In juli van vorig jaar heb ik een abonnement afgesloten bij alice voor 20mbit adsl internet. Ik kon na ander halve maand nog steeds niet van mijn internet gebruk maken omdat ik geen modem toegestuurd kreeg. Ook heb ik toen nooit post van hen ontvangen voor de opleverdatum van het adsl abonnement. Ik heb in die tijd meerdere malen met de klantenservice van Alice gebeld om het een en ander op te helderen. Iedere keer vertelden ze mij dat het opgelost zou worden maar ik kon wachten wat ik wou maar geen modem.
Na ander halve maand had ik eindelijk een modem in huis, bleek deze kapot te zijn, er is een kpn reparateur langs geweest om mijn lijn op te meten maar de modem bleek kapot te zijn, de lijn was in orde. Toe had deze kpn reparateur met alice gebeld om een nieuwe modem te regelen. Deze zou meteen opgestuurd worden. Het zou tot twee weken kunnen duren voordat ik heb in huis had.
Na twee weken had ik nog niets gezien of gehoord van u over de nieuwe modem. Ik heb toen opnieuw naar de klantenservice van alice gebeld met de vraag waar mijn modem bleef. Toen bleek dat er helemaal geen modem opgestuurd was naar mij toe. Toen heb ik ter plekke gezegd dat ik mijn abonnement op wou zeggen en dit is ook gebeurt volgend de gene aan de lijn.
Nu tref ik afgelopen eind november een afboeking van alice van het abonnementsgeld van oktober en november op mijn afschrift van de bank. Ik heb toen weer met de klantenservice aan de lijn gehangen en toen bleek dat het abonnement helemaal niet opgezegd was. Toen werd ik door de klantenservice doorgeschakeld naar de restitutie afdeling om het abonnement alsnog op te zeggen met daarbij dat ik mijn abonnementsgeld van oktober en november weer terug gestord kreeg.
De restitutie afdeling was erg druk werd mij verteld en ik zou terug gebeld worden maar dit is tot op heden niet gedaan. Ik ben het zat om steeds naar de klantenservice te moeten bellen waarmee ik nu al meer dan 100 euro aan belkosten versleten heb. Er is ondertussen ook al weer voor de maand december,januari en februari abonnementsgeld afgeboekt.
Ik heb er ook al meerdere e-mails naar de klantenservice van alice aan gewaagd (gezien ik geen geld meer wil betalen voor de klantenservice) maar ik heb hier ook nog geen antwoord op gehad.
Hebben meer mensen dit bij de hand gehad of kan iemand mij advies geven wat ik nu kan doen?
groeten,
Remco
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alice abonnement afzeggen
Re: Alice abonnement afzeggen
Nou hier heb ik wat aan:P En nu nog een echt werkend advies
Aangetekende brief versturen waarin je aangeeft ze in gebreke te stellen en je abonnementsgelden terug wil. Geef als uiterlijke datum bijvoorbeeld 14 dagen na ontvangst van de brief..
Laat het rekeningnummer van alice blokkeren bij je bank en probeer de laatste betaling(en) te storneren..
Alternatief zou je kunnen proberen naar [email protected] een email te sturen met daarin je naam e.d. en hetzelfde verhaal uitleggen.. Hij hangt hier op 't forum rond onder de naam 'Alice Webcare'.. Ik geloof dat van iedereen die daar werkt, de medewerkers die op dit soort fora rondhangen 't meeste voor mekaar krijgt..
Succes
Laat het rekeningnummer van alice blokkeren bij je bank en probeer de laatste betaling(en) te storneren..
Alternatief zou je kunnen proberen naar [email protected] een email te sturen met daarin je naam e.d. en hetzelfde verhaal uitleggen.. Hij hangt hier op 't forum rond onder de naam 'Alice Webcare'.. Ik geloof dat van iedereen die daar werkt, de medewerkers die op dit soort fora rondhangen 't meeste voor mekaar krijgt..
Succes
Reken er maar niet op dat je verhaal kunt halen bij Alice. Bij mij is ook nooit wat geleverd maar ik ben wel heel veel geld kwijt omdat ik geen zin in een BKR registratie heb.
Ik heb een brief van 2 maart vorig jaar waarin staat: "Helaas is de door u gemelde storing nog steeds van kracht" terwijl in alle latere correspondentie ze blijven beweren dat de storing op 20 februari was opgelost. Gelukkig niet waar want KPN deed het nog en is het blijven doen.
Ik heb nu een klacht bij de geschillencommissie telecomunicatie https://loket.degeschillencommissie.nl
Als ik jou was zou ik dat zo gauw mogelijk doen.
succes Marga
Ik heb een brief van 2 maart vorig jaar waarin staat: "Helaas is de door u gemelde storing nog steeds van kracht" terwijl in alle latere correspondentie ze blijven beweren dat de storing op 20 februari was opgelost. Gelukkig niet waar want KPN deed het nog en is het blijven doen.
Ik heb nu een klacht bij de geschillencommissie telecomunicatie https://loket.degeschillencommissie.nl
Als ik jou was zou ik dat zo gauw mogelijk doen.
succes Marga
o ja Ferry is leuke reclame voor Alice MAAR VERSPILDE MOEITE
Dank voor je antwoord Marga. Denk je dat de geschillencommissie iets kan doen aan deze klachten?
In ieder geval mooi om te horen dat ik niet de enige ben met dit soort problemen. Ik ga gelijk mijn klacht indienen en dan maar hopen dat ze iets voor me kunnen doen.
In ieder geval mooi om te horen dat ik niet de enige ben met dit soort problemen. Ik ga gelijk mijn klacht indienen en dan maar hopen dat ze iets voor me kunnen doen.