LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 26 jan 2010 18:31
Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Ik heb jan. vorige jaar mijn hi-25 abbonement met sms verdubbelaar verlengt.
Hiervoor heb ik hetzelfde abbonment ook 2 jaar gehad. Zonder problemen en gezeur.
Maar vorig jaar is het gezeur begonnen.
Elke maand ontvang ik hoge rekeneningen en rekenen ze teveel voor smsjes.
Elke maand hang ik aan de telefoon en krijg ik 9 van de 10x gelijk.
Maar in december was ik het zat en besloot ik dat ik hiervan officiele klacht wilden maken. Kortom ik hing weer aan de telefoon. Ik zou binnen 4 werkdagen terug gebeld worden. Dit gebeurde niet.
Kortom ik hing weer aan de telefoon (zo krijg je dus nog hogere kosten!) en tot 3x toe 20 minuten aan de lijn gehangen zonder duidelijk antwoord, en alleen maar ontkenning. Dit terwijl ik al meerder malen geld terug heb gekregen!
Tot 3x toe is de verbinding verbroken en ben ik niet terug gebeld.
Kortom ik heb hi schriftelijk via de mail verzocht om mij te bellen. Ik kreeg vrij snel een mail terug dat mijn klacht geen klacht was omdat er niks aan de hand was? En dat ze mij niet terug konden bellen.
In de rekening daarna zie ik dat ze weer teveel rekenen en dat er weer 5 euro is terug gestord. Kortom er wordt gesjoemelt. Nu is het januari, ben ik 1 jaar verder en het schiet gewoon niet op zo.
Kortom ik ga morgen een schriftelijk klacht, met mijn voorgaande mailtjes en rekeningen van mijn telefoontjes naar de klantenservice naar hun opsturen. (aangetekend!)
Ik vroeg me af of er hier nog meer van dit soort zaken zijn?
Even duidelijk was mijn klachten zijn:
- teveel rekenen voor een smsje, 11 cent ipv de helft wat ze beloven.
- geld rekenen voor een telefoontje waar niemand opneemt en geen voicemail aanstaat. (DIT GEBEURT ECHT!)
- belachelijk slechte behandeling door de klantenservice
- geld terug storen, en dan ontkennen.
- verbinding verbreken, en niet terug bellen.
Hiervoor heb ik hetzelfde abbonment ook 2 jaar gehad. Zonder problemen en gezeur.
Maar vorig jaar is het gezeur begonnen.
Elke maand ontvang ik hoge rekeneningen en rekenen ze teveel voor smsjes.
Elke maand hang ik aan de telefoon en krijg ik 9 van de 10x gelijk.
Maar in december was ik het zat en besloot ik dat ik hiervan officiele klacht wilden maken. Kortom ik hing weer aan de telefoon. Ik zou binnen 4 werkdagen terug gebeld worden. Dit gebeurde niet.
Kortom ik hing weer aan de telefoon (zo krijg je dus nog hogere kosten!) en tot 3x toe 20 minuten aan de lijn gehangen zonder duidelijk antwoord, en alleen maar ontkenning. Dit terwijl ik al meerder malen geld terug heb gekregen!
Tot 3x toe is de verbinding verbroken en ben ik niet terug gebeld.
Kortom ik heb hi schriftelijk via de mail verzocht om mij te bellen. Ik kreeg vrij snel een mail terug dat mijn klacht geen klacht was omdat er niks aan de hand was? En dat ze mij niet terug konden bellen.
In de rekening daarna zie ik dat ze weer teveel rekenen en dat er weer 5 euro is terug gestord. Kortom er wordt gesjoemelt. Nu is het januari, ben ik 1 jaar verder en het schiet gewoon niet op zo.
Kortom ik ga morgen een schriftelijk klacht, met mijn voorgaande mailtjes en rekeningen van mijn telefoontjes naar de klantenservice naar hun opsturen. (aangetekend!)
Ik vroeg me af of er hier nog meer van dit soort zaken zijn?
Even duidelijk was mijn klachten zijn:
- teveel rekenen voor een smsje, 11 cent ipv de helft wat ze beloven.
