
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 dec 2009 21:44

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door jehi0216 »

net met ziggo gebeld gewoon goed kwaad worden heb er mee bereikt dat er maandag een monteur komt om de modem af te leveren.

MikeD
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2010 13:39

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door MikeD »

jehi0216 schreef:net met ziggo gebeld gewoon goed kwaad worden heb er mee bereikt dat er maandag een monteur komt om de modem af te leveren.
Was benieuwd of je modem was geleverd.

Ik heb nu ook te horen gekregen dat de cisco decoder niet leverbaar is omdat ze problemen hebben met het lawaai.
In maart gaan ze de decoders weer leveren werd mij vandaag verteld.
De modems zijn dus ook niet of slecht leverbaar kreeg ik te horen.

Leuk een week te laat met het leveren en vanaf morgen zonder telefoon en internet.

Ja ziggo zo kan ik ook van alles beloven.

jehi0216
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 dec 2009 21:44

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door jehi0216 »

Ik heb inmiddels de router ontvangen en heb nu dus gewoon internet en telefoon de monteur was keurig optijd alleen deze dacht dat ik een internetstoring had en wist niet dat hij alleen kwam voor de modem af te leveren. Dus ik zou zeggen gewoon weeer bellen met ziggo en zeggen dat je internet nodig bent en niet eerder gaan ophangen dan dat ze je beloven een monteur te sturen op hun kosten.

MikeD
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2010 13:39

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door MikeD »

Lawaai uit de cisco pvr ontvanger.

Ik weet het dus niet de helpdesk boy zei het :S

teecee
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2010 19:58

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door teecee »

Jammer genoeg begint mijn eerste ervaring met ziggo ook zo slecht. Begin december 2009 gebeld met Ziggo om te informeren of het mogelijk is om naadloos over te stappen van tele2 naar ziggo (alles in 1). Mijn abbo bij tele2 loopt op 23-1-2010 af dus ik was volgens de ziggo ruimschoots op tijd veen naadloze overgang.

20 januari 2010 maar eens geinfoermeerd bij ziggo waar de modem etc bleef want het was tenslotte al 20 januari en ik had nog niets ontvangen. Nee, ik hoef mij geen zorgen te maken want de levering was al doorgegeven aan tnt voor bezorging dus zal uiterlijk 23 januari worden geleverd. De cisco pvr werd alleen later bezorgd (april?).

23 januari geen modem dus maar weer gebeld met ziggo. Tja kan gebeuren volgens medewerker maar er kan een expreszending volgen maar dat kan natuurlijk pas maandag de 25e. De ergenis begint te groeien bij mij want de toezegging van de 23e is dus niet gehaald.

26 januari geen modem dus maar weer gebeld. Ik zie dat het pakket (modem) de 14e al is aangeboden met dit track en trace nummer. Op mijn mededeling dat er niets door mij is ontvangen op de 14e reageert men verbaasd en we spreken af dat zij dit meteen na zal gaan en mijn vandaag hierover zal terugbellen.

Om 17.15 maar zelf gebeld omdat ik nog niets gehoord heb. Nee meneer, er staat hier niet geregistreerd dat u zal worden teruggebeld alleen dat u een vraag had over wanneer de modem wordt geleverd. Nee, de levering is nog niet door tnt bij u aangboden. Er is geen mogelijkheid om een modem af te halen en van de mogelijkheid van een expreszending weet zij niets. Er zit niets anders op dan 2 weken af te wachten. Als ik dan nog geen modem heb ontvangen kan ik weer bellen en gaan ze een nieuwe aanvraag doen. Mijn haren rijzen ten hemel en irritatie neemt snel toe.

Na mijn opmerking dat ik juist voor ziggo heb gekozen omdat dat volgens ziggo naadloos kon verlopen wordt al snel duidelijk dat de medewerker van ziggo daar geen boodschap aan heeft. Ziggo wil niets extra voor je doen als zij hun toezegging niet kunnen nakomen. Ik heb gewoon pech.

Ik baal ontzettend want ik heb mede gekozen voor ziggo ivm de naadloze overgang.

bloem71
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:30

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door bloem71 »

In augustus hebben wij online een alles in een pakket met cisco decoder aangevraagd zonder abonnement. Hiervan hebben wij een bevestiging gekregen via de mail.

Vanwege drukte kreeg ik het advies om dit online te regelen. Ik heb nog wel eerst geinformeerd , als je 1 van de isdn nummers meeneemt, de rest van de nummers van ons bedrijf behouden zouden blijven.

Dit was geen enkel probleem volgens de helpdesk, de nummers van ons bedrijf zouden gewoon bij de kpn blijven .

In September zou deze door een monteur geplaatst worden.

noppes dus. Toen kwam begin oktober kwam de monteur, maar er was geen pakket. Met een incompleet pakket heeft hij de tv en de telefoon aangesloten, maar schrok zich wild toen hij hoorde dat dit een isdn nummer was.

