Mijn ouders hebben sinds 20 januari 2010 geen tv,internet en telefoon meer vanwege een storing bij KPN.
Nu,1 februari 2010, is de storing nog steeds niet opgelost.
Heeft iemand ook ervaring met deze langdurige storingen bij KPN ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TV,Telefoon en Internet van KPN
Re: TV,Telefoon en Internet van KPN
Ligt aan de oorzaak van de storing. Een kapotte kaart in de wijkcentrale kan langer dan een week duren omdat zo'n ding opnieuw besteld moet worden.
Order problemen kan ook een lang probleem zijn. Helaas mag KPN dat soms niet versnellen omdat er dat een hondje gaat blaffen. Andere providers hebben daar volgens mij wat minder last van dat hondje.
Algemene storing in een wijkcentrale is binnen 1 a 2 dagen verholpen.
Kapotte modem kan een oorzaak zijn en moet dan vervangen worden, moet dan eerst geconstateerd worden natuurlijk. 1 weekje hooguit 2.
Order problemen kan ook een lang probleem zijn. Helaas mag KPN dat soms niet versnellen omdat er dat een hondje gaat blaffen. Andere providers hebben daar volgens mij wat minder last van dat hondje.
Algemene storing in een wijkcentrale is binnen 1 a 2 dagen verholpen.
Kapotte modem kan een oorzaak zijn en moet dan vervangen worden, moet dan eerst geconstateerd worden natuurlijk. 1 weekje hooguit 2.
Re: TV,Telefoon en Internet van KPN
Is er al rondgevraagd bij de buren in de straat? Het zou iets binnenshuis kunnen zijn? Zijn de rekeningen (wel tijdig) voldaan want met afsluiten zijn ze doorgaans vrij snel?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 01 feb 2010 23:35
Re: TV,Telefoon en Internet van KPN
De storing zit (volgens KPN) in de wijkcentrale.
Vandaag is toevallig gemeld dat er een lijn wordt omgezet naar een andere centrale.
Moet dit twee weken duren?
Technisch heb ik er geen verstand van.
Maar volgens mij deugt de kwaliteit van de apparatuur van KPN niet.
Morgen is de storing dus twee weken !!!!
Hoe zou het zijn als het hoofdkantoor van KPN twee weken lang zonder internet en telefoon zit?
Ik neem aan dat dhr Ad Scheepbouwer (President-Directeur KPN) dit niet zou accepteren.
Maar als betalende klant moet je deze wanprestatie blijkbaar wel accepteren.
Ik heb inmiddels twee brieven naar KPN hoofdkantoor gestuurd met een schade claim.
3 februari:na telefoontje bericht dat er een onderdeel (voor de wijkcentrale )besteld moet worden.Ben benieuwd hoe lang het duurt voor dit onderdeel arriveert
Vandaag is toevallig gemeld dat er een lijn wordt omgezet naar een andere centrale.
Moet dit twee weken duren?
Technisch heb ik er geen verstand van.
Maar volgens mij deugt de kwaliteit van de apparatuur van KPN niet.
Morgen is de storing dus twee weken !!!!
Hoe zou het zijn als het hoofdkantoor van KPN twee weken lang zonder internet en telefoon zit?
Ik neem aan dat dhr Ad Scheepbouwer (President-Directeur KPN) dit niet zou accepteren.
Maar als betalende klant moet je deze wanprestatie blijkbaar wel accepteren.
Ik heb inmiddels twee brieven naar KPN hoofdkantoor gestuurd met een schade claim.
3 februari:na telefoontje bericht dat er een onderdeel (voor de wijkcentrale )besteld moet worden.Ben benieuwd hoe lang het duurt voor dit onderdeel arriveert
Re: TV,Telefoon en Internet van KPN
het beste is om alles op te zeggen bij kpn en een andre aanbieder te nemen want kpn belooft alles maar doet niks en heeft volgens hun altijd gelijk
heel nederland zou alle kpn diensten moeten opzeggen zodat dat bedrijf naar de kloten gaat
zakkenvullers zijn het over de rug van de nedelandse burger en volgens mij is het een criminele organisatie dat hele kpn
heel nederland zou alle kpn diensten moeten opzeggen zodat dat bedrijf naar de kloten gaat
zakkenvullers zijn het over de rug van de nedelandse burger en volgens mij is het een criminele organisatie dat hele kpn
Re: TV,Telefoon en Internet van KPN
Amen Sjaak!