- geld rekenen voor een telefoontje waar niemand opneemt en geen voicemail aanstaat. (DIT GEBEURT ECHT!)
- belachelijk slechte behandeling door de klantenservice
- geld terug storen, en dan ontkennen.
- verbinding verbreken, en niet terug bellen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 jan 2010 19:40
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Hallo,
Ik heb exact hetzelfde probleem met hi. Ik heb in september mijn abonnement verlengd. Al jaren heb ik een hi 20 abonnement wat tot kort geleden goed beviel. Mijn laatste 3 rekeningen waren ineens veel hoger als de rekeningen die ik al die jaren ervoor had gehad. Gebeld met de klantenservice van hi. Het probleem zou bij mezelf liggen omdat ik de verdubbelaar niet had geactiveerd. Uit coulance zou er ad € 50.00 gecrediteerd worden op mijn nieuwe rekening en de verdubbelaar zou worden aangezet. Ik heb over de afgelopen maanden +/- € 140.00 boven mijn abonnement gesmst dus ik wilde het teveel betaalde terug. Bij hi wordt je van het kaste naar de muur gestuurd. De eerste keer dat ik in de winkel was werd mij verteld dat het inderdaad niet klopte en dat ik even moest bellen en dat het dan zo opgelost zou zijn. In de kpn winkel sturen ze me naar de klantenservice en andersom. Uiteindelijk een klacht ingediend. Daar werd ik vandaag over teruggebeld met hetzelfde verhaal. De mevrouw van de klantenservice kon mij meedelen dat het niet de taak was van de hi medewerkers om mij in te lichten over de verdubbelaar. Maar hoe had ik dat kunnen weten dan? ik verleng iets wat goed bevalt. Daarnaast klopt de rekening niet, ik zou zonder verdubbelaar ad € 0.17ct per sms moeten betalen en ik heb maanden ad € 0.25ct betaald maar er wordt niet geluisterd. Morgen maar weer terug naar de winkel.
To be continued
Ik heb exact hetzelfde probleem met hi. Ik heb in september mijn abonnement verlengd. Al jaren heb ik een hi 20 abonnement wat tot kort geleden goed beviel. Mijn laatste 3 rekeningen waren ineens veel hoger als de rekeningen die ik al die jaren ervoor had gehad. Gebeld met de klantenservice van hi. Het probleem zou bij mezelf liggen omdat ik de verdubbelaar niet had geactiveerd. Uit coulance zou er ad € 50.00 gecrediteerd worden op mijn nieuwe rekening en de verdubbelaar zou worden aangezet. Ik heb over de afgelopen maanden +/- € 140.00 boven mijn abonnement gesmst dus ik wilde het teveel betaalde terug. Bij hi wordt je van het kaste naar de muur gestuurd. De eerste keer dat ik in de winkel was werd mij verteld dat het inderdaad niet klopte en dat ik even moest bellen en dat het dan zo opgelost zou zijn. In de kpn winkel sturen ze me naar de klantenservice en andersom. Uiteindelijk een klacht ingediend. Daar werd ik vandaag over teruggebeld met hetzelfde verhaal. De mevrouw van de klantenservice kon mij meedelen dat het niet de taak was van de hi medewerkers om mij in te lichten over de verdubbelaar. Maar hoe had ik dat kunnen weten dan? ik verleng iets wat goed bevalt. Daarnaast klopt de rekening niet, ik zou zonder verdubbelaar ad € 0.17ct per sms moeten betalen en ik heb maanden ad € 0.25ct betaald maar er wordt niet geluisterd. Morgen maar weer terug naar de winkel.
To be continued
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 26 jan 2010 18:31
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
interessant!
Wil je me misschien op de hoogte houden?
Ben benieuwd wat ze morgen in de winkel zeggen!
Wil je me misschien op de hoogte houden?
Ben benieuwd wat ze morgen in de winkel zeggen!
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Wat toevallig dat ik op deze conversatie stuit, ik heb nl. zojuist een mail verstuurd naar KPN met klachten over ongeveer hetzelfde probleem.
