LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] open post aan de oxxiomedewerker

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
piraatje eenoog

open post aan de oxxiomedewerker

Ongelezen bericht door piraatje eenoog »

ik ben het zat met oxxio.

PUNT 1: 2 maanden geleden hebben wij in sneek een colporteur van jullie aan de deur gehad. de man bedreigde, insinueerde, slijmde en gedroeg zich meer als een neanderthaler zonder gevoel van beleefdheid, dan als het gezicht van een bedrijf. mijn vrouw wa totaal ontdaan toen deze ellendeling weg was. kom je aan mn vrouw, kom je aan mij...

PUNT 2: tot 3 keer toe heb ik een klacht ingediend over deze colporteur wiens naam EVERT HUIS is die in sneek colporteert. hoe vaak denk je dat ik reactie heb gehad? NIET 1 KEER.

PUNT 3: deze evert huis loopt nog steeds vrij rond en bedriegt en bedreigd nog steeds mensen. toen hij weer aan de deur kwam gisteravond, en ik hem naar zijn naam vroeg, gaf hij een andere naam op. maar ik herkende die nare man. ik had hem immers vaak genoeg gezien. hij begon weer bij mij naar binnen te hangen. ik dacht dat alleen in oorlogssituaties dit soort praktijken werden toegepast?!

kortom: jullie schijnen niets verandert te zijn. jullie organisatie lijkt voor geen meter te deugen. en de colporteurs die jullie in jullie naam klanten lijken te laten werven maken het alleen maar erger. wat een intens walgelijke organisatie zijn jullie in mijn ogen. hoe vaak vertelt een slechte ervaring zich ook al weer door?

deoxxiomedewerker
Contacteer:

Re: open post aan de oxxiomedewerker

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste piraatje eenoog,

Wij vinden het heel erg vervelend dat u en uw vrouw het contact met Oxxio op deze wijze hebben ervaren.

Ik wil graag uw klacht tot de bodem voor u uitzoeken. U zou mij daarmee kunnen helpen door alle informatie zoals data en namen, door te sturen naar [email protected].

Wij willen vanuit Oxxio enkel klanten winnen op een eerlijke- en transparante wijze. Geen enkele partij is er bij gebaat om klant te worden of een klant te krijgen onder valse voorwendselen.

Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Michaël
"de Oxxio medewerker"

piraatje eenoog

je hebt mail oxxiomedewerker

piraatje eenoog

beste fabienne.

waarom moet ik mijn klantnummer doorgeven, als ik niet eens klant bij jullie ben?

en met de manier waarop jullie de colporteurs te werk laten gaan, zal dat ook niet gebeuren.
1 vanwege deze neanderthalers
2 vanwege de klachtafhandeling

wel eens van het woord sorry gehoord?

nou u weer

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan beter via onderstaande link een klacht indienen over deze colportage zodat OXXIO zo snel mogelijk de welverdiende 450.000 euro boete opgelegd kan krijgen door de Consumentenautoriteit.

http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=26140

piraatje eenoog

dank je,

toevallig heb ik vanmorgen deze site gevonden. de klacht heb ik toen ter plekke ingedient

Gesloten