Meteen het nummerbehoud annuleren was zijn advies. dus dat hebben we meteen gedaan. Ik zou in de loop van de week het nieuwe nummer thuisgestuurd krijgen.

Een paar dagen later kwam het pakket aan ( er zat weer geen Cisco bij) met het snelle draadloze internetkastje.

De monteur kwam ook weer en heeft dit keurig geinstalleerd.

De cisco zou nageleverd worden en we zouden het telefoonnr ook krijgen.

Toen kregen we een brief dat we een cisco met abonnement kregen.

we hebben nooit om een abonnement gevraagd, dus dat pakket moest terug.

Toen begon het bellen en wachten, er zat een error in het systeem. Ze konden mij niet helpen.

Begin januari kregen we een nieuw klantnummer, alles zou goed komen er zou een nieuw alles in een pakket komen met telefoon en cisco decoder.

Het is nu bijna eind januari.

Tot op heden hebben wij nog steeds geen telefoon en geen cisco decoder.

Gisteren ontvingen wij hierover een brief, de levering wordt uitgesteld tot medio april.

Het alles in een pakket zou binnenkort geleverd worden....

Ik ben benieuwd....

bloem71
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:30

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door bloem71 »

Ik wil graag op kunnen nemen op de harde schijf en ik wil niet aan een afbetalingsregeling en vastzitten van de Cisco van 2 jaar..
Nu bepaal ik zelf, of ik een abonnement van 1 maand of een jaar wil en is de Cisco meteen van mij.

bloem71
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:30

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door bloem71 »

Volgens mij is er iemand wakkker geworden bij Ziggo.
Het alles in een pakket is gearriveerd en geinstalleerd.
Tv en draadloos internet werken.
Maar de telefoon waar we al een half jaar op zaten te wachten doet het nog steeds niet.
Alles gecheckt, maar nu was er een probleem met het ubee modem. (ik had hiervoor een scientific atlanta epc2203)
Volgens de helpdesk zou dit begin februari verholpen worden.(update)
Ik moet dan de stroom eraf en vervolgens na een tijdje de stroom er weer op zetten en dan kijken of ie het weer doet, luidde het advies.
Tja..en de cisco is er ook nog niet..(zou in april komen)
Zou het ooit nog goed komen
Heeft er iemand een tip??

willem.deboer
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 feb 2010 13:18

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door willem.deboer »

Ook ik heb nu aan den lijve ondervonden wat Ziggo allemaal doet om klanten al vanaf de eerste minuut ontevreden te maken. :twisted:
Eind december 2009 Alles-in-1 Plus besteld, Ziggo mijn oude internet provider laten opzeggen (Fout, nooit meer doen). Resultaat: 29 januari zou het nieuwe abo ingaan, ik heb vandaag, 1 februari, nog steeds geen hardware ontvangen. 5 februari wordt mijn oude abo afgesloten. Als ik dan nog niets van Ziggo heb ontvangen, heb ik geen internet en kan ik ook niet meer bellen, bovendien loop ik het risico mijn huidige telefoonnummer kwijt te raken.
Twee weken geleden ben ik alvast begonnen de helpdesk te bellen, omdat duidelijk werd dat de levering van de Cisco interactieve HD ontvanger vertraagd was wegens overweldigende belangstelling. Ik heb ze gevraagd dan in ieder geval alvast het modem te sturen, want ik zag de bui al hangen. Telkens weer werd ik "gerustgesteld" dat het allemaal goed zou komen. Ik heb inmiddels al ongeveer 10 keer met de helpdesk gebeld.
En vandaag 1-2-2010 heb ik nog steeds geen modem! Vandaag ben ik tegen helpdesk functioneel boos uitgevallen, in de hoop dat dat ze in beweging krijgt. Maar alle medewerkers die je aan de lijn krijgt kunnen niets doen, hebben geen mandaat, of geven als excuus dat ze van een ander bedrijf zijn dat door Ziggo is ingehuurd (!).

Wat kan je hier nou voor juridische stappen tegen ondernemen? Het is toch te gek voor woorden dat Ziggo dit ongestraft kan doen?

MikeD
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2010 13:39

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door MikeD »

Ik heb zoals hierboven ook al de nodige nare ervaringen kwa aansluiting met ziggo gehad.

Toch nadat bekend werd per brief dat er pas in april cisco decoders uitgegeven gaan worden aan klanten die voor 30 december zich hadden aangemeld kreeg ik 29 januari (ik zou 12 januari aangesloten worden) mijn ubee modem binnen.

Beloofde snelheid wordt gehaald en telefonie is ook al over.