In oktober heb ik voor m'n dochter een Hi-abonnement afgesloten. Na haar bel- en sms-gedrag bekeken te hebben kozen we voor een Hi-online abonnement 75 (minuten)/150(sms'jes), met daarbij gratis de telefoon die ze graag wilde. Wij verwachtten namelijk, door de enthousiast vermelde sms-verdubbelaar, de beschikking te hebben over 300 sms'jes in de bundel. Mooi niet dus: je krijgt er met dit abonnement maar 75, 150 na verdubbeling. Pure misleiding in mijn ogen; als je abonnementen aan het kijken en vergelijken bent vermelden ze dat echt niet hoor! Dat was klacht 1. Toen kwam de eerste rekening: 100 euro, waar ik 13,95 verwachtte! Hoe ik ook rekende, met geen mogelijkheid kwam ik zelfs maar in de buurt van het - al dure (VOOR verdubbeling) - tarief van 19 ct. 25 Cent was het minimum waar ik op kwam.
Mail gestuurd naar KPN. Meteen in de eerste reactie werd "uit coulance" een bedrag van ruim 59 euro teruggeboekt (nog te ontvangen). Erg aardig, daar niet van, maar op mijn klacht dat ik me misleid voelde werd niet ingegaan, en ook niet op mijn melding dat volgens mij hun gehanteerde tarieven niet klopten. Dus maar weer een mailtje, met het verzoek of we e.e.a. niet konden omzetten naar een andersoortig abonnement (SIM-only bij voorkeur), waarbij ik dan de telefoon apart zou betalen. Toen werd het stil, 10 dagen lang. Zelf maar weer gemaild gisteren. De reactie vandaag was: ik heb de verdubbelaar voor je aangezet, ik hoop je hiermee voldoende....blabla. Mijn reactie was uiteraard: nee, dat is niet voldoende, ik wil een ander abonnement. De, in mijn ogen lompe reactie was: "Uit je e-mail begrijp ik dat je het abonnement kosteloos voortijdig wilt beëindigen. Dit is helaas niet mogelijk. Wanneer je de bestelling ontvangt heb je een zichttermijn van 8 dagen. Binnen deze termijn kun je de voorwaarden van je abonnement nagaan en je toestel uitproberen. Als je de bestelling niet retourneert binnen deze zichttermijn ga je akkoord met de aankoop."
Nou dit bericht wordt al veel te lang, dus ik zal er maar een eind aan breien. Mijn laatste reactie aan hun vermeldt nogmaals dat ik me misleid voel, dat ik in mijn ogen door hun schuld een verkeerd abonnement heb, en dat ik een fatsoenlijke oplossing wil. Ben bang dat ik toch de consumentenbond erbij zal moeten halen
In oktober heb ik voor m'n dochter een Hi-abonnement afgesloten. Na haar bel- en sms-gedrag bekeken te hebben kozen we voor een Hi-online abonnement 75 (minuten)/150(sms'jes), met daarbij gratis de telefoon die ze graag wilde. Wij verwachtten namelijk, door de enthousiast vermelde sms-verdubbelaar, de beschikking te hebben over 300 sms'jes in de bundel. Mooi niet dus: je krijgt er met dit abonnement maar 75, 150 na verdubbeling. Pure misleiding in mijn ogen; als je abonnementen aan het kijken en vergelijken bent vermelden ze dat echt niet hoor! Dat was klacht 1. Toen kwam de eerste rekening: 100 euro, waar ik 13,95 verwachtte! Hoe ik ook rekende, met geen mogelijkheid kwam ik zelfs maar in de buurt van het - al dure (VOOR verdubbeling) - tarief van 19 ct. 25 Cent was het minimum waar ik op kwam.
