LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone aktie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
L. vd Sluis
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2010 21:54

vodafone aktie

Ongelezen bericht door L. vd Sluis »

Ja ja. Heb eindelijk na vanaf 14 september bezig geweest te zijn mijn telefoon geleverd gekregen!!!!!! Heerlijk. Maar ga nooit meer een telefoon bestellen via internet. Volgende keer gewoon naar een winkel zodat ik gelijk een telefoon mee kan nemen!!!! Lang leve vooruitgang en internet??!! Nou niet bij vodafone. Die werken volgens mij nog het liefst met rooksignalen.

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: vodafone aktie

Ongelezen bericht door cheesecurve »

apart he :?: een firma die communicatiemiddelen verkoopt blijkt zelf niet tot de eenvoudigste vorm van communicatie in staat te zijn, hopenlijk is dit geen indicatie voor het functioneren van hun netwerk,
wat ze ook nog kunnen leren van Ben en T-mobile is meelezen in dit forum en er een speciaal iemand opzetten om problemen op te lossen een zogenaamde 1:1 oplossing

ik was echt verrast hier te lezen dat supportafdelingen ook op dit forum reageren,
kennelijk is deze vorm van communicatie beter dan hun eigen werkwijze

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: vodafone aktie

Ongelezen bericht door Henri42 »

L. vd Sluis schreef:Ja ja. Heb eindelijk na vanaf 14 september bezig geweest te zijn mijn telefoon geleverd gekregen!!!!!! Heerlijk. Maar ga nooit meer een telefoon bestellen via internet. Volgende keer gewoon naar een winkel zodat ik gelijk een telefoon mee kan nemen!!!! Lang leve vooruitgang en internet??!! Nou niet bij vodafone. Die werken volgens mij nog het liefst met rooksignalen.
Kortingacties a la de ANWB zijn niet te leveren via de franchise vodafone winkels :wink:

Gesloten