LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoon terreur

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
rocky007
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 dec 2009 21:20

Telefoon terreur

Ongelezen bericht door rocky007 »



Hallo,

Zijn er hier ook mensen die ongewenste telefoontjes krijgen van een NL Firma/bedrijf, zoals ze zeggen met standplaats in Berlijn/Dld.
Met dit telefoonnr: 0049 303229430 met als enquete vraag of ik rook of er verder rokers in de familie zijn.
Hadden vier keer gebeld, maar ik was niet thuis. De vijfde keer was ik wel thuis, vond het maar een raar nr, maar toch maar opgenomen aangezien ik ook familie en bekenden in Dld heb.

Gaat zoiets via telefoon robots. Want heb tijdens googelen op telefoon terreur en dit telefoonnr. nog veel en veel meer zulke nrs gevonden.
Zelfs van personen in Dld die lastig gevallen worden. Zag daar laatst op TV Akte09 Op Sat 1 een programma hierover.

Hoe kun je zoiets stoppen met Nl bedrijven??? die via Duitsland c.q. buitenland bellen en de mensen lastig vallen. Is dat ook in de wet geregeld?

Hoop nml dat het hierbij blijft, maar vrees het ergste.

Dank U.

Phoneowner.info en whocallsme.com o.a.

Miss Tascha
Berichten: 280
Lid geworden op: 15 dec 2009 19:21
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Telefoon terreur

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

Meld je gewoon aan voor het bel-me-niet register.
Maakt niet uit waarvoor of waar vandaan ze je bellen, ze mogen je niet bellen.

Ik gebruik het nu bijna twee maanden, ideaal!

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: Telefoon terreur

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Bel me niet is mooi, maar de KPN houd zich er niet aan ze gooien mijn ogen dicht met telefoontjes voor een of ander mobiel abonnement terwijl ik keer op keer zeg dat dit niet gewenst is, :twisted: ze zeggen dan doodleuk dat ik iets heb aangevinkt. :twisted: :evil: Ik vink alleen maar aan geen interesse, als ik eens iets invul. Maar ja dat snappen ze daar niet denk ik.

stofzuigertje

Re: Telefoon terreur

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Bel Me Niet werkt alleen in Nederland helaas.

Verder gewoon niets antwoorden en zeg dat je dit niet wilt en hoorn erop.
Als ze je lastig blijven vallen bij Politie klacht indienen zodra de afzender bekend is.
Wel is een lijstje met datum en tijd nodig.

Gesloten