Mail gestuurd naar KPN. Meteen in de eerste reactie werd "uit coulance" een bedrag van ruim 59 euro teruggeboekt (nog te ontvangen). Erg aardig, daar niet van, maar op mijn klacht dat ik me misleid voelde werd niet ingegaan, en ook niet op mijn melding dat volgens mij hun gehanteerde tarieven niet klopten. Dus maar weer een mailtje, met het verzoek of we e.e.a. niet konden omzetten naar een andersoortig abonnement (SIM-only bij voorkeur), waarbij ik dan de telefoon apart zou betalen. Toen werd het stil, 10 dagen lang. Zelf maar weer gemaild gisteren. De reactie vandaag was: ik heb de verdubbelaar voor je aangezet, ik hoop je hiermee voldoende....blabla. Mijn reactie was uiteraard: nee, dat is niet voldoende, ik wil een ander abonnement. De, in mijn ogen lompe reactie was: "Uit je e-mail begrijp ik dat je het abonnement kosteloos voortijdig wilt beëindigen. Dit is helaas niet mogelijk. Wanneer je de bestelling ontvangt heb je een zichttermijn van 8 dagen. Binnen deze termijn kun je de voorwaarden van je abonnement nagaan en je toestel uitproberen. Als je de bestelling niet retourneert binnen deze zichttermijn ga je akkoord met de aankoop."
Nou dit bericht wordt al veel te lang, dus ik zal er maar een eind aan breien. Mijn laatste reactie aan hun vermeldt nogmaals dat ik me misleid voel, dat ik in mijn ogen door hun schuld een verkeerd abonnement heb, en dat ik een fatsoenlijke oplossing wil. Ben bang dat ik toch de consumentenbond erbij zal moeten halen
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 11 jan 2010 13:02
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Hallo,
Ik heb hier ergens een tip gelezen dat je op marketing manager van Hi op de site Linkeldn (als ik het goed typ) moet zoeken. Dan vind je vast en zeker wat namen.
En probeer dan even contact met hen te zoeken!
Gr. Sunshine80
Ik heb hier ergens een tip gelezen dat je op marketing manager van Hi op de site Linkeldn (als ik het goed typ) moet zoeken. Dan vind je vast en zeker wat namen.
En probeer dan even contact met hen te zoeken!
Gr. Sunshine80
Laatst gewijzigd door Sunshine80 op 09 feb 2010 12:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Ik ga z.s.m. een klacht indienen bij de geschillencommissie
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 10 jul 2009 21:47
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Ook ik heb net kpn een mail gestuurd.
Heb in oktober mijn Hi20 verlengd naar een Hi25, omdat ik soms net buiten mijn bundel belde.
Prima, moet ik dus 5 euro meer betalen, maar misschien minder aan gesprekskosten....
Maar mijn rekening werd meer dan verdubbeld!
Zit nu soms boven de 100 euro!
In plaats van 10 cent per sms, betaal ik nu 25 cent.
Dit vind ik echt belachelijk, mede door de 'verdubbelaar'.
We zijn toch geen loterij, waar je meer kansen krijgt als je die in zet.
En in de winkel werd deze informatie natuurlijk niet doorgegeven aan de klant.
Ik was jaren trouwe klant bij KPN, maar ben benieuwd wat ze hiermee doen.
Als het tegen valt, waar ik bang voor ben na het lezen van al deze berichten, stap ik binnenkort wel over.
Nou ja, binnenkort... ik zit helaas nog wel even aan ze vast.
GRrrrrr.
Heb in oktober mijn Hi20 verlengd naar een Hi25, omdat ik soms net buiten mijn bundel belde.
Prima, moet ik dus 5 euro meer betalen, maar misschien minder aan gesprekskosten....
Maar mijn rekening werd meer dan verdubbeld!
Zit nu soms boven de 100 euro!
In plaats van 10 cent per sms, betaal ik nu 25 cent.
Dit vind ik echt belachelijk, mede door de 'verdubbelaar'.
We zijn toch geen loterij, waar je meer kansen krijgt als je die in zet.
En in de winkel werd deze informatie natuurlijk niet doorgegeven aan de klant.
Ik was jaren trouwe klant bij KPN, maar ben benieuwd wat ze hiermee doen.
Als het tegen valt, waar ik bang voor ben na het lezen van al deze berichten, stap ik binnenkort wel over.