Alles werkt naar behoren enkel ja digitaal tv kijken laat dus nog op zich wachten.

santos2812
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 feb 2010 13:43

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door santos2812 »

Wat een ellende met de overstap naar Ziggo Alles-in-niks pakket. :evil:
Ben vanaf december 2009 overgestapt van Tele2 naar Ziggo, want die had de kabel hier in de straat lopen. Ik dacht, dan houd ik alles bij 1 aanbieder.
Nou! Het was 1 grote ellende met Ziggo :evil: , na een maand hadden we nog geen telefoon en draadloss internet. En na 20x bellen met de helpdesk met mijn dure GSM minuten kwam ik ook al niet verder, als het te moeilijk werd gooiden ze zelfs de haak erop. Echt een aanfluiting die helpdesk van Ziggo, ze weten je gewoon echt niet te helpen. Toen heeft Ziggo maar spontaan een 2e router gestuurd, ook deze werkte voor geen meter met de modum van Ziggo.
vanaf nu heb ik het hele pakket opgezegt bij Ziggo, om maar weer HEEL snel terug te gaan naar Tele2. Dus vanaf het begin van geen enkele verdienste gebruik kunnen maken, dank je wel Ziggo :x Nou maar hopen dat ze niks doorberekenen, want daar zullen ze waarschijnlijk wel pietje precies mee zijn verwacht ik.

Wees dus gewaarschuwt bij het overstappen naar Ziggo.

willem.deboer
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 feb 2010 13:18

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door willem.deboer »

Inmiddels heb ik werkend internet van Ziggo, maar een week geen telefoon. Ik had een week ingecalculeerd tussen installeren nieuwe Ziggo en afsluiten oude provider. Ziggo leverde namelijk een week te laat op! En dat nog alleen omdat ik heel erg boos werd aan de telefoon, en toen kon er ineens een monteur langskomen met het modem om de boel aan te sluiten.

Treurig treurig. :evil:

MikeD
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2010 13:39

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door MikeD »

bloem71 schreef:Volgens mij is er iemand wakkker geworden bij Ziggo.
Het alles in een pakket is gearriveerd en geinstalleerd.
Tv en draadloos internet werken.
Maar de telefoon waar we al een half jaar op zaten te wachten doet het nog steeds niet.
Alles gecheckt, maar nu was er een probleem met het ubee modem. (ik had hiervoor een scientific atlanta epc2203)
Volgens de helpdesk zou dit begin februari verholpen worden.(update)
Ik moet dan de stroom eraf en vervolgens na een tijdje de stroom er weer op zetten en dan kijken of ie het weer doet, luidde het advies.
Tja..en de cisco is er ook nog niet..(zou in april komen)
Zou het ooit nog goed komen
Heeft er iemand een tip??
Ik vroeg me af of je na de update nog steeds problemen had met de ubee modem.
Ik heb hem na ontvangst 3 dagen online gehad zonder problemen en daarna kwam de nieuwe firmware en ook daarma ben ik nu al continu online.
System Up Time 9 days 17h:42m:14s

bloem71
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:30

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door bloem71 »

Gelukkig werkt het nieuwe modem goed na de update.
Eindelijk kunnen we weer met een vaste telefoon bellen, na een half jaar wachten en problemen .
63 telefoontjes en talloze contactformulieren waren er nodig om dit voor elkaar te krijgen.
Pas toen ik mijn probleem op diverse sites had gezet, is er actie ondernomen.
Nu is het nog wachten op de cisco... die zou medio april komen.....
en een fatsoenlijk financieële afhandeling.

santos2812
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 feb 2010 13:43

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door santos2812 »

willem.deboer schreef:Inmiddels heb ik werkend internet van Ziggo, maar een week geen telefoon. Ik had een week ingecalculeerd tussen installeren nieuwe Ziggo en afsluiten oude provider. Ziggo leverde namelijk een week te laat op! En dat nog alleen omdat ik heel erg boos werd aan de telefoon, en toen kon er ineens een monteur langskomen met het modem om de boel aan te sluiten.

Treurig treurig. :evil:
Ik kon kwaad worden wat ik wou naar Ziggo toe, maar een monteur langs sturen ho maar. Als ik niet had opgezegd, zat ik nu nog zonder telefoon en internet.

Ben nu gelukkig af van dat alles-in niks pakket :P

jehi0216
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 dec 2009 21:44

Re: Ziggo alles in 1 bestellen

Ongelezen bericht door jehi0216 »

Ik kijk net op mijn ziggo staat mijn factuur klaar voor februari en maart moet ik 260 euro betalen voor internet, telefonie en interactieve tv. maar ik heb nog helemaal geen interactieve tv want de cisco wordt pas in april geleverd dus dan ga ik toch ook niet betalen voor iets wat ik niet heb. zijn er nog meer mensen met dit probleem?

Gesloten