Vind de mensen achter de klantenservice van vodafone totaal niet terzake kundig en ze komen erg onhandig over.
Heb in al die weken na vele telefoontjes werkelijk geen antwoord gehad waar ik iets mee kon of waarvan ik dacht dat het gemeent was.
Begin december eentje besteld met abbonement. Ik had eerst ene prepaid, na 3 brieven met 2 simkaarten nog geen aansluiting! En nog nooit een telefoon gezien!
Haha er wordt nog net genoteerd dat je al hebt gebeld. Maar ook deze mevrouw kon verder niks voor mij doen. Ik moest wachten totdat een andere afdeling mij ging bellen, want die hadden een andere voorraad. En zij gingen mij een alternatief toestel aanbieden. [Het is allemaal Vodafone....] Maar mevrouw kon wederom écht niet een alternatief in mijn order zetten. Het moet echt niet gekker worden. Ze zei steeds dat ik anders maar moest annuleren. Maar ik wil wel graag dit abbo, want het is gewoon niet duur. [De prijzen zijn overigens per 1 feb omhoog gegaan van vodafone]
Brutusw schreef:Dat zegt niets, zit al vanaf 14 december bij punt 4. Maar dan . . . .
Ik hoop voor jou dat punt 5 morgen voor jou betekent punt uit.
Alles afgehandeld. Ben best een beetje jaloers.
vandaag van de koerier precies zoals afgesproken en tussendoor schriftelijke bevestiging, e-mail en sms (dus zeer netjes allemaal) van t-mobile de bestelde telefoon van het juiste type etc. ontvangen,
dit even als feedback, als vodafoneklant heb je hier natuurlijk niets aan, behalve jaloers worden dan
ondertussen heb ik dus een maand later bij t-mobile besteld dan mijn vrouw bij vodafone en toch de zending al eerder binnen,
iedereen sterkte en geduld verder
Lianne89 schreef:Haha er wordt nog net genoteerd dat je al hebt gebeld. Maar ook deze mevrouw kon verder niks voor mij doen. Ik moest wachten totdat een andere afdeling mij ging bellen, want die hadden een andere voorraad. En zij gingen mij een alternatief toestel aanbieden. [Het is allemaal Vodafone....] Maar mevrouw kon wederom écht niet een alternatief in mijn order zetten. Het moet echt niet gekker worden. Ze zei steeds dat ik anders maar moest annuleren. Maar ik wil wel graag dit abbo, want het is gewoon niet duur. [De prijzen zijn overigens per 1 feb omhoog gegaan van vodafone]
Het abbo is idd niet duur, heb zelf nu bij t-mobile een 1 jarig abbo genomen met de nokia 6700, als ik voor het 2e jaar een sim-only neem ben ik zelfs goedkoper dan het 2 jarige abbo wat ik had besteld bij vodafone.
Service is echter ook wat waard, niet dat als je straks de telefoon eindelijk hebt en er mankeerd wat aan dat je dan niet fatsoenlijk geholpen wordt.
Ja klopt, ik zou ook HI kunnen nemen met studentenkorting. Maarja alles wat ik bekijk zou ik toch zeker veel duurder uitkomen. (En ik ben blijf student natuurlijk ) Maar ik ben het er zeker mee eens dat goede service ook belangrijk is. Gelukkig heb ik geen nummerbehoud aangevraagd, uit voorzorg. Dus ik zit nu nog met mn prepaid telefoon. Maar dat is gewoon erg duur met bellen. Maar ik wacht nog even af of ik daadwerkelijk gebeld ga worden. Maar eigenlijk is vodafone het niet waard om mijn geld te krijgen.
Lianne89 schreef:Ja klopt, ik zou ook HI kunnen nemen met studentenkorting. Maarja alles wat ik bekijk zou ik toch zeker veel duurder uitkomen. (En ik ben blijf student natuurlijk ) Maar ik ben het er zeker mee eens dat goede service ook belangrijk is. Gelukkig heb ik geen nummerbehoud aangevraagd, uit voorzorg. Dus ik zit nu nog met mn prepaid telefoon. Maar dat is gewoon erg duur met bellen. Maar ik wacht nog even af of ik daadwerkelijk gebeld ga worden. Maar eigenlijk is vodafone het niet waard om mijn geld te krijgen.