Nou ja, binnenkort... ik zit helaas nog wel even aan ze vast.
GRrrrrr.
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Oh wow ik ben helemaal gelukkig
Via een tip van een mede-forumlezer kwam ik aan een email-adres van een "echte" KPN-Hi-medewerker (lees tip hier: http://kpnwanprestatie.wordpress.com/pl ... ruwklacht/ en scroll naar nr. 38).
Deze betreffende medewerker had eigenlijk geen bemoeienis met abonnementen, en zei mijn klacht te hebben doorgestuurd naar de klantenservice. Uiteraard dacht ik toen: sja, daar ben ik al geweest, beginnen we weer opnieuw. Maar nee, zojuist ben ik gebeld door een vriendelijke dame van KPN/Hi en we zijn er helemaal uitgekomen! Dus: blijf volhouden, en niet bellen maar mailen, dan heb je ook je zaakjes op schrift, mocht dat toch nog nodig zijn
Via een tip van een mede-forumlezer kwam ik aan een email-adres van een "echte" KPN-Hi-medewerker (lees tip hier: http://kpnwanprestatie.wordpress.com/pl ... ruwklacht/ en scroll naar nr. 38).
Deze betreffende medewerker had eigenlijk geen bemoeienis met abonnementen, en zei mijn klacht te hebben doorgestuurd naar de klantenservice. Uiteraard dacht ik toen: sja, daar ben ik al geweest, beginnen we weer opnieuw. Maar nee, zojuist ben ik gebeld door een vriendelijke dame van KPN/Hi en we zijn er helemaal uitgekomen! Dus: blijf volhouden, en niet bellen maar mailen, dan heb je ook je zaakjes op schrift, mocht dat toch nog nodig zijn
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 11 jan 2010 13:02
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Yeah... you're welcome...
Ik ben blij dat mijn probleem op is gelost en gun dat mijn mede forummers natuurlijk ook!
Ik ben blij dat mijn probleem op is gelost en gun dat mijn mede forummers natuurlijk ook!
-
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Met de Hi SMS Verdubbelaar kun je 2 keer zoveel SMS-berichten versturen. Zonder de Hi SMS Verdubbelaar kost ieder SMS-bericht 1 belminuut. Met de Hi SMS Verdubbelaar kun je 2 SMS-berichten versturen voor 1 belminuut. De Hi SMS Verdubbelaar is gratis en je kunt deze dienst activeren door ‘Dubbel Aan’ te SMS’en naar 1266 of via onderstaande link.
http://www.hi.nl/dubbel
Je dient er rekening mee te houden dat Hi rekent met standaard tarieven. Je ontvangt hierdoor een opgehoogd bundeltegoed. Om je toch tegen de juiste tarieven te laten verbruiken, ontvang je meer bundeltegoed. Voor een uitleg over jouw telefoonrekening kun je één van onderstaande links raadplegen.
Hi Bel & Sms Abonnement vóór 1 juli 2009 aangeschaft
Hi Bel & Sms Abonnement vanaf 1 juli 2009 aangeschaft
Hi Online Abonnement
Met vriendelijke groet,
Lotte
Hi Webcare
http://www.hi.nl/dubbel
Je dient er rekening mee te houden dat Hi rekent met standaard tarieven. Je ontvangt hierdoor een opgehoogd bundeltegoed. Om je toch tegen de juiste tarieven te laten verbruiken, ontvang je meer bundeltegoed. Voor een uitleg over jouw telefoonrekening kun je één van onderstaande links raadplegen.
Hi Bel & Sms Abonnement vóór 1 juli 2009 aangeschaft
Hi Bel & Sms Abonnement vanaf 1 juli 2009 aangeschaft
Hi Online Abonnement
Met vriendelijke groet,
Lotte
Hi Webcare
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 26 jan 2010 18:31
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
En dan nog reclame maken ook...
jonge jonge jonge.
ga in plaats daar van is opzoek naar oplossingen voor deze klachten!
jullie maken er een potje van.
jonge jonge jonge.
ga in plaats daar van is opzoek naar oplossingen voor deze klachten!
jullie maken er een potje van.
