LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG DVD speler en LG receiver werken niet samen

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Anne2707

LG DVD speler en LG receiver werken niet samen

Ongelezen bericht door Anne2707 »

Wij hebben ruim een maand geleden de LG AV receiver AR 702NS gekocht samen met een LG Blu-Ray disc player type BD 350. De receiver alleen met de TV (ook LG) en de digitale ontvanger werkt prima. Alleen de DVD speler op de TV werkt ook prima. Maar samen geeft het alleen maar storing en stopt de DVD na een minuut helemaal. Juist om dit te voorkomen hebben we het van dezelfde merk gekocht. Wij zijn al een maand op een antwoord van LG aan het wachten. Maar een heleboel frustratie alom een antwoord komt maar niet. Sterker nog er wordt gedaan alsof we vervelend zijn, met de mededeling bel ons niet wij bellen u. Wat dus tot nu toe niet is gebeurd, zelfs niet om te melden dat de klacht/vraag in behandeling is. En nog mooier de medewerker die onze dossier in behandeling heeft is er opeens tijdelijk niet, dan kan niemand bij LG meer iets doen. Tegen de tijd dat de garantie voorbij is hebben we misschien antwoord. Nu wordt een toch duur apparataat alleen maar gebruikt als radio, daarvoor hdden we hem niet gekocht. Maar het meest erger ik me eraan dat je gewoon geen antwoord krijgt. Ben je als bedrijf dan niet meer trots op goed werkende producten en tevreden klanten?

audiofreak1

Re: LG DVD speler en LG receiver werken niet samen

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Wordt tijd dat Nederland ondekt dat LG met 1 ding bezig is: marktaandeel kopen met goedkopen prijzen/producten. Ze willen kost wat kost een 2e plaats langs Samsung bekomen. De service was in het verleden al een drama en zal echt niet beter worden. Koreanen ontwikkelen niet zelf maar kopieeren slecht!
Ook in dit geval zou ik een betere combinatie van een betrouwbaar merk kopen!

Gesloten