Ik dacht dat Lianne je naam was en 89 je leeftijd ! ! ! !
Gelijk heb je. Vodafone is met deze aktie gewoon de goedkoopste ( 24 maanden 50% korting. ) Ik betaal 11,25, als het goed is, en dat 2 jaar lang inclusief toestel.
Wie voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten . . . .
Ik ben nu nog een beetje mild, maandag weet ik meer ! !
Vandaag in de uitzending van Superman van radio Kassa geweest.
Of het een wat met het ander te maken heeft maar één uur na de uitzending na heel veel (vervelende ) telefoontjes en eindeloze smoesjes het toestel ontvangen.
Hopelijk hebben de andere die zo lang wachten ook binnenkort hun beloofde toestel
ben inmiddels ook radeloos. heb mijn bestelling voor de kerst geplaatst en na het ontvangen van de simkaart nog geen gsm (nokia n97 mini). Tientallen keren gebeld en iedere keer de belofte dat ik hem binnen 1 a 2 weken zou ontvangen. Iedere keer het excuus dat er geen voorraad is en dat deze week de voorraad wordt aangevuld. Heb echt geen idee meer wat ik kan doen om deze instantie onder druk te zetten. Annulering is in ieder geval geen optie, wil gewoon gebruik maken van het abonnement met het juiste toestel!
Met belangstelling las ik de berichten die hier geplaatst zijn. Zie ook mijn verhaal bij: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010.
Ik heb inmiddels tot 2x een klacht ingediend bij de ANWB. Het is immers een combi-actie. Kreeg vandaag een melding van Vodafone dat als ik mijn bestelling wil annuleren, dat ik dan het pakket bij bezorging aan de deur moet weigeren. Dan wordt de bestelling geannuleerd (m.i. erg vreemd). Ik wacht af. Wel even mijn buren ingelicht, dat ze geen pakjes voor ons aannemen.
Op 2 december 2009 bestelde ik een samsung star telefoon met abonnement en nummer behoud. Op 18 december kreeg ik te horen dat de telefoon niet eerder leverbaar was dan na 6 januari 2010. Op 14 januari kreeg ik het bericht dat het abonnement op 8 januari was ingegaan en dat de koerier contact zal opnemen voor de levering .Omdat de koerier nog niets had laten horen heb ik op 24 januari een bericht via MY Vodofoon gestuurd waar de telefoon.blijft, op 26 januari het volgende bericht terug kregen :Het lukt ons niet om uw e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Wij vragen u nog even geduld te hebben. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons. Op 29 januari nog maar eens gebeld met Vodafoon.er werdt mij verteld dat de telefoons binnen waren, maar kreeg ook toen weer geen duidelijk antwoord wanneer de telefoon zal komen
Op 1 februari (dus 2 maanden verder) nog steeds geen telefoon maar wel een abonnement waar ik nog geen seconde gebruik van heb kunnen maken. Op my vodafoon kan ik niet de status van mijn bestelling opvragen!! .Ik krijg dan de melding; Er is geen order met dit ordernummer en dit e-mailadres . Op 6 februari weer gebeld (18 minuten wachten) nu kreeg ik te horen de telefoon staat ingepakt voor verzending. Op 12 februari nog steeds geen telefoon weer gebeld (30 minuten wachten) nu kreeg ik te horen "bent u niet gebeld dan de telefoon is niet leverbaar en u mag kiezen uit 4 alternatieven toestellen.maar dat wil ik niet ik wil een samsung Star, wel kon ik het annuleren en mijn nummer om laten zetten naar een prepaid, ik moet dan wel wachten tot ik gebeld wordt want als ik dat bij de persoon zal doen wie ik aan de lijn had dan werdt er toch niets mee gedaan.
Je betaalt dus vanaf 8 januari voor een abonnement wat je niet kunt gebruiken. Krijg je deze kosten wel terug ongeacht of je het abonnement laat doorgaan of annuleert?