LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bij Hostnet aan de goden overgeleverd
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 feb 2010 21:21
Bij Hostnet aan de goden overgeleverd
Wij hadden bij Hostnet een domeinnaam en een webhosting pakket. Dit hebben we in 2008 opgezegd. Wij ontvingen een mail waarin werd aangegeven dat het contract is opgezegd en we geen factuur meer zouden krijgen. Groot was onze verbazing toen wij in 2009 een factuur onvingen voor een overschrijding van het dataverkeer. Zeker gezien het feit dat we de website niet meer gebruikten. Hierover hebben we contact gehad met Hostnet en zij gaven aan dat er een aantal maaden zeer veel dataverkeer geweest is ondanks dat we het contract al hadden opgezegd. Hostnet had zitten slapen want deze hoeveelheid overschreed onze afgesproken hoeveelheid volgens Hostnet al een paar maanden. Wij waren het niet eens met de rekening en hebben Hostnet hierover een aangetekende brief geschreven. Eeen antwoord bleef echter uit. In plaats daarvan ontvingen wij een brief van een incassobureau en waren de kosten verhoogd. Dit incassobureau hebben wij diverse brieven gestuurd en onderbouwingen gevraagd. Het enig antwoord dat wij kregen was dat we moesten betalen. Ze kunnen geen enkele onderbouwing overleggen maar sturen we dure rekeningen. Ons inziens probeert Hostnet op een slinkse manier geld binnen te halen zonder dat hiervoor bewijs geleverd wordt. Zijn er mensen/bedrijven die dit meer meegemaakt hebben?
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 24 dec 2008 10:32
Re: Bij Hostnet aan de goden overgeleverd
Geachte secretaris,
We hebben uw bericht op Radar gelezen en vinden het vervelend dat u negatieve ervaringen met Hostnet heeft. Wij willen dan ook graag met u in contact komen. Als onafhankelijke afdeling binnen Hostnet kan het Customer Care Team wellicht iets voor u betekenen. U kunt een e-mail sturen naar customercare[at]hostnet.nl onder vermelding van uw klantnummer. Wij nemen vervolgens binnen 2 werkdagen contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Customer Care Team Hostnet
We hebben uw bericht op Radar gelezen en vinden het vervelend dat u negatieve ervaringen met Hostnet heeft. Wij willen dan ook graag met u in contact komen. Als onafhankelijke afdeling binnen Hostnet kan het Customer Care Team wellicht iets voor u betekenen. U kunt een e-mail sturen naar customercare[at]hostnet.nl onder vermelding van uw klantnummer. Wij nemen vervolgens binnen 2 werkdagen contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Customer Care Team Hostnet