-
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Bovenstaande post van Hi Webcare is geplaatst om de Hi SMS Verdubbelaar uit te leggen. Uit dit topic blijkt dat er veel onduidelijkheid bestaat over de Hi SMS Verdubbelaar. In bovenstaande post wordt deze dienst beschreven en wordt er verteld hoe je deze kunt activeren. Dit is alleen in het voordeel van de klant en niet bedoeld als reclame.ikbenhetzat1 schreef:En dan nog reclame maken ook...
jonge jonge jonge.
ga in plaats daar van is opzoek naar oplossingen voor deze klachten!
jullie maken er een potje van.
Dit geldt ook voor de PDF bestanden waarin een uitleg staat over de telefoonrekeningen.
Verschillende gebruikers zijn reeds benaderd middels een privé bericht zodat de klachten die zij hebben in behandeling genomen kunnen worden.
Met vriendelijke groet,
Lotte
Hi Webcare
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 11 jan 2010 13:02
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Ja, een privébericht ontvangen, terwijl ik mijn probleem al begin januari op dit forum heb geplaatst. Het is inmiddels al opgelost. Ik was niet van plan om er maanden op te gaan zitten wachten...Hi-Webcare schreef:Bovenstaande post van Hi Webcare is geplaatst om de Hi SMS Verdubbelaar uit te leggen. Uit dit topic blijkt dat er veel onduidelijkheid bestaat over de Hi SMS Verdubbelaar. In bovenstaande post wordt deze dienst beschreven en wordt er verteld hoe je deze kunt activeren. Dit is alleen in het voordeel van de klant en niet bedoeld als reclame.ikbenhetzat1 schreef:En dan nog reclame maken ook...
jonge jonge jonge.
ga in plaats daar van is opzoek naar oplossingen voor deze klachten!
jullie maken er een potje van.
Dit geldt ook voor de PDF bestanden waarin een uitleg staat over de telefoonrekeningen.
Verschillende gebruikers zijn reeds benaderd middels een privé bericht zodat de klachten die zij hebben in behandeling genomen kunnen worden.
Met vriendelijke groet,
Lotte
Hi Webcare
-
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Op 04-03-2010 is het Hi Webcare team begonnen met reageren op Online Klachten om de klanttevredenheid te vergroten. Een onderdeel hiervan is dat we ook reageren op oudere klachten omdat deze klanten ook recht hebben op een goede oplossing.Sunshine80 schreef:Ja, een privébericht ontvangen, terwijl ik mijn probleem al begin januari op dit forum heb geplaatst. Het is inmiddels al opgelost. Ik was niet van plan om er maanden op te gaan zitten wachten...
Met vriendelijke groet,
Lotte
Hi Webcare
-
- Berichten: 32266
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Beste Lotte,
Ik zal wel weer de man van de domme vragen zijn.
Maar als die SMS-verdubbelaar gratis en voor iedereen is, zodat je twee keer zoveel SMS-jes kunt versturen - waarom geven jullie dat dubbele SMS-pakket dan niet in één keer, zonder dat de klant allemaal spagaat-trucjes uit moet halen om datgene te krijgen wat jullie aanbieden.
Wat is het nut van zo iets omslachtigs.
Niet iedereen is even handig met internet, en even goed in het lezen van kleine lettertjes en weet ik wat nog meer.
Het zou voor jullie makkelijker zijn, en voor de consument ook. Ik kan de klantvriendelijkheid van die SMS-verdubbelaar er echt niet van af zien.
Maar nogmaals, ik ben maar een heel eenvoudig mannetje dat in heel eenvoudige oplossingen denkt. Die overigens over het algemeen wel het beste werken.
Ik zal wel weer de man van de domme vragen zijn.
Maar als die SMS-verdubbelaar gratis en voor iedereen is, zodat je twee keer zoveel SMS-jes kunt versturen - waarom geven jullie dat dubbele SMS-pakket dan niet in één keer, zonder dat de klant allemaal spagaat-trucjes uit moet halen om datgene te krijgen wat jullie aanbieden.
