LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lindorf primahuur

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door snepke »

Op Lindorff B.V staan ook brieven en bij Radar Helpt staan ook voorbeeld brieven.Daar heb ikzelf ook gebruik van gemaakt toen ik onterecht werd aangeschreven door Lindorff.Maar of ze er van onder de indruk zijn ,niet echt want ze blijven gewoon dreigbrieven sturen.Als je zeker weet dat het onterecht is nooit betalen.Vraag bewijs en onderliggende stukken ,ze zijn verplicht die te sturen.Doe niets telefonisch i.v.m bewijslast.Als je een mail stuurt vraag een leesbevestiging en alles bewaren,maak een kopie van brieven voor je zelf.

Sheikhrattle59
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2010 12:48

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door Sheikhrattle59 »

Als zei de moed hebben mij een onzinnige rekening te sturen, voel ik mij niet bezwaard om een onzinnig antwoord te geven. Ze zijn echt van de pot gerukt

elmo43
Berichten: 542
Lid geworden op: 03 sep 2009 19:53

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door elmo43 »

:lol: :D Ja dat kan niet ontkent worden als je het forum leest, maar was gewoon nieuwsgierig of je daadwerkelijk op die manier had gereageerd. :wink:

Sheikhrattle59
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2010 12:48

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door Sheikhrattle59 »

Ja zeker heb ik dat gedaan :oops: We pikken al te veel

Sheikhrattle59
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2010 12:48

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door Sheikhrattle59 »

:D Heb een uur met KPN gesproken en alles doorgenomen en die kunnen niets vinden waaruit blijkt dat ik KPN geld ben verschuldigd. Denk zelf dat ik ook maar voor mijzelf ga beginnen, als ik er 10.000 aanschrijf zullen er altijd wel mensen bij zijn die schrikken en mij betalen.
Ze beseffen niet hoe ze sommige mensen de angst op de stuipen jagen.
Heb rechtsbijstand, dus laat ze maar komen met hun onzin en spook aanmaningen.Het is dat ik het hier bij toeval tegen kwam en dat zegt ook al heel veel. :wink:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door snepke »

Heb je Lindorff B.V al gelezen,daar staan nog meer gedupeerde op.

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door Pavlova »

Sheikhrattle59 schreef:Zijn jullie van de pot gerukt of zo?
Sheikhrattle59 schreef:Wens verder door jullie niet lastig gevallen te worden anders ben ik genoodzaakt om mijn raadsman in te schakelen.Stelletje sukkels
Ach, medewerkers van incassobureau's en van deurwaarderskantoren krijgen nog wel veel ergere dingen naar het hoofd geslingerd, telefonisch, per brief mail of fax. In persoon durven de meesten het toch niet. Als het taalgebruik en schelden echt over de schreef gaat stuur ik wel een brief waarin ik eerst aangeef niet gediend te zijn van het taalgebruik en zal verzoeken dit na te laten, zodat communicatie mogelijk wordt. Anders doe ik het niet want ik ben net zo goed een mens.

@Sheikhrattle59: Hou er gewoon rekening mee dat het wel degelijk mensen zijn die bij Lindorff werken, en denk ook niet dat je indruk maakt met je tekst. Het zal eerder het effect hebben dat je niet serieus wordt genomen.

Sheikhrattle59
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2010 12:48

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door Sheikhrattle59 »

:oops: Is goed JUFROUW :lol: :oops:

Zal niet meer reageren op dit onderwerp, trek mijn eigen plan wel. Is me veel te vermoeiend allemaal. Stuur alles gewoon door naar mijn advokaat. Natuurlijk met de gehele uitdraai van alle verhalen en problemen.

Succes verder.
Laatst gewijzigd door Sheikhrattle59 op 11 feb 2010 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Sheikhrattle59
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2010 12:48

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door Sheikhrattle59 »

:oops: Als lindorff er ook maar rekening mee houd dat ze met mensen omgaan, of is het 1 richtingsverkeer :shock:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door snepke »

Sheikhrattle59 schreef::oops: Als lindorff er ook maar rekening mee houd dat ze met mensen omgaan, of is het 1 richtingsverkeer :shock:
:arrow:
  • Ze kennen alleen maar eenrichtings verkeer
  • Maar het kan wel iets netter ben ik met Pavlova eens.
  • Hoewel Lindorff ook geen schoonheidsprijs verdient

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door Guardian72 »

En ik blijf mij afvragen....

Is fouten maken echt zo`n slim business model?
Want ik zie echt HEEL veel fouten - meer dan dat je van een bedrijf zou mogen verwachten..

(of niet, Snepke?)

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door snepke »

Guardian72 schreef:En ik blijf mij afvragen....

Is fouten maken echt zo`n slim business model?
Want ik zie echt HEEL veel fouten - meer dan dat je van een bedrijf zou mogen verwachten..

(of niet, Snepke?)
  • Ik begin me wel af te vragen of het wel fouten zijn.
  • Mijn zaak is niets als fouten,kijk maar naar die laatste brief die ik gehad heb.Toch nog even proberen 10 dagen na een vonnis.
  • Had naar jvn moeten luisteren en niets op het forum zetten,gelijk met het vonnis naar de rechtbank moeten sturen.(was te laat met verwijderen,Mevr bosch had al gereageerd)
  • Een les voor de volgende keer.Ze maken nog wel een foutje( nu was het Lindorff,ging op eigen houtje door,niet in opdracht van cd,al stond het wel op de brief) maar dan komen ze er zo niet mee weg
  • Te veel fouten(zijn het wel fouten)

Gesloten