LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het is de schuld van de beurs !

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Het is de schuld van de beurs !

Mee eens
6
32%
Niet mee eens
13
68%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Marja
Berichten: 55
Lid geworden op: 29 aug 2003 01:04

Re: Het is de schuld van de beurs !

Ongelezen bericht door Marja »

En denk niet dat Dexia niet wist hoe zo,n contract werkelijk in elkaar stak!

Marja
Berichten: 55
Lid geworden op: 29 aug 2003 01:04

Re: Het is de schuld van de beurs !

Ongelezen bericht door Marja »

Dus uiteindelijk als de beursen gestegen zouden zijn, en je je contract met winst zou eindigen, had geen haan gekraait naar de enorme financiele risico,s die je eigenlijk heb genomen, want zolang je niet hoeft af te lossen, ben je je er niet van bewust dat je een enorm bedrag hebt geleent! en dit was dus de "grap" erachter.

Gast

Re: Het is de schuld van de beurs !

Ongelezen bericht door Gast »

Helaas wel Marja maar dat hadden ze je moeten vertellen, dat er risico's aan verbonden waren.

Albert.

Marja
Berichten: 55
Lid geworden op: 29 aug 2003 01:04

Re: Het is de schuld van de beurs !

Ongelezen bericht door Marja »

Daarom sprong ik uit mijn vel om dat dus ene Toos veronderstelt dat het de schuld van de beurs is, dit is gewoon niet juist.
En dank aan CB, die begrijpt het ook wel,
Die Dubio of Oud Legio medewerker, Dexia medewerker of wat anders,
denkt nog steeds de "slimme gladde jongen uit te hangen".
Die tijd is voorbij

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Het is de schuld van de beurs !

Ongelezen bericht door Dubio »

willem,

In mijn stukje staat al waarom Dexia toch massaal contracten bleef verkopen, ze hadden Labouchere voor veel geld gekocht en wouden daar toch iets van terugzien.

Daarom konden ze Laboucher niet aanpakken: ze waren zelf Labouchere. Ze konden hooguit Aegon aanpakken: en zie: daar loopt reeds een rechtzaak tegen. Die naar mijn mening nog kanslozer is dan die van menig gedupeerde jegens Dexia, aangezien Dexia als bank als deskundig aangediend te worden.

En Marja,

Natuurlijk snap ik wat je met aflossingsvrij bedoeld, maar als je het letterlijk opvat...ach ja, inleg kan ook in velerlei wegen uitgelegd worden.

domme willie

Re: Het is de schuld van de beurs !

Ongelezen bericht door domme willie »

willems, ****** zijn met meer dan 1 en dus meervoud en dus zijn, mekander is geen nederlands woord, elkaar wel en mochten wij elkaar ontmoeten drinken we samen een kop koffie op mijn rekening en na afloop een flinke pot bier. Ook op mijn rekening want ik kan toch bij Dexia declareren. En dat van dat ei klopt ook al niet. Wat klopt wel aan jou???????????????

willems

Re: Het is de schuld van de beurs !

Ongelezen bericht door willems »

Jij wilt mij kennelijk corrigeren om te laten zien dat je nederlands kent. Indien jij nederlands verstond, wat je niet doet, kon je ook verstaan dat je een eikel bent. Voor "mekaar" raadpleeg groene boekje of van Daele eikel.En geloof mij, eikel is echt enkelvoud ook voor een tweeling.. Zo te zien heb je hier en daar een paar nederlandse uitdrukkingen gehoord die je hier wil komen uitproberen door anderen te corrigeren. Indien je echt wil weten wat je bent , zoek eens eikel op dan weet je meteen wat je bent, eikel.

Ik heb verder geen behoefte om noch thee noch een potbiet met jou te drinken.
Ik vind je een eikel en heb verder een schijt aan jou. En laat het zo wezen, lal!

F. Duchateau
Berichten: 101
Lid geworden op: 22 okt 2003 08:45

Re: Het is de schuld van de beurs !

Ongelezen bericht door F. Duchateau »

Voor "mekaar" raadpleeg groene boekje of van Daele eikel
Best knap om in zo'n zin met van Dale een spelfout te maken.

leasewinner
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 nov 2003 22:25

Re: Het is de schuld van de beurs !

Ongelezen bericht door leasewinner »

Ik ben het wel met de stelling eens. Er zijn 100 duizenden contracten met winst van de hand gedaan. Die mensen wisten wat ze deden en hebben fijn getafeld toen de centjes binnen kwamen. Sommige van deze mensen zijn nu ook vast aangesloten bij diverse stichtingen.
Het is een gegeven dat sommige mensen zijn misleid. Vaak niet door Dexia, maar door adviseurs die deze produkten verkochten en daar bijzonder goed aan verdienden. Die tussenpersonen zijn nog veel meer eng bezig geweest dan Dexia of haar voorgangers Labouchere. Ik ben er ook van overtuigd dat als de beurs nu op 1000 punten zou hebben gestaan, de meeste mensen op dit forum het een geweldig produkt hadden gevonden. Allemaal rijk dankzij de stijgende beurs.
En voor de rest zou iedereen graag wat normen en waarden toewensen. Het heeft geen zin om dergelijke taal te spuien. Wees aardig voor elkaaar!!

willems

Re: Het is de schuld van de beurs !

Ongelezen bericht door willems »

Voor DUchateau: Oorsprong:Johan Hendrik van Daele geboren te Sluis 15 februarie 1828 aldaar 19 mei 1872.
Als toetje dit voor van de kasteel: in 1828 werd voor aa ae geschreven in het vlaams. vb daelmans luypaers en verder vandekastelen Sluis is méér Vlaams dat je durft te denken! Nerderland Sluis kwam later!!!

Gesloten