LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over een klacht na klachten (UPC Uiteraard)

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Klacht over een klacht na klachten (UPC Uiteraard)

Ongelezen bericht door renegade66 »

het spijt mee heel erg maar er zijn geen allround monteurs bij upc, ze hebben niet voor niets binnen en buitendienst monteurs, waarbij de binnendienst uitbesteed word aan externe bedrijven zoals, Centric installations, Guideon, Schuuring, Jws, Ctd ,enz.....

blijkbaar niet zo goed op de hoogte?? :P

het hele gebeuren is meer omvattend dan menigeen denkt. vaker liggen de problemen bij de mensen thuis dan in een EV, GV of WC.

en regelmatig scheiden modems er zomaar mee uit, of gaat de voeding defect. en regelmatig worden er bij opgravingen, verzakkingen of inwatering kabels beschadigd en als dat niet wordt gemeld is het altijd ff uitzoeken waar het probleem ligt.

het is dus vaak niet zo makkelijk als men denkt.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Klacht over een klacht na klachten (UPC Uiteraard)

Ongelezen bericht door agro »

Ik ben op zoek naar een provider die mij een alles-in-een pakket levert
Zie onderstaand, met een beetje surfen en zoeken vind je er wellicht nog meer.
Voer linksboven je postcode en huisnummer in.
Klik aan linkerkant (blauwe gedeelte) alles in 1 aan.
Bij upc of andere kabelaanbieder rekening mee houden dat wellicht nog het standaard tv analoog a ca € 16,50 nog bij komt.
http://www.breedbandshop.nl/default.asp ... evision=Ja

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Klacht over een klacht na klachten (UPC Uiteraard)

Ongelezen bericht door Henri42 »

Bedankt Agro, na wat surfwerk kwam ik uit op:

UPC Droomdeal: 25Mb internet, Standaard Bellen & Digitale TV StarterPrijs € 28,20 Snelheid: 25 Mb/1,5 Mb Eenmalig: € 0,00
- Gratis gebruik modem.
- Nu geen aansluit-, activatie- en administratiekosten. Tot €75,00 voordeel.
- Gratis installatiepakket met 100% installatiegarantie ter waarde van €29,00.
- Gratis spam- en virusfilter op uw e-mail.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Klacht over een klacht na klachten (UPC Uiteraard)

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ik zoek een provider die doet wat wordt beloofd, die problemen snel oplost en dat gratis doet als de problemen niet door de klant veroorzaakt zijn. En niet steeds maar laat betalen voor het in de wacht staan bij de helpdesk, die vervolgens toch niets doet. Donna

Donna: wat jij neerpent zoekt iedereen van energieleveranciers, providers,verzekeraars cs toe, een naald in de hooiberg dus.

Tevreden zijn met wat je hebt en af en toe een keer diep zuchten, alle story,s die je leest zijn overdreven of onjuist, tav UPC probeer ik wat tegengas te geven:)

Athoz
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 jan 2010 07:55

Re: Klacht over een klacht na klachten (UPC Uiteraard)

Ongelezen bericht door Athoz »

Henri42 schreef:Donna: wat jij neerpent zoekt iedereen van energieleveranciers, providers,verzekeraars cs toe, een naald in de hooiberg dus.
Helemaal mee eens, goeie (als ze uberhaubt nog bestaan) zijn moeilijk te vinden.
Henri42 schreef:Tevreden zijn met wat je hebt en af en toe een keer diep zuchten, alle story,s die je leest zijn overdreven of onjuist, tav UPC probeer ik wat tegengas te geven:)
En dat is een feit omdat.... ?

Dat je je mening op probeert te dringen over bijvoorbeeld colportage is één, maar om alle posters op dit forum als leugenaar/huichelaar weg te zetten vind ik heel dapper ;)

Dat uitgerekend jij dus tegengas geeft over UPC zegt met bovenstaande in gedachte wat mij betreft al genoeg..

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Klacht over een klacht na klachten (UPC Uiteraard)

Ongelezen bericht door Henri42 »

Athoz schreef:
Henri42 schreef: Dat uitgerekend jij dus tegengas geeft over UPC zegt met bovenstaande in gedachte wat mij betreft al genoeg..

Nee onjuist geciteerd : overdreven of onjuist zijn 2 begrippen, natuurlijk zijn er problemen net zoals bij de bank verzekeringen telefoondiensten providers etc etc, ik wilde aangeven dat veel zaken te scherp aan gezet worden en met veel poeha :)

walthanas
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2009 21:30

Re: Klacht over een klacht na klachten (UPC Uiteraard)

Ongelezen bericht door walthanas »

Henri42 schreef:Ik zoek een provider die doet wat wordt beloofd, die problemen snel oplost en dat gratis doet als de problemen niet door de klant veroorzaakt zijn. En niet steeds maar laat betalen voor het in de wacht staan bij de helpdesk, die vervolgens toch niets doet. Donna

Donna: wat jij neerpent zoekt iedereen van energieleveranciers, providers,verzekeraars cs toe, een naald in de hooiberg dus.

Tevreden zijn met wat je hebt en af en toe een keer diep zuchten, alle story,s die je leest zijn overdreven of onjuist, tav UPC probeer ik wat tegengas te geven:)
Goh, je speelt alleen maar advocaat van de duivel?

Lijkt er op alsof je er alleen plezier in hebt om anderen op de kast te jagen.

