Beste forumcollega's,
Ik ben al 4 weken bezig met T-Mobile voor het verkrijgen van een code om de simlock van een GSM te verwijderen.
Ik heb de code telefonisch aangevraagd.
De m.ts van de klantenservice vroeg mijn emailadres en vertelde dat ik de code binnen 24 uur zou krijgen.
Vervolgens heb ik 2 dagen later teruggebeld. Toen bleek dat de termijn van 24 uur 1 week zou zijn en dat de 1e m.ts een tobprestatie had geleverd door ca 10 fouten in mijn mailadres te zetten.
Week later maar weer eens gebeld. Ook d.os 2 was geslaagd in het fout opschrijven van mijn (gespelde) mailadres.
Klacht per mail ingediend. Toen bleek dat ze voor het toestel een code bij de fabrikant moesten aanvragen (wat een k.tsmoes).
Reactie per mail gestuurd - automatische (zoethouder) ontvangstbevestiging ontvangen, maar twee weken later geen reactie.
T-mobile is een van oorsprong Duits bedrijf:
- of er werken mensen die niet weten wat Duitse Punktlichkeit betekent
- of die Duitsers zijn de koude oorlog voor het WK al begonnen.
Ik baal hiervan.
JJ
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile en Simlock ervaringen
Re: T-Mobile en Simlock ervaringen
Wat doe je toch moeilijk, ga gewoon naar de weekmarkt, daar staan meestal wel zo'n kraampje om je sim-lock er voor 10 euro ervan af te laten halen. Er zijn ook wel eens winkeltjes waar het bij staat dat ze sim-locks verwijderen.
Re: T-Mobile en Simlock ervaringen
je had het ook via my-tmobile kunnen aanvragen, dan is de enige die een fout kan maken in het mailadres jijzelf, omdat je dit dan in dient te typen. scheelt een heleboel frustratie.
Of had het via post naar je huisadres laten sturen.
Of had het via post naar je huisadres laten sturen.