Wat is het nut van zo iets omslachtigs.
Niet iedereen is even handig met internet, en even goed in het lezen van kleine lettertjes en weet ik wat nog meer.
Het zou voor jullie makkelijker zijn, en voor de consument ook. Ik kan de klantvriendelijkheid van die SMS-verdubbelaar er echt niet van af zien.
Maar nogmaals, ik ben maar een heel eenvoudig mannetje dat in heel eenvoudige oplossingen denkt. Die overigens over het algemeen wel het beste werken.
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 11 jan 2010 13:02
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Het is goed dat jullie dit nu eindelijk doen, maar het had wel veel eerder gemogen...Hi-Webcare schreef:Op 04-03-2010 is het Hi Webcare team begonnen met reageren op Online Klachten om de klanttevredenheid te vergroten. Een onderdeel hiervan is dat we ook reageren op oudere klachten omdat deze klanten ook recht hebben op een goede oplossing.Sunshine80 schreef:Ja, een privébericht ontvangen, terwijl ik mijn probleem al begin januari op dit forum heb geplaatst. Het is inmiddels al opgelost. Ik was niet van plan om er maanden op te gaan zitten wachten...
Met vriendelijke groet,
Lotte
Hi Webcare
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Die handmatig aanzetten van SMS verdubbelaar vind ik al vanaf het begin een smerig en vieze truc. KPN gaat uit van de domheid van de klant ( en o.a. mij als verkoper) dat wij dit allen vergeten en ze dubbel kunnen cashen voor een sms.
Maar goed dat is KPN, de duurste provider in NL, altijd als eerste met de tariefsverhogingen en de rest hobbelt er achter aan, wees eerlijk, 24,95 aansluitkosten voor een Sim Only en hoge maandkosten voor een Sim Only. Duidelijk dat KPN niet op SO klanten zit te wachten..
Maar goed dat is KPN, de duurste provider in NL, altijd als eerste met de tariefsverhogingen en de rest hobbelt er achter aan, wees eerlijk, 24,95 aansluitkosten voor een Sim Only en hoge maandkosten voor een Sim Only. Duidelijk dat KPN niet op SO klanten zit te wachten..
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 11 jan 2010 13:02
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
I agree. Ik heb ook SO, maar zo voordelig is het niet... Naaiers.
-
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Hi brengt bij alle klanten die een nieuw abonnement afsluiten entreekosten in rekening. Dit geldt niet alleen voor klanten die een Hi Sim Only abonnement afsluiten. Wanneer je je abonnement verlengd worden er geen entreekosten in rekening gebracht.mich24 schreef: Maar goed dat is KPN, de duurste provider in NL, altijd als eerste met de tariefsverhogingen en de rest hobbelt er achter aan, wees eerlijk, 24,95 aansluitkosten voor een Sim Only en hoge maandkosten voor een Sim Only. Duidelijk dat KPN niet op SO klanten zit te wachten..
Met vriendelijke groet,
Lotte
Hi Webcare
Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!
Loze opmerking Lotte, werk zelf in de telecom.Hi-Webcare schreef:Hi brengt bij alle klanten die een nieuw abonnement afsluiten entreekosten in rekening. Dit geldt niet alleen voor klanten die een Hi Sim Only abonnement afsluiten. Wanneer je je abonnement verlengd worden er geen entreekosten in rekening gebracht.mich24 schreef: Maar goed dat is KPN, de duurste provider in NL, altijd als eerste met de tariefsverhogingen en de rest hobbelt er achter aan, wees eerlijk, 24,95 aansluitkosten voor een Sim Only en hoge maandkosten voor een Sim Only. Duidelijk dat KPN niet op SO klanten zit te wachten..
Met vriendelijke groet,
Lotte
Hi Webcare
Lees eens goed wat ik erover zeg. Dan kan je tocht weten dat ik in dit geval eens een keertje niet achter KPN sta. Nu probeer je te lijmen en KPN in een goed daglicht te zetten ( logisch,tis je werk) maarrr.. Ik heb wel gelijk!