Mijn ervaring met UPC is dat ze er een zootje van maken, beloften verbreken en je ongevraagd rommel opsturen waar je alleen met een hoop ellende weer vanaf komt. Alleen een echte sukkel laat dat met "af te toe diep zuchten" over zijn kant gaan, het is per slot van rekening maar een kleine moeite om er daadwerkelijk iets aan te doen door van provider over te stappen.

Alternatieven die minder slecht zijn dan UPC zijn er genoeg, alternatieven die echt goed zijn kun je met een beetje zoeken ook wel vinden. Xs4all is een provider die zich wel aan zijn afspraken houdt, en waarvan de helpdesk ook in oplossingen denkt. Als je in het zuiden woont is onsnet ook een goed alternatief.

witte angora
Berichten: 30951
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Klacht over een klacht na klachten (UPC Uiteraard)

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb glasvezel, dat gaat perfect. In het begin gingen er heus wel wat dingetjes fout, maar dat werd steevast zo gauw mogelijk, en in één keer opgelost.

Twee keer moest ik even met de spullen naar kantoor om het daar te laten testen, de eerste keer lag het aan het modem, dus ander modem meegekregen, jaar later lag het pobleem bij de afstandsbediening, andere afstandsbediening meegekregen.

Ook andere technische storingen werden vlot opgelost.

Administratie? No problem.

Glasvezel is nog niet landelijk, helaas, maar ik kan het je aanbevelen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Klacht over een klacht na klachten (UPC Uiteraard)

Ongelezen bericht door Henri42 »

Donna schreef:@ walthanas: dank je wel, dit is een serieuze reactie waar ik wat mee kan. :D

kun je wat met het macho verhaal van Walhannis?, lees zijn lijntjes over energie, dikke spierballen geklets.

OBN heeft tot vorige maand in Eindhoven 4 weken lang geen mails kunnen versturen ivm overbelasting, promoot zo,n club maar, bij UPC kun je op 3 manieren je mails binnenhalen.

We gaan toch niet terug om via een telefoonlijn ITC te bedrijven n:)

Ik blijf maar bij UPC, nee ik ben niet altijd tevreden zojuist Vodafone geskipt. :?

Geniet maar van het schaatsen vanavond

Ridouan
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jan 2010 18:30

Re: Klacht over een klacht na klachten (UPC Uiteraard)

Ongelezen bericht door Ridouan »

Henri42, je begrijpt toch wel dat mensen hier komen om klachten of problemen te uiten en daarvoor hulp te krijgen van andere posters. Dat weet je toch :?:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Klacht over een klacht na klachten (UPC Uiteraard)

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ridouan schreef:Henri42, je begrijpt toch wel dat mensen hier komen om klachten of problemen te uiten en daarvoor hulp te krijgen van andere posters. Dat weet je toch :?:
Inderdaad dat zou de bedoeling moeten zijn, laat iedereen dan zijn probleem op een normale toon neerpennen zonder veel poeha erom heen, overigens vermoed ik dat je te goedgelovig naar veel lijntjes kijkt en alles voor waarheid aanneemt :|

Ridouan
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jan 2010 18:30

Re: Klacht over een klacht na klachten (UPC Uiteraard)

Ongelezen bericht door Ridouan »

Henri42, je wuift klachten en problemen van mensen gewoon weg zonder er ook maar enige erkenning aan te geven, alsof jij weet wat voor ervaringen deze mensen met bepaalde producten en diensten hebben. Je hebt gelijk dat UPC zo slecht niet is, maar van zo´n groot bedrijf dat al zolang actief is in een bepaalde dienstverlening mag je meer verwachten dan zo slecht nog niet. Daarentegen moet ik zeggen dat UPC wel degelijk verbetert en oplossingen zoekt, maar dit gaat zo langzaam dat veel mensen dit niet meer accepteren en dan is het ongepast dat jij dat hun klachten niet serieus neemt.
En nee ik neem niet alles wat mensen zeggen zomaar over, ik ben zelf al 8 jaar klant van UPC en heb dus persoonlijke ervaringen met ze. En zoals ik al eerder heb gezegd kun je het slechter treffen dan met UPC.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Klacht over een klacht na klachten (UPC Uiteraard)

Ongelezen bericht door Henri42 »

[quote="Ridouan"]Henri42, En nee ik neem niet alles wat mensen zeggen zomaar over, ik ben zelf al 8 jaar klant van UPC en heb dus persoonlijke ervaringen met ze. En zoals ik al eerder heb gezegd kun je het slechter treffen dan met UPC.[/quote]

Ik ben al iets langer klant bij Chello en nu UPC, ook met de gebruikelijke troubles: 3* modem vervangen, 1 maand geen telefonie(vergoeding van E 35,- ontvangen),downloadsnelheid wordt niet altijd gehaald, internet valt wel eens weg. Met de klantenservice ben ik er altijd uitgekomen door op een zakelijke wijze mee om te gaan, ik veronderstel dat andere klanten dezelfde oplossingen aan gereikt krijgen. :wink:

atlan57
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 mei 2004 14:24

Re: Klacht over een klacht na klachten (UPC Uiteraard)

Ongelezen bericht door atlan57 »

Henri42 schreef:Wat een verhalen: stuur eens een mailtje naar [email protected], zeker weten dat je geholpen wordt ipv hier wat ongefundeerde verhalen op te hangen, vaak is het eigen schuld dikke bult :?
Als je goed gelezen had, dan had je geweten dat dit geen eigen schuld was, en dat er van alles aan gedaan was om het in orde te krijgen.
Probeer de volgende keer eens je commentaar redelijk toe te lichten, en geen ongefundeerde commentaren te geven, daar zit niemand op te wachten.

Gesloten