Hallo,
Ik ben een meisje van zeventien en ging in oktober mijn eerste abbonement afsluiten bij Belcomanie. Omdat ik net was begonnen met mijn HBO-studie mocht ik van mijn vader een abbonment afsluiten. Wij hebben er alletwee niet veel verstand van, dus hadden we besloten bij een telefoonwinkel zelf de abbonement te nemen.
Daar werd mij verteld dat mijn abbonement dertien november in zou gaan.
Dus omdat mij dat verteld was dacht ik dat mijn abbonement van de dertiende tot de dertiende was. Nu heb ik een hele hoge rekening gekregen. Ik snapte daar helemaal niets van. Nu blijkt mijn abbonement van de zevende tot de zevende te lopen. Ik vind dat heel raar omdat mij dat nooit verteld was. De Hi service nummer had mij door verwezen naar Belcompanie, want volgens hun was het zijn fout. Want de zevende tot de zevende hoort standaard te zijn bij Hi.Daar kreeg ik echter te horen dat helemaal niet het geval was en zij zulke dingen niet weten en dat mijn abbonement eigenlijk gewoon van dertien tot dertien hoorde te lopen.
De Hi service lijn had de belcompanie de schuld gegeven op iets dat zij niets aan konden doen. Hi had gewoon mij moeten helpen en op de rekeningen zetten van wanneer tot wanneer mijn maand loopt. Dit is niet gebeurd en daardoor heb ik nu een hele hoge rekening!
Dit vind ik erg balen, ook vind ik het erg vervelend dat Hi mij hier niet goed mee helpt en ook niet goed informeert. En op het contract dat wij getekent hebben, kon ik er niets op terug vinden. Nu zit ik dus in een situatie van een kastje naar de muur gestuurt worden en blijf ik met een hoge rekening waar ik helemaal niets van snap.
Kunnen jullie hier iets voor mij betekenen?
Groetjes
Jolien Dudink
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hi uitleg abbonement.
Re: Hi uitleg abbonement.
Het is eigenlijk standaard dat de bundels meestal op een andere dag in gaan dan de activatiedatum. Pas als je belt met de klantenservice of op je eerste factuur kijkt kun je zien op welke dag je bundel in gaat. Ik ben geen verkoper maar ik vind het logisch dat als je een bepaald product of dienst verkoopt je ook weet hoe dit werkt.
Ik adviseer je om een klacht in te dienen bij de Belcompany en ook bij Hi. Meer informatie over de klachtenprocedure bij Hi vind je in de Algemene Voorwaarden, artikel 1.15.
Ik adviseer je om een klacht in te dienen bij de Belcompany en ook bij Hi. Meer informatie over de klachtenprocedure bij Hi vind je in de Algemene Voorwaarden, artikel 1.15.
-
- Contacteer:
Re: Hi uitleg abbonement.
Beste Jolien,
Wij willen je graag helpen met het oplossen van je klacht. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice op nummer: 0318-569852 (Referentie: BC1002-534)
Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare
Wij willen je graag helpen met het oplossen van je klacht. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice op nummer: 0318-569852 (Referentie: BC1002